Zobacz wÄ…tek - Potrzebuje pomocy!! Motocykl 125cc
NAS Analytics TAG

Potrzebuje pomocy!! Motocykl 125cc

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Potrzebuje pomocy!! Motocykl 125cc

Postprzez szuki1996 » 16/12/2011, 22:44

Witam jako iż robie prawo jazdy kat A1 prosze o pomoc w znalezieniu odpowiedniego motocykla...
Wymagania:
-Nie żaden KTM części za drogie duża moc jak na początek
-Najlepiej enduro ale moze byc tez cos podobnego do HONDA VARADERO 125 ale w 2t
-PieniÄ…dze nie grajÄ… roli

ProszÄ™ rozsadne odpowiedzi
Ostatnio edytowano 17/12/2011, 21:38 przez szuki1996, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
szuki1996
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 16/12/2011, 21:28


Postprzez fincher » 17/12/2011, 11:48

Co CiÄ™ interesuje??
Sport To cbr 125
Turystyk vadero 125
Chopper drag star 125
Naked/ stret fighter ??
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45


Postprzez szuki1996 » 17/12/2011, 18:29

1 pytanie.
Jakie sÄ… roznice miedzy cbr 125 a varero 125?? Jaki v max przyspieszenie nie zawodnosc itp.
2.
Moze byc to cos podobnego do KTM DUKE 125 ale nic nie znalazlem moze by mi pomozecie

Posiadam aktualnie yamaha dt 80 lc2
Ostatnio edytowano 17/12/2011, 21:39 przez szuki1996, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
szuki1996
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 16/12/2011, 21:28

Postprzez szuki1996 » 17/12/2011, 19:53

odpowie ktos??
yamaha dt 80 lc2
e-ton viper 150
szuki1996
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 16/12/2011, 21:28

Postprzez fincher » 17/12/2011, 20:35

Odnośnie 1 pytania
CBR to sport a varadero to turystyk.
CBR ma silnik 1 ccylindrowy a vadero v2

Przyśpieszenie i moc praktycznie to samo, Co do niezawodności to tak jak każda honda czyli nie do zajechania :)

Ad 3
Nie kupisz nigdzie basowego wydechu do 2t.
Dwusuwy poprostu muszą tak pierdzieć i koniec, oczywiście możesz wsadzić wydech yoshimury czy jakiś inny ale to stracisz dużo na mocy.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez szuki1996 » 17/12/2011, 21:24

Znalazłem brata mojej dt 80. A dokładniej YAMAHA DT 125 Supermoto... Są jakieś wielkie zmiany miedzy wersją X a R... Jak oceniacie ten motocykl? Wady a może zalety??
szuki1996
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 16/12/2011, 21:28

Postprzez henio12323 » 18/12/2011, 11:39

róznice to to ze X to supermoto ;P inne koła, inne przelozenia wtórne, inaczej zestrojony zawias.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez szuki1996 » 18/12/2011, 19:40

czyli jak oceniacie? Ktorego lepiej wziąć.
yamaha dt 80 lc2
e-ton viper 150
szuki1996
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 16/12/2011, 21:28

Postprzez henio12323 » 18/12/2011, 19:53

głupie pytania zadajesz - pomysl ? po co ci R do jazdy tylko po asfalcie ? albo po co ci X do jazdy w terenie ? kazdy moto ma swoje zastosowanie. jak chcesz ganiac głownie w terenie to kup sobie R, załozysz oponki i mozesz smigac w teren. wersją supermoto w teren nie wjedziesz (tzn wjechac mozna ale co to za jazda. )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez szuki1996 » 18/12/2011, 20:17

Ale przecież w wersji x moge jezdzic tu i tu opony szosowo terenowe i latam wszedzie... czemu mowisz ze wersja x w terenie to nie jazda. powod jakis?
yamaha dt 80 lc2
e-ton viper 150
szuki1996
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 16/12/2011, 21:28

Postprzez szuki1996 » 18/12/2011, 20:25

Z tego co wiem wersji r juz nie produkujÄ…... (nie wiem dokladnie ale na allegro ani na otomoto nie znalazlem mlodszej niz 2005r)

125 r 2002r
pojemność skokowa: 124 ccm
typ silnika: 1 cylider
liczba cylindrów: 2
moc: 14.10 KM, 7000
moment obrotowy: 14.20 Nm, przy 7000 obr./min
stopień sprężania: 6.7:1
średnica x skok tłoka: 56 x 50.7 mm

Wymiary i wagi
długość: 2170 mm
szerokość: 830 mm
wysokość: 1255 mm
wysokość siedzenia: 885 mm
maksymalna wysokość siedzenia: brak danych
rozstaw osi: 1415 mm
prześwit: 315 mm
masa: 116 kg
stosunek mocy do masy: 0.1216 KM/kg

125 x 2007rok
Pojemność skokowa 124 ccm
Typ silnika Jednocylindrowy
Ilość suwów 2
Moc maksymalna 14.75 KM (10.8 kW)) przy 8000 RPM
Maksymalny moment obrotowy 13.00 Nm (1.3 kgf-m or 9.6 ft.lbs) przy 8000 RPM
Stopień sprężania 6.7:1
Średnica cylindra x skok tłoka 56.0 x 50.7 mm

Wymiary i wagi
Waga na sucho 122 kg
Wysokość siodła 886 mm
Wysokość całkowita 1,121 mm
Długość całkowita 2,139 mm
Szerokość całkowita 795 mm
Prześwit 271 mm
Rozstaw osi 1,269 mm
Stosunek mocy do masy 0.1209 HP/kg
szuki1996
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 16/12/2011, 21:28

Postprzez henio12323 » 18/12/2011, 20:49

kazda DT z oponami 21/18 (chyba 18 z tyłu ) to wersja w teren, a czy to R - bez dodatków, czy RN - z dodatkami jak np bagażnik, to juz duzego znaczenia nie ma. wersja X ma koła chyba 2X 17 cali. wiec opon terenowych nie wsadzisz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez szuki1996 » 20/12/2011, 20:07

Powiedzcie mi jak ze scigaczami 125?? Co najlepsze?? ile koni v max, awaryjność? Najlepiej powyżej 2005r
szuki1996
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 16/12/2011, 21:28

Postprzez henio12323 » 20/12/2011, 20:19

co najlepsze ? zalezy czego szukasz, jednemu najlepszy sprzęt to honda CBR, niezbyt szybka ale bezawaryjna i oszczędna, a innemu cagiva mito - szybka i droga. poszukaj danych producenta sprzętu który cie interesuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez szuki1996 » 20/12/2011, 20:25

Szukam czegoÅ› co ma dobre przyspieszenie i tanie w utrzymaniu...
yamaha dt 80 lc2
e-ton viper 150
szuki1996
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 16/12/2011, 21:28

Postprzez Arturo925 » 20/12/2011, 20:47

Ale wstyd... Taki duży chłopak, a taki leniwy :evil:
Chłopie, Ty nawet nie potrafisz sie określić co chcesz. Albo kupujesz cos w teren, albo cos na szosę.

Kasa nie gra roli, to na paliwo Cie stać.
Aprilia RS 125
Honda NSR 125
Yamaha TDR 125 (lekki kompromis pomiędzy terenem a szosą, ale tu nie licz na jakieś mega osiagi. Swoją drogą i tak będzie sie lepiej zbierał niz 4T )
Yamaha DT 125 (i tu sie określ którą bardziej wolisz)

Moje główne faworyty. Dużo części, dobre osiągi i każdy jest 'do czegoś'. Teraz kwestia tego, który sie szlachcie spodoba
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez szuki1996 » 20/12/2011, 21:32

Masz racje ze nie potrafie okreslic co chce. Ja bym chcial wszystko i na co mam ochote to wsiadam i jade... ale tak dobrze nie ma... więc szukam cos co mi sie spodoba... Scigacz jest dobry ale juz w teren szkoda...Enduro-Yamaha dt 125 bylby najlepszy ale... ale spalanie czytalem ze dochodzi do 15 w terenie, a cysterny z paliwem nie mam na podworku.

Podałes mi dobrą propozycje yamaha tdr 125...Powiedz mi coś o ty motorku.. Własnie czegos takiego szukałem zeby nie wygladal jak cross/enduro tylko tak inaczej...
yamaha dt 80 lc2
e-ton viper 150
szuki1996
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 16/12/2011, 21:28

Postprzez henio12323 » 20/12/2011, 21:45

15 w terenie to nie pala wyczynowe 125 w 2T :D taka DT jak ci 6 weźmie to jest dobrze :D

yamaha tdr to funbike - wszystko i nic. silnik ten sam co w yamaszce DT 125, zreszta tam 80% częsci siedzi od DT. niby podwyzszony - ale w terenie nie posmigasz, niby w miare opływowy - ale scigacz to też nie jest. to jest taki miejski przecinak, ew moto do lekkiej turystyki.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez szuki1996 » 20/12/2011, 21:54

Napisałem ze pali 15l z powodu 1filmmiku na yt.. Koles mial napisane ze przy normalnej jezdzie spali mu 5l a jak wjedzie w ciezki teren non stop 10000 obrotow to pali gora 18l. wiec sie przestraszylem.. podobaja mi sie takie motorki.. takie ALA TURYSTYKI a ze ma silnik dt to jest wielki +.


Doradz mi czy brac dtr... plusy i minusy
szuki1996
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 16/12/2011, 21:28

Postprzez henio12323 » 20/12/2011, 22:37

haha jak przepali 15 litrów zwykła DT to powodzenia ;D wyczynówka tyle pali przy ostrym pałowaniu. miałem kilka dni DT. paliła na prawde niewiele. pewnie do 8 w terenie by doszło. w koncu to tylko 125 na dodatek niskoobrotowy silnik.

nie doradze bo kazdemu pasuje co innego. DTR to dobry sprzecik w teren, ale spoko mozna ganiac na traski i po mieście, wystarczy dobrac opowiednie oponki

TDR z kolei to sprzet tylko na miasto/ jakies traski
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości




na górê