PROBLEM Z CBR 600 F3 PALI NA DWA GARY
Posty: 4
• Strona 1 z 1
PROBLEM Z CBR 600 F3 PALI NA DWA GARY
wITAM WSZYSTKICH FORUMOWICZOW I MOJE PYTANIE BRZMI NASTEPUJACO:)
MOJA CBR-A PALI NA DWA GARY
CO MOZE BYC PRZYCZYNA ??
POWIEM ZE SA NOWE SWIECE ISKRY SA NA WSZYSTKICH KOMPRECHA JEST GAZNIKI PRZECZYSZCZONE I DALEJ NIC
(((((((( MI SIE ZDAJE ZE PALIWA NIE DOSTAJE BO SA SUCHE SWIECE NA 2 GARACH ALE CZEMU NIE DOSTAJE SKORO PRZECZYSCILEM GAZNIKI.
PROBLEM WYSTAPIL TAK JEZDZILEM MOTO CALY DZIEN ZJECHALEM DO DOMU PRZYSZLA NOC TO GO SCHOWALEM NA DRUGI DZIEN IDE DO GARAZU BO CHCE WYJECHAC W TRASE TO GO ODPALAM RUSZYL NA 4 GARACH POCHODZIL ZE 30 SEK DODALEM GAZU I SPUSCIELM I ZNOWU DODALEM I WTEDY DWA GARY SIE ODLACZYLY POCHODZIL CHWILE I MI ZGASL CALKOWICIE... MIALEM PROBLEMY Z ODPALENIEM CBR-Y ALE JAKOS ODPALILEM I JUZ CHODZIL NA 2 GARACH:(
PROSZE O POMOC BO JEST SWIETNA POGODA A MOTO STOI

MOJA CBR-A PALI NA DWA GARY

POWIEM ZE SA NOWE SWIECE ISKRY SA NA WSZYSTKICH KOMPRECHA JEST GAZNIKI PRZECZYSZCZONE I DALEJ NIC

PROBLEM WYSTAPIL TAK JEZDZILEM MOTO CALY DZIEN ZJECHALEM DO DOMU PRZYSZLA NOC TO GO SCHOWALEM NA DRUGI DZIEN IDE DO GARAZU BO CHCE WYJECHAC W TRASE TO GO ODPALAM RUSZYL NA 4 GARACH POCHODZIL ZE 30 SEK DODALEM GAZU I SPUSCIELM I ZNOWU DODALEM I WTEDY DWA GARY SIE ODLACZYLY POCHODZIL CHWILE I MI ZGASL CALKOWICIE... MIALEM PROBLEMY Z ODPALENIEM CBR-Y ALE JAKOS ODPALILEM I JUZ CHODZIL NA 2 GARACH:(
PROSZE O POMOC BO JEST SWIETNA POGODA A MOTO STOI








- marcin11211
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 10/5/2007, 21:14
- Lokalizacja: Mikołów
po 1: pisz normalnie
po 2: wystarczy jeden taki temat
po 3: skoro mówisz, że 2 są suche, to najpierw pompę sprawdź, węże, szczelność podłączenia do tych 2 niedziałających gaźników. i jednak bym jeszcze raz dysze przeczyścił. psiknij sprayem do startu w te 2. może odpali na 4 gary i odessa ten shit, który zatyka dopływ z gaźników.
po 2: wystarczy jeden taki temat
po 3: skoro mówisz, że 2 są suche, to najpierw pompę sprawdź, węże, szczelność podłączenia do tych 2 niedziałających gaźników. i jednak bym jeszcze raz dysze przeczyścił. psiknij sprayem do startu w te 2. może odpali na 4 gary i odessa ten shit, który zatyka dopływ z gaźników.
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
- michael
- Bywalec
- Posty: 515
- Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
- Lokalizacja: Białystok
Witam
Jesli sprawdzisz jeszcze raz gazniki i beda twoim zdaniem dobrze zrobione , a mompa podaje paliwo tak jak powinna ,sprawdz luzy zaworowe na ssakach moga byc zbyt male i wtedy tez niebedzie chodzic.
Jesli sprawdzisz jeszcze raz gazniki i beda twoim zdaniem dobrze zrobione , a mompa podaje paliwo tak jak powinna ,sprawdz luzy zaworowe na ssakach moga byc zbyt male i wtedy tez niebedzie chodzic.
- Bartek CBR954
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 16/1/2007, 03:27
- Bartek CBR954
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 16/1/2007, 03:27
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości