CBR 900 rr vs GSXR 1000 k1 do streetfightingu
Posty: 11
• Strona 1 z 1
CBR 900 rr vs GSXR 1000 k1 do streetfightingu
Witam koledzy. Mam pytanko. Co lepiej nada sie do streetfightingu tj. guma stopale burnout. Posiadam 900rr z 97r. Lata mi sie dobrze ale moze k1 było by lepsze ??? Podajcie jakie sa wady i zalety tych sprzetów. ktory wiecej zniesie itd. Pozdro
-
lysyozw - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 26/2/2011, 20:27
- Lokalizacja: Ozorków
-
Pan Jasiek - Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 17/3/2011, 14:32
Odpowiedz tutaj jest prosta, bezapelacyjnie blady najlepiej nadaje sie do latania na gumie i wszystkich innych rzeczy przez które stracisz prawo jazdy! Gix 1000 k1 to motocykl nastawiony dużo bardziej na sport i jaze po torze. Zostań przy bladym i dobrze go przerób...
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
tyle że przeróbka gixa 1100 jest dużo bardziej pracochlonna i kosztowna w bladym nie trzeba tyle przerabiac. We wszystkich pismakach pisali że blady najlepiej nadaje sie na przeróbke na wszelakiego rodzaju streety i stunt psy. Sam mam tak przerobionego bladego, wcześniej miałem gixa 750 i niestety nie wyobrażam go sobie w stunt psie ze wzgledu na właśnie złe wyważenie i dużo za duzą wage! to juz nie mówie co jest z 1100...
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
mam 2 motocykle 954 i 900. I nie stac mnie juz zeby starego fajera wymienic na 636 bo raczej w 10tys sie nie zmieszcze. Ten motocykl nie ma lsnic tylko ma byc nie do zajebania a moj juz powoli dymka puszcza wiec chyba za duzo nim juz nie polatam i dlatego pytam czy gsxr k1 bedzie wytrzymalsze czy raczej nie. Podobno k4 jest niezniszczalne w porownaniu z 954. to prawda ?
-
lysyozw - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 26/2/2011, 20:27
- Lokalizacja: Ozorków
A 954 jest zniszczalne?
Wiadomo, jak będziesz serią latał cały czas na gumie, to w końcu panew zagra.
Ale można przecież odwrócić smok, zalać o litr oleju więcej i piz...
Ty masz 919, jak się nie mylę. Też jest dość lekka - może warto odświeżyć motor i ją przygotować?
A jak już masz zmieniać i ma być tanio, to może 929?
Nie chcę wyjść na Hondowego fanboya, ale fire do stuntu jest rewelacyjny.
Wiadomo, jak będziesz serią latał cały czas na gumie, to w końcu panew zagra.
Ale można przecież odwrócić smok, zalać o litr oleju więcej i piz...
Ty masz 919, jak się nie mylę. Też jest dość lekka - może warto odświeżyć motor i ją przygotować?
A jak już masz zmieniać i ma być tanio, to może 929?
Nie chcę wyjść na Hondowego fanboya, ale fire do stuntu jest rewelacyjny.
-
Pan Jasiek - Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 17/3/2011, 14:32
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości