Zobacz wątek - EXC 200
NAS Analytics TAG

EXC 200

Enduro, Cross
_________

EXC 200

Postprzez eragon89 » 26/12/2011, 13:59

Jestem ciekaw jak wyglad wytrzymalosc silnika w EXC 200 i jak wgl sie na tym lata ;)
CRF250R
eragon89
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 19/6/2011, 09:07


Postprzez patrykmtx80 » 26/12/2011, 14:53

musisz sie sam przejechac :D.ktos ci tego nie powie.jesli sam sie nie przejedziesz to nie bedziesz wiedzial :P
Honda Mtx 80R :]
Avatar użytkownika
patrykmtx80
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 27/10/2011, 18:50
Lokalizacja: Tomisław


Postprzez eragon89 » 26/12/2011, 14:54

a co do wytrzynalosci silnika ? ;)
CRF250R
eragon89
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 19/6/2011, 09:07

Postprzez patrykmtx80 » 26/12/2011, 15:03

to musisz sie zapytac kogos kto posiada taki motor :D
Honda Mtx 80R :]
Avatar użytkownika
patrykmtx80
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 27/10/2011, 18:50
Lokalizacja: Tomisław

Postprzez grunder » 26/12/2011, 15:10

wytrzynalosc silnika ? nie znam takiego stwierdzenia.

Używaj znaków polskich i używaj opcji "PISOWNIA". Wytzymałość silnika zależy od czynników atmosferycznych, stanu technicznego silnika, jak go eksploatujesz, jak był eksplatowany. Pojecie wyogólnione. Ta jednostka musi być wytrzymała, bo inaczej nie wyszłaby na rynek.

Jak dbasz tak masz.

Maszyna lekka, inny zakres obrotowy niż 125 (pewnie lepszy dół), ale konstrukcyjnie do 125 jest podobna. Różni się tylko skokiem, korbą, średnicą wału, tłokiem, cylkiem. Gdzieś słyszałem że lubią się sypać łożyska wału?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez eragon89 » 26/12/2011, 15:17

e tam czepiasz sie literowek ;) chodzilo mi bardziej o to czy ten silnik jest na maksa w kosmos wyżyłowany z 125 na 200 tak jak jest to np w sx 144
CRF250R
eragon89
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 19/6/2011, 09:07

Postprzez ganek_95 » 26/12/2011, 17:45

a jak ma się nie czepiać skoro nie wiadomo dokładnie oo co chodzi ?? ci bardziej doświadczeni wiedzą że chodziło Ci o wytrzymałość silnika. w tym exc 200 silnik nie jest za bardzo wyżyłowany bo to jest enduro i nic innego jak rozwiercona 150 - ka. Nie porównuj crossowek 125 i 144 do exc 200. Fakt 144 to rozwiercona 125 i ma lepszą ,, górę ". Po za tym exc jest na las i cross country to bedzie lepsze w wiekszym zakresie obrotów niz crossówki. Jak chcesz wiedzieć więcej to masz test na tej stronce ; )
Honda XR 125L --> YZ 125
ganek_95
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 24/11/2010, 16:02
Lokalizacja: Łagów Lubuski

Postprzez barek253 » 26/12/2011, 19:16

mam 200 i jest zarąbista:D
lekki zwinny dół ma po skurczybyku jak dla mnie idealne moto jak na razie:)
o wytrzymałości Ci nie powiem bo aktualnie robię cały silnik ale jesli zadbasz to będzie słuzył
nie jest to wyżyłowane moto czy tez rozwiercane 125 tak jak pisali wyżej to samo co 125 rózni sie tylko korbą, cylkiem
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez eragon89 » 26/12/2011, 19:28

I ile bd cie kosztowac zrobienie calego silnika ?
CRF250R
eragon89
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 19/6/2011, 09:07

Postprzez barek253 » 26/12/2011, 19:30

w hu.. aż się boje myśleć a połowa rzeczy z niedbalstwa poprzednika ale u nas w Polsce cięzko kupić zadbany motor niestety:(
2 klocki przekroczy z płynami napewno
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez eragon89 » 26/12/2011, 19:49

jak na 2t to troche jest ale w porownaniu do czteropaka to nieduzo ;p
CRF250R
eragon89
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 19/6/2011, 09:07

Postprzez barek253 » 26/12/2011, 20:32

troche tak ale cały silnik nówka i to sie odwdzięczy:D
następne już wyjdą mniej bo to będzie praktycznie sam tłok:D
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości




na gr