Co wybrać Suzuki K-3 czy Honda 954
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Co wybrać Suzuki K-3 czy Honda 954
Witam ulicznych wojowników.
Jeśli uda sie przejeździć ten sezon bez szwanku (troche grandze) to chciałbym zmienić fure na coś mocniejszego K-3 lub 954 obecnie katuje ZX-7R. Napiszcie co myslicie o tych dwóch maszynach (tylko te wchodza w gre) tylko prosze o wypowiedzi osoby które dosiadały obu tych sprzetów. Z góry dziekuje.
Jeśli uda sie przejeździć ten sezon bez szwanku (troche grandze) to chciałbym zmienić fure na coś mocniejszego K-3 lub 954 obecnie katuje ZX-7R. Napiszcie co myslicie o tych dwóch maszynach (tylko te wchodza w gre) tylko prosze o wypowiedzi osoby które dosiadały obu tych sprzetów. Z góry dziekuje.
-
ma75rio - Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 1/12/2006, 00:16
Re: Co wybrać Suzuki K-3 czy Honda 954
ma75rio napisał(a):tylko prosze o wypowiedzi osoby które dosiadały obu tych sprzetów
Hmmm, przy tak zawężonym polu (dwa konkretne moto), pewnie wywiąże się wielka i ożywiona debata bo pewnie każdy z nas hulał akurat na 954 i K3

a tak na poważnie... nie mam pojęcia czy znajdziesz wiele osób które śmigały na obu, pozwól więc, że sprzedam Ci parę refleksji na temat mojej 954. Może ktoś coś doda o swojej K3 i parę zdań będziesz miał

Moją cebrę ujeżdzam od początku tego sezonu i zrobiłem na niej jakieś 3K kilometrów. Kupiłem ją, gdy miała 32K przebiegu (produkcja rok 2002) i jak do tej pory praktycznie na nic nie mogę narzekać. Od dnia zakupu wymieniłem tylną oponę, olej (+filtr oczywiście) i końcówki kierownicy (ale to nie było konieczne)

Co do samej jazdy, cóż porównanie mam blade bo innymi litrowymi potworkami nie jeździłem, ale prowadzi się bardzo pewnie tak po torze jak i po drogach, przyśpieszenia i Vmax to w ogóle jest kosmos (i tutaj to chyba nieistotne jakiego lytra kupisz). Pali przy mojej jeździe (znaczy względnie szybkiej i raczej agresywnej) ok 8-10 l/100km. Nie mam pojęcia jak się zachowuje "na kole" czy podczas innych ewolucji bo mnie to jakoś nie rajcuje.
Uff, w razie pytań czy wątpliwości, wal śmiało, postaram się odpowiedzieć.
będzie co ma być... nie ma się co spinać...
- łysy_głupek
- Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 28/9/2006, 15:45
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
kris - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 449
- Dołączył(a): 31/1/2006, 16:23
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Ja moge troche donośnie k3 wydziergać. Co do jazdy na trasie spalanie jest od 5,5 do 7 litrów na 100 km - zależnie od prędkości podróżnej. Po mieście góra 8l przy agresywnej jeździe i zabawie na maxa. Na początku trzeba się przemęczyć 2-3 tygodnie i przyzwyczaić ciało do pozycji w siodle. Ręce, obręcz barkowa i przedramiona bolały mnie niesamowicie ze zmęczenia, ale już nie czuje żadnego dyskomfortu. Taka jest cena jeżdżenia na odrzutowcu. Pozycja jest bardzo wygodna jak na sportowy motocykl. Trasy po 600-700 km dziennie nawija się od tak sobie, jakby to była wycieczka "po bułki". Bardzo narowisty i agresywny, trzeba traktować manetkę z dużym szacunkiem. Jazda z pasażerem to przyjemność o ile to kobieta bo pasażer musi się mocno przytulać i trzymać kierowcy. Dodatkowo duża waga pasażera sprawia, że przednie koło bardzo szybko pojawia się na horyzoncie i zasłania widok na drogę. Jazda na trasie z ciężkim pasażerem może męczyć mocno ręce i barki bo pasażer leży najczęściej na plecach i obciąża dodatkowo ręce. Nie wiem co jeszcze napisać 

-
hefron - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości