Zobacz wÄ…tek - CBR 900 rr vs GSXR 1000 k1 do streetfightingu
NAS Analytics TAG

CBR 900 rr vs GSXR 1000 k1 do streetfightingu

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

CBR 900 rr vs GSXR 1000 k1 do streetfightingu

Postprzez lysyozw » 11/10/2011, 19:56

Witam koledzy. Mam pytanko. Co lepiej nada sie do streetfightingu tj. guma stopale burnout. Posiadam 900rr z 97r. Lata mi sie dobrze ale moze k1 było by lepsze ??? Podajcie jakie sa wady i zalety tych sprzetów. ktory wiecej zniesie itd. Pozdro
Avatar użytkownika
lysyozw
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 26/2/2011, 20:27
Lokalizacja: Ozorków


Postprzez Pan Jasiek » 12/10/2011, 07:44

A ja nowszej 900 ze względu na masę, bo na gumę to wszystkie cbr900 dobrze idą...
Avatar użytkownika
Pan Jasiek
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 17/3/2011, 14:32


Postprzez lysyozw » 12/10/2011, 10:26

1100 odpada ze wzgledu wlasnie na mase. olejaki sa nie wywazone i trudno nimi przejechac dłuzej na kapciu
Avatar użytkownika
lysyozw
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 26/2/2011, 20:27
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Black-Ghost » 12/10/2011, 14:19

Odpowiedz tutaj jest prosta, bezapelacyjnie blady najlepiej nadaje sie do latania na gumie i wszystkich innych rzeczy przez które stracisz prawo jazdy! Gix 1000 k1 to motocykl nastawiony dużo bardziej na sport i jaze po torze. Zostań przy bladym i dobrze go przerób...
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Black-Ghost » 12/10/2011, 15:13

tyle że przeróbka gixa 1100 jest dużo bardziej pracochlonna i kosztowna w bladym nie trzeba tyle przerabiac. We wszystkich pismakach pisali że blady najlepiej nadaje sie na przeróbke na wszelakiego rodzaju streety i stunt psy. Sam mam tak przerobionego bladego, wcześniej miałem gixa 750 i niestety nie wyobrażam go sobie w stunt psie ze wzgledu na właśnie złe wyważenie i dużo za duzą wage! to juz nie mówie co jest z 1100...
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez lysyozw » 12/10/2011, 18:45

mam 2 motocykle 954 i 900. I nie stac mnie juz zeby starego fajera wymienic na 636 bo raczej w 10tys sie nie zmieszcze. Ten motocykl nie ma lsnic tylko ma byc nie do zajebania a moj juz powoli dymka puszcza wiec chyba za duzo nim juz nie polatam i dlatego pytam czy gsxr k1 bedzie wytrzymalsze czy raczej nie. Podobno k4 jest niezniszczalne w porownaniu z 954. to prawda ?
Avatar użytkownika
lysyozw
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 26/2/2011, 20:27
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Pan Jasiek » 13/10/2011, 08:21

A 954 jest zniszczalne?
Wiadomo, jak będziesz serią latał cały czas na gumie, to w końcu panew zagra.
Ale można przecież odwrócić smok, zalać o litr oleju więcej i piz...

Ty masz 919, jak się nie mylę. Też jest dość lekka - może warto odświeżyć motor i ją przygotować?
A jak już masz zmieniać i ma być tanio, to może 929?

Nie chcę wyjść na Hondowego fanboya, ale fire do stuntu jest rewelacyjny.
Avatar użytkownika
Pan Jasiek
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 17/3/2011, 14:32

Postprzez lysyozw » 13/10/2011, 16:50

W takim razie zostane przy sc33. Dzieki
Avatar użytkownika
lysyozw
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 26/2/2011, 20:27
Lokalizacja: Ozorków



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê