Jazda z pasażerem.
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Jazda z pasażerem.
Ostatnio na forum, oraz na ogólnej stronie ścigacz.pl został poruszony temat jazdy z pasażerem. Skłoniło mnie to do myślenia nad tym zagadnieniem. W jednym z artykułów jest ładnie napisane że motocykl z pasażerem zachowuje się inaczej - to jest oczywiste a z resztą przy przewożeniu pasażerów łatwo to zauważyłem. Dzięki artykułowi dowiedziałem się czemu ale to nie o tym. Dobra teraz schodzimy do najważniejszego. JADĄC Z PASAŻEREM W ZAKRĘCIE MAM TAKIE STRASZNE WRAŻENIE, ŻE POCHYLAJĄC SIĘ TYLNE KOŁO MI UCIEKA. NATYCHMIAST PROSTUJĘ MOTOCYKL I SIĘ BARDZIEJ NIE POCHYLAM. JADĄC SAM NIE MAM ŻADNYCH OPORÓW ŻEBY ZEJŚĆ PRAKTYCZNIE NA KOLANO. Lecz z pasażerem mam ogromne opory żeby nawet trochę się pochylić.
Czy moje obawy są jak najbardziej na miejscu czy mogę sobie jednak pozwolić na odrobinę większe złożenie w zakręcie z pasażerem ?
Z góry dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam.
Czy moje obawy są jak najbardziej na miejscu czy mogę sobie jednak pozwolić na odrobinę większe złożenie w zakręcie z pasażerem ?
Z góry dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam.
- Robert1996
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 31/10/2009, 15:44
- Lokalizacja: Ciechanów
Ja mam wręcz odwrotnie, dużo "odważniejszy" jestem z pasażerem. Moze dlatego ze ona też motocyklistka;p Z bratem nie obawiam sie ani jeździć jako pasażer ani jako kierowca.
Oczywiście ze świeżakiem bym tak nie pojechał!
W artykule pisało rownież o utwardzeniu tylnego zawiecha. Probowałes ?
Oczywiście ze świeżakiem bym tak nie pojechał!
W artykule pisało rownież o utwardzeniu tylnego zawiecha. Probowałes ?
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
Jak bym zawieszenia nie ustawił nadal mam takie głupie wrażenie. Fakt moto skręca szybciej bo środek Ciężkości jest wyżej. Koło niby mi nie ucieka ale czuję że tak jakby zaraz stracę tylne koło z pod siedzenia pasażera...
- Robert1996
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 31/10/2009, 15:44
- Lokalizacja: Ciechanów
Z tym kolem to moze masz jakies luzy na wahaczu a to, ze bardziej wali sie w zakret to jest wlasnie kwestia srodka ciezkosci.
-
mirekm71 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości