Zobacz wÄ…tek - RM125 cewki,wyzwalacz,modul....i co jescze
NAS Analytics TAG

RM125 cewki,wyzwalacz,modul....i co jescze

Enduro, Cross
_________

RM125 cewki,wyzwalacz,modul....i co jescze

Postprzez nippon » 7/8/2011, 16:02

Witam.
Kur.....jest pogoda na jazde a ja jestem w du.....nie moge dojsc z moja rm do ladu.Przerywa w średnich obrotach tak jakby wypadal zaplon (swieca mokra)Po wyeleminowaniu wszystkiego po stronie mechaniki teraz przyszedl czas na elektryke.Swieca oczywiscie nowka irydowka 9 ,a zreszta na dziesieciu innych to samo.Zaczalem robic pomiary profesjonalnym miernikiem (z marketu :D)I to co mi wyszlo:
*cewka zasilajaca daje 35V(na wolnych)i zmierzylem opor a tam 115 ohm
*wyzwalacz 3V i 100 ohm
*napiecie z modulu na cewke WN ok40V (na wolnych)najwyzsza wartosc jaka udalo mi sie uzyskac krecac manetka to 110V.
Aha i jeszcze moj rm jest z ok 96 roku i cewki wraz z wyzwalaczem sa pod magnetem.

Doradzcie cos bo normalnie rece juz mi opadaja :cry:
Japan maszine
Suzuki TS (Trochę Słabe:) )
Suzuki RM full
nippon
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/12/2010, 20:10
Lokalizacja: hokaido


Postprzez barek253 » 7/8/2011, 17:33

a spr iglice napewno nie to
sproboj zmienic cewke moze byc zwarcie i przerywa
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez nippon » 7/8/2011, 18:21

dzieki za odzew
Iglice zmienialem kilku krotnie wraz z regulacja gaznika a z reszta gaznik byl tez zmieniany i nadal to sam :cry:
Japan maszine
Suzuki TS (Trochę Słabe:) )
Suzuki RM full
nippon
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/12/2010, 20:10
Lokalizacja: hokaido

Postprzez barek253 » 7/8/2011, 18:47

moze inna cewke sproboj tak jak mowie moze byc zwarcie i ci pier....
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez WojciechW » 7/8/2011, 22:06

To sie o tak nagle stalo, czy kupiles motor z taka wada?
Jezeli jestes pewien, ze wyczysciles gaznik to i tak wyczysc go jeszcze raz :d to samo zrob z filtrem.Rozgrzej moto, odkrecaj manete i ustawiaj gaznik jak nic to nie da to zobacz jeszcze jak bez filtra powietrza bedzie pracowal.
Honda CR 500
Avatar użytkownika
WojciechW
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez nippon » 8/8/2011, 06:33

Moto już kupiłem z takim lekkim defektem.Gaznik tez podmienialem i nadal nic.Jak zaczyna przerywać to zaczyna kopcic na niebiesko(wymienilem uszczelniacza na wale i nadal nic,oleju i płynu nie ubywa.
Niemam nikogo od kogo muglbym na chwile podmienic elektryke,a kupowanie znowu na pale nowych elementów mija się z celem.
Także dalej szukam przyczyny
Japan maszine
Suzuki TS (Trochę Słabe:) )
Suzuki RM full
nippon
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/12/2010, 20:10
Lokalizacja: hokaido

Postprzez WojciechW » 8/8/2011, 08:32

Modul zaplonowy, moziwe, ze jest wsadzony od czego innego i jest inna mapa zaplonu.To samo mialem u siebie na innym module.Krecil sie do polowy i za cholere nie mogl tego przelamac.Wsadzilem inny modul i smiga.
Honda CR 500
Avatar użytkownika
WojciechW
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez Damianooo1998 » 8/8/2011, 13:50

A świeca albo fajke sprawdzałeś Jak tak to napewno będzie modół
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez barek253 » 8/8/2011, 14:18

moglo pokazywac ze dobre
kolega tak spr i dane byly dobre a sei okazalo ze fajka ma przebicie wiec radze to spr
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez nippon » 8/8/2011, 16:11

Fajke też podmieniałem,nawet bez fajki robilem probe i nadal nic.
Japan maszine
Suzuki TS (Trochę Słabe:) )
Suzuki RM full
nippon
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/12/2010, 20:10
Lokalizacja: hokaido

Postprzez Damianooo1998 » 8/8/2011, 16:16

Ja bym stawiał na modół.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez barek253 » 8/8/2011, 16:16

no to najlepiej by bylo zalozyc cala elektryke od innego moto ale jak piszesz ze nie masz od kogo to lipa moze cos z cewka?
a sprawdzales czy kable nie poprzecierane czy gdzien nie ma syfu albo wody?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez nippon » 8/8/2011, 16:34

Cala instalacje wywloklem na zewnatrz moto razem ze statorem i modulem.Modul wyglada jakos podejzanie jakby ktos tam wtykal te swoje lapska,widac czerwony silikon.Kurde musze poszukac gdzies modulu
Obrazek (otwórz link)
Japan maszine
Suzuki TS (Trochę Słabe:) )
Suzuki RM full
nippon
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/12/2010, 20:10
Lokalizacja: hokaido

Postprzez barek253 » 8/8/2011, 16:55

no rzeczywiscie
poszukaj ale tanie one nie sa
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez nippon » 8/8/2011, 18:33

Panowie i Panie ...
Potrzebuje dane tech dotyczące oporów na cewkach statora.
Ktokolwiek widzial ktokolwiek wie... :?:
Japan maszine
Suzuki TS (Trochę Słabe:) )
Suzuki RM full
nippon
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/12/2010, 20:10
Lokalizacja: hokaido

Postprzez henio12323 » 9/8/2011, 12:46

serwisówka nic nie mówi ? u mnie pisze chyba wszystko co jest potrzebne do sprawdzenia, popatrz dokładnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 9/8/2011, 14:53

hahah henio serwisowka ktm jest zarabista:)
nie we wszystkich tak jest opisane
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 9/8/2011, 15:41

bo KTM to pro maszyny dla każdego ;D i w kazdej szopie mozna naprawic ;P w sumie do CR uzywałem serwisówki jak cos składałem czy cos. ale nie czytałem całej. do ktma przeczytałem praktrycznie całą ( mijałem wiekszosc elektryki :P ) i sie ździwiłem zawartoscią wiedzy. sporo rzeczy jest takich przyziemnych tak jakby to miał serwisować własnie laik w szopie :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 9/8/2011, 17:32

w serwisówce suzuki rm 125 z 2003 roku są dane dotyczące oporów na module i jeszcze jakieś dane (pewnie są też ze statora)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez nippon » 9/8/2011, 17:56

Mam serwisówkę powyżej 2001 ale tam jest inny zaplon i dziwne opory.Podane tam jest np,że cewka ładujaca cdi powinna miec od 18-30 ohm. ,ale wedlug danych z neta odnoscie cewki ładującej powinno być napewno powyżej 100ohm i więcej.Sam już niewiem czy w manualu wkradł się błąd czy ma tak być?
Aaa najlepiej było by jeśli byłby ktoś kto ma setę RM i zmierzył fizycznie opór był bym bardzo wdzięczny. :D
Japan maszine
Suzuki TS (Trochę Słabe:) )
Suzuki RM full
nippon
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10/12/2010, 20:10
Lokalizacja: hokaido



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê