Chce kupic motocykl:) jestem tu nowy witam wszystkich.
• Strona 1 z 1
Chce kupic motocykl:) jestem tu nowy witam wszystkich.
na początek zaznacze że nigdy nie mialem na własnosc porzadnego szybkiego motocykla. jestem zielony w temacie ale nie do konca. za gowniarza wiadomo mialo sie te simsonki itp. miałem tez quada to juz było wściekłe raptor yamaha. Odnosnie motocykli jezdzilem na maszynach kolegow to oni mnie tymi przejazdzkami zarazili:) w sumie moze przejechałem z 2100km ogólnie. najwiecej na suzuki sv650 bo miałem go pod opieke na okres urlopu tego własnie kolegi. inne na ktorych jezdzilem to cbr 600f3 kawasaki z750r bandit1200 gs500 ale to tylkotak o kilka km i wszystko. mam 28 lat 174 wzrostu 78kg wagi i mysle ze chyba dojrzałem na tylezeby miec motor.
podobajÄ… mi sie naked bike sciegacze takze ale naked-y to fawo.ryci.
chciałbym abyscie mi cos zaproponowali ale moze cos troszke wyzej niz gs500 i cb500 bojezdzilem i na krotko robiwrazenie a nie chcialbym za rok kupowac czegos mocniejszego i tak zmieniac co rusz.
na motor mam 15tys. miło byłoby aby mi sie z tego zostało na jakis fajny kask.
bardzo prosze abyscie tak serio doradzili bo nie chce wdepnąć w g...
pozdrawiam
podobajÄ… mi sie naked bike sciegacze takze ale naked-y to fawo.ryci.
chciałbym abyscie mi cos zaproponowali ale moze cos troszke wyzej niz gs500 i cb500 bojezdzilem i na krotko robiwrazenie a nie chcialbym za rok kupowac czegos mocniejszego i tak zmieniac co rusz.
na motor mam 15tys. miło byłoby aby mi sie z tego zostało na jakis fajny kask.
bardzo prosze abyscie tak serio doradzili bo nie chce wdepnąć w g...
pozdrawiam
przemo k.
- rexxx
- Świeżak
Gwarantuję Ci, że CB500 nie raz Cię zaskoczy. Jeśli mimo to masz parcie na pojemność, to możesz się rozejrzeć za ER-6 lub Banditem, jednak myślę, że najlepszym wyborem będzie SV, skoro już nią jeździłeś i wiesz mniej więcej czego się możesz spodziewać.