RM125 cewki,wyzwalacz,modul....i co jescze
Posty: 20
• Strona 1 z 1
RM125 cewki,wyzwalacz,modul....i co jescze
Witam.
Kur.....jest pogoda na jazde a ja jestem w du.....nie moge dojsc z moja rm do ladu.Przerywa w średnich obrotach tak jakby wypadal zaplon (swieca mokra)Po wyeleminowaniu wszystkiego po stronie mechaniki teraz przyszedl czas na elektryke.Swieca oczywiscie nowka irydowka 9 ,a zreszta na dziesieciu innych to samo.Zaczalem robic pomiary profesjonalnym miernikiem (z marketu
)I to co mi wyszlo:
*cewka zasilajaca daje 35V(na wolnych)i zmierzylem opor a tam 115 ohm
*wyzwalacz 3V i 100 ohm
*napiecie z modulu na cewke WN ok40V (na wolnych)najwyzsza wartosc jaka udalo mi sie uzyskac krecac manetka to 110V.
Aha i jeszcze moj rm jest z ok 96 roku i cewki wraz z wyzwalaczem sa pod magnetem.
Doradzcie cos bo normalnie rece juz mi opadaja
Kur.....jest pogoda na jazde a ja jestem w du.....nie moge dojsc z moja rm do ladu.Przerywa w średnich obrotach tak jakby wypadal zaplon (swieca mokra)Po wyeleminowaniu wszystkiego po stronie mechaniki teraz przyszedl czas na elektryke.Swieca oczywiscie nowka irydowka 9 ,a zreszta na dziesieciu innych to samo.Zaczalem robic pomiary profesjonalnym miernikiem (z marketu

*cewka zasilajaca daje 35V(na wolnych)i zmierzylem opor a tam 115 ohm
*wyzwalacz 3V i 100 ohm
*napiecie z modulu na cewke WN ok40V (na wolnych)najwyzsza wartosc jaka udalo mi sie uzyskac krecac manetka to 110V.
Aha i jeszcze moj rm jest z ok 96 roku i cewki wraz z wyzwalaczem sa pod magnetem.
Doradzcie cos bo normalnie rece juz mi opadaja

Japan maszine
Suzuki TS (Trochę Słabe:) )
Suzuki RM full
Suzuki TS (Trochę Słabe:) )
Suzuki RM full
- nippon
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 10/12/2010, 20:10
- Lokalizacja: hokaido
To sie o tak nagle stalo, czy kupiles motor z taka wada?
Jezeli jestes pewien, ze wyczysciles gaznik to i tak wyczysc go jeszcze raz :d to samo zrob z filtrem.Rozgrzej moto, odkrecaj manete i ustawiaj gaznik jak nic to nie da to zobacz jeszcze jak bez filtra powietrza bedzie pracowal.
Jezeli jestes pewien, ze wyczysciles gaznik to i tak wyczysc go jeszcze raz :d to samo zrob z filtrem.Rozgrzej moto, odkrecaj manete i ustawiaj gaznik jak nic to nie da to zobacz jeszcze jak bez filtra powietrza bedzie pracowal.
Honda CR 500
-
WojciechW - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moto już kupiłem z takim lekkim defektem.Gaznik tez podmienialem i nadal nic.Jak zaczyna przerywać to zaczyna kopcic na niebiesko(wymienilem uszczelniacza na wale i nadal nic,oleju i płynu nie ubywa.
Niemam nikogo od kogo muglbym na chwile podmienic elektryke,a kupowanie znowu na pale nowych elementów mija się z celem.
Także dalej szukam przyczyny
Niemam nikogo od kogo muglbym na chwile podmienic elektryke,a kupowanie znowu na pale nowych elementów mija się z celem.
Także dalej szukam przyczyny
Japan maszine
Suzuki TS (Trochę Słabe:) )
Suzuki RM full
Suzuki TS (Trochę Słabe:) )
Suzuki RM full
- nippon
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 10/12/2010, 20:10
- Lokalizacja: hokaido
Modul zaplonowy, moziwe, ze jest wsadzony od czego innego i jest inna mapa zaplonu.To samo mialem u siebie na innym module.Krecil sie do polowy i za cholere nie mogl tego przelamac.Wsadzilem inny modul i smiga.
Honda CR 500
-
WojciechW - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
Cala instalacje wywloklem na zewnatrz moto razem ze statorem i modulem.Modul wyglada jakos podejzanie jakby ktos tam wtykal te swoje lapska,widac czerwony silikon.Kurde musze poszukac gdzies modulu
(otwórz link)

Japan maszine
Suzuki TS (Trochę Słabe:) )
Suzuki RM full
Suzuki TS (Trochę Słabe:) )
Suzuki RM full
- nippon
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 10/12/2010, 20:10
- Lokalizacja: hokaido
serwisówka nic nie mówi ? u mnie pisze chyba wszystko co jest potrzebne do sprawdzenia, popatrz dokładnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
bo KTM to pro maszyny dla każdego ;D i w kazdej szopie mozna naprawic ;P w sumie do CR uzywałem serwisówki jak cos składałem czy cos. ale nie czytałem całej. do ktma przeczytałem praktrycznie całą ( mijałem wiekszosc elektryki
) i sie ździwiłem zawartoscią wiedzy. sporo rzeczy jest takich przyziemnych tak jakby to miał serwisować własnie laik w szopie 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
w serwisówce suzuki rm 125 z 2003 roku są dane dotyczące oporów na module i jeszcze jakieś dane (pewnie są też ze statora)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Mam serwisówkę powyżej 2001 ale tam jest inny zaplon i dziwne opory.Podane tam jest np,że cewka ładujaca cdi powinna miec od 18-30 ohm. ,ale wedlug danych z neta odnoscie cewki ładującej powinno być napewno powyżej 100ohm i więcej.Sam już niewiem czy w manualu wkradł się błąd czy ma tak być?
Aaa najlepiej było by jeśli byłby ktoś kto ma setę RM i zmierzył fizycznie opór był bym bardzo wdzięczny.
Aaa najlepiej było by jeśli byłby ktoś kto ma setę RM i zmierzył fizycznie opór był bym bardzo wdzięczny.

Japan maszine
Suzuki TS (Trochę Słabe:) )
Suzuki RM full
Suzuki TS (Trochę Słabe:) )
Suzuki RM full
- nippon
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 10/12/2010, 20:10
- Lokalizacja: hokaido
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości