Suzi Sv 650 - Zdławienie do 48km
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Suzi Sv 650 - Zdławienie do 48km
Witam
W związku z nieuchronnym nadejściem kategori A2 interesuje mnie zdławienie motocykla.
Chciałbym poruszać się na prawku A2 motocyklem Suzuki Sv 650 ale on ma 70km/50kw.
Niestety jest to motocykl zbyt mocny jak na tÄ™ kategorie.
Słyszałem iz SV wystarczy na module przepiąć 1 pin i motocykl jest zblokowany do około 30km.
Czy to prawda ?
I czy po zdławieniu wystarczy poprostu iść z motocyklem na przegląd i dostane kwitek o zaistniałej zmianie mocy?
I jeszcze w niemczech podobno majÄ… spore ograniczenie mocy motocykla.
A co za tym idzie majÄ… takÄ… ograniczonÄ… moc w dokumentach.
Wydaje mi się iż kupno takiego motocykla załatwiło by całą sprawę.
W związku z nieuchronnym nadejściem kategori A2 interesuje mnie zdławienie motocykla.
Chciałbym poruszać się na prawku A2 motocyklem Suzuki Sv 650 ale on ma 70km/50kw.
Niestety jest to motocykl zbyt mocny jak na tÄ™ kategorie.
Słyszałem iz SV wystarczy na module przepiąć 1 pin i motocykl jest zblokowany do około 30km.
Czy to prawda ?
I czy po zdławieniu wystarczy poprostu iść z motocyklem na przegląd i dostane kwitek o zaistniałej zmianie mocy?
I jeszcze w niemczech podobno majÄ… spore ograniczenie mocy motocykla.
A co za tym idzie majÄ… takÄ… ograniczonÄ… moc w dokumentach.
Wydaje mi się iż kupno takiego motocykla załatwiło by całą sprawę.
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
Z tym jednym pinem na zablokowanie to mała bujda (niestety/stety). Prędzej trzebaby kupić cąły moduł z wersji zdławionej i ten przemontować. Później na hamownię (co wystawi odpowiedni papier) i będzie ok. Doczytaj też czy przypadkiem w kategorii A2 nie przewidziano także ograniczenia pojemnościowego. Nie tylko mocy. Bo tak mi się coś obija w głowie. Moge sie mylić
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Sv gotowa do jazdy warzy 190kg
więc po zdławieniu jej moc = 35kw. (35 kw lub mniej)
35/190=0.18
Więc iloraz mocy do masy =0.18 Kw/Kg
Tylko pytanie czy taka przeróbka musi być wykonana w ASO czy można samemu lub u znajomego mechanika i potem tylko na przegląd.
więc po zdławieniu jej moc = 35kw. (35 kw lub mniej)
35/190=0.18
Więc iloraz mocy do masy =0.18 Kw/Kg
Tylko pytanie czy taka przeróbka musi być wykonana w ASO czy można samemu lub u znajomego mechanika i potem tylko na przegląd.
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
musisz mieć papier na to, że zostało to przez stację legalizacyjną (??? nie wiem gdzie bo dopiero od tego roku bedą takie jaja u nas...) to na pewno. W garażu możesz sobie sam zamontować ale ktoś to musi zbadać, że tak faktycznie jest.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Ale to nie wystarczy po założeniu zablokowanego modułu na badanie techniczne tam na hamownie i sprawdzą moc i na tej podstawie kwitek ?
Na innym forum dostałem odpowiedź że jest to możliwe ale tylko w wykonaniu w ASO- oni muszą po swojemu zablokować i dadzą kwitek.
A orientujecie siÄ™ jak jest sprawa z motocyklem z niemiec ?
Czy one faktycznie mają w dokumentach wbitą zaniżoną moc ?
Na innym forum dostałem odpowiedź że jest to możliwe ale tylko w wykonaniu w ASO- oni muszą po swojemu zablokować i dadzą kwitek.
A orientujecie siÄ™ jak jest sprawa z motocyklem z niemiec ?
Czy one faktycznie mają w dokumentach wbitą zaniżoną moc ?
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
Aż tak się nie orientuję bo nie blokowałem sprzęta by to było do papierów wpisywane. Wiem jedno - kwit musi być. A czy wystarczy z hamowni, ekspertyzy biegłego rzeczoznawcy czy ASO to tego już nie wiem.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Skoro początkujący w niemczech jeżdzą sprzętami o mocy 35km to w dowodzie musi być.
W sv w module zablokowanym jest pamięc z danymi zablokowanymi oraz pamięć na pełną moc.
W takim wypadku się ucina kabel by mieć więcej mocy. Ze zdrowej na okrojoną jest gorzej
W sv w module zablokowanym jest pamięc z danymi zablokowanymi oraz pamięć na pełną moc.
W takim wypadku się ucina kabel by mieć więcej mocy. Ze zdrowej na okrojoną jest gorzej
- hubi199
- Bywalec
- Posty: 581
- Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
- Lokalizacja: J-no
Czyli w kwestiach mechanicznych to tylko podmiana modułu na zablokowany i starczy.
Gorzej będzie z biurokracją i tymi papierkami wszystkimi. Ale to z czasem dojdę do łądu jak to zrobić
Dziękuje wszystkim za wypowiedzi.
Gorzej będzie z biurokracją i tymi papierkami wszystkimi. Ale to z czasem dojdę do łądu jak to zrobić
Dziękuje wszystkim za wypowiedzi.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
To by bylo troche suche bo kwit kwitem ok !!!!!!!!!! ale po przejsciu zdejmujesz te "blokade" i sypiesz ile fabryka dala... wiec hmmm troszke cslizgi temat zeby z "hayki zrobic grzeczna 125tke... " ....
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Możesz tak myśleć nie przeczę.
Interesuje mnie zdławienie lepszego motocykla bo nie mam kasy aby zmieniać motocykl po 2 sezonach.
Pojeżdżę rok czy 2 na zdławionej potem usunąć blokadę i mam "nowy" motocykl którym będę się
Nikt tu nie mówi o zabawie z monstrualną "hanią" bo to byłby śmiech na sali.
Ograniczone Sv było by zapewne podobne do popularnych 500.
Interesuje mnie zdławienie lepszego motocykla bo nie mam kasy aby zmieniać motocykl po 2 sezonach.
Pojeżdżę rok czy 2 na zdławionej potem usunąć blokadę i mam "nowy" motocykl którym będę się
Nikt tu nie mówi o zabawie z monstrualną "hanią" bo to byłby śmiech na sali.
Ograniczone Sv było by zapewne podobne do popularnych 500.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
Kombinowanie z modułem jest kosztowne jak ja kupiłem swojego GSR'a z niemiec to również był zdławiony do 35 ps ale nie modułem tylo miał jakąś blokadę w manetce, że odkręcała się na kilka milimetrów. Będzie to napewno tańsze niż ingerencja w moduł zapłonowy.
- szyszak1313
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 16/11/2010, 20:43
Wieku nie pisałem specjalnie bo chciałem uniknąć wypowiedzi typu że za młody/głupi na motcykl itp.
Teraz mam 16 lat i nie wyrobie siÄ™ z z prawkiem do 2013roku bo urodziny mam 21 grudnia.
Jak narazie mam 10KKM doświadczenia na motorowerze 70/50cm i co nieco o hamowaniu, przeciwskręcie już wiem.
Ja będę potrzebował "ograniczenia" motocykla żeby miał w dowodzie maksymalnie 35kw.
Szyszak a Ty jak sprowadzałeś Suzi z niemiec to jaką moc miałeś w dowodzie wpisaną?
Bo podobno w niemczech motocykle mają jakieś ograniczenie i kupno SV z niemiec pewnie by załątwiło sprawe w moim przypadku.
Głównie rozchodzi się o to by w dowodzie motocykl miał wbitą moc mniej niż 35kw.
Teraz mam 16 lat i nie wyrobie siÄ™ z z prawkiem do 2013roku bo urodziny mam 21 grudnia.
Jak narazie mam 10KKM doświadczenia na motorowerze 70/50cm i co nieco o hamowaniu, przeciwskręcie już wiem.
Ja będę potrzebował "ograniczenia" motocykla żeby miał w dowodzie maksymalnie 35kw.
Szyszak a Ty jak sprowadzałeś Suzi z niemiec to jaką moc miałeś w dowodzie wpisaną?
Bo podobno w niemczech motocykle mają jakieś ograniczenie i kupno SV z niemiec pewnie by załątwiło sprawe w moim przypadku.
Głównie rozchodzi się o to by w dowodzie motocykl miał wbitą moc mniej niż 35kw.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
z ta moca na kategorie trzeba pokombinowac tak samo jak z rejestrowaniem 125 na A1 (ograniczenie do 11kW), droga bedzie ta sama
zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, co jezeli w dowodzie nie ma wpisanej mocy ,ja mam w tym polu wpisane "-" , w dowodzie od poprzedniego auta mialem natomiast moc 0kW (pierwsza rejestracja jeszcze na starym dowodzie)
w takim przypadku mozna nim jezdzic na A2 ?
BTW 2 lata to calkiem sporo w tym czasie gust moze sie zmienic i podpasuje Ci cos innego
zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, co jezeli w dowodzie nie ma wpisanej mocy ,ja mam w tym polu wpisane "-" , w dowodzie od poprzedniego auta mialem natomiast moc 0kW (pierwsza rejestracja jeszcze na starym dowodzie)
w takim przypadku mozna nim jezdzic na A2 ?
BTW 2 lata to calkiem sporo w tym czasie gust moze sie zmienic i podpasuje Ci cos innego

- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Zakup motocykla mam zaplanowany już na końcówkę przyszłego roku/ początek 2013.
Na A2 jest ograniczenie do mocy 35kw jeżeli w dowodzie masz mniej to możesz
A droga rejestracji SV 650 na A2 pewnie będzie wyglądać tak:
Aso (zablokowanie), przegląd techniczny, wydział komunikacji
Tylko czy takową blokadę musi wykonywać autoryzowany serwis czy może jakiś znajomy mechanik?
Ogólnie to nie tylko sv mnie interesuje, nastawiam się pozytywnie do większości 600* których moc nie przekracza 60KW oczywiście wszelakiej maści sporty odpadają.
GÅ‚ownie szosowo turystyczne/nakedy.
*600 głównie dlatego że w tej klasie są motocykle w miare grzeczne a większość 500 jest mocno zajechana bo wielu je bierze na 1 motocykl.
Na A2 jest ograniczenie do mocy 35kw jeżeli w dowodzie masz mniej to możesz

A droga rejestracji SV 650 na A2 pewnie będzie wyglądać tak:
Aso (zablokowanie), przegląd techniczny, wydział komunikacji
Tylko czy takową blokadę musi wykonywać autoryzowany serwis czy może jakiś znajomy mechanik?
Ogólnie to nie tylko sv mnie interesuje, nastawiam się pozytywnie do większości 600* których moc nie przekracza 60KW oczywiście wszelakiej maści sporty odpadają.
GÅ‚ownie szosowo turystyczne/nakedy.
*600 głównie dlatego że w tej klasie są motocykle w miare grzeczne a większość 500 jest mocno zajechana bo wielu je bierze na 1 motocykl.
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości