Zobacz wÄ…tek - Plyny w Aprilia RS 50
NAS Analytics TAG

Plyny w Aprilia RS 50

i inne małe pojemności
_________

Plyny w Aprilia RS 50

Postprzez pavelx » 16/7/2011, 10:16

Witam. Mam kilka pytań.
1. Czy zbiorniczek na plyn hamulcowy jest nad hamulcem nożnym ? Czy to jest coś innego?
2. Jak się zmienia olej w przekładni i gdzie sprawdzić ile go jest ?

Jeśli te pytania sa dziecinne to sory, ale nie chce zatrzec nic ani nic zjebac. Dziekuje za uwagę i z góry dziękuje za odpowiedzi. :D
pavelx
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 11/7/2011, 16:09


Postprzez henio12323 » 16/7/2011, 10:35

zbiorniczek od hamulca nożnego jest na pompą hamulcową. lub wbudowany jest w pompe. ale ty masz raczej oddzielnie. innego wlewu nie ma ;D wiec łatwo dojsc.

odkręcasz korek wlewu. potem odkręcasz od spodu srube. jest to najnizsza srubka na kluczyk moze 14 ? cos koło tego. zrób to na rozgrzanym silniku. potem zakrec srubke od spodu i wlej odpowiednia ilosc nowego oleju. na dekielku chyba pisze. z tego co pamietam do am6 idzie 650 ml
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez pavelx » 17/7/2011, 10:17

dzięki. Ale teraz mam wiekszy problem. Wczoraj jechalem polną drogą zatrzymałem się chciałem wbic luz nie mogę. Ruszylem i wbiłem. I teraz mam tak: gdy motor sie nie rusza to nie moge wbic zadnego biegu jedynie z N na 1 lub 2. Dodam, że w czasie jazdy wszystko jest ok. Co to może byc i czy to coś poważnego ?
pavelx
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 11/7/2011, 16:09

Postprzez henio12323 » 17/7/2011, 12:08

to norma. nigdy nie wbijesz biegu z jedynki na np piÄ…tke. tak jest zbudowana skrzynia i tego nie zmienisz. musi byc silnik uruchomiony. a kazdy bieg wbija sie oddzielnie ( tak jak i zbija )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pavelx » 17/7/2011, 12:43

Nie nie. Nie zrozumialeÅ› mnie. Do wczoraj przy wlÄ…czonym silniku moglem wbic 1 po czym dalej stojac w miejscu wbic z powrotem N. A teraz nie moge tego zrobic. Bo ta dziwigienka od skrzyni biego jest taka "wiotka" i nie ma reakcji wgl na podniesienie jej do gory.
pavelx
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 11/7/2011, 16:09

Postprzez henio12323 » 17/7/2011, 15:10

moze skrzynie juz dorznałes :D albo sprzęgło na nic. albo moze dźwignia na frezach sie wyrobiła i masz takie uczucie ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pavelx » 17/7/2011, 17:25

Byłem przed chwilą na motrze i tak: Często się da wbić z 1 na luz, ale czasem nie szczególnie gdy jade po polnej drodze to nie da rady, gdy po asfalcie to wszystko jest git. Ale co najważniejsze gdy sie odepchne nogami i sie tocze to bez problemu moge wbic. a skrzyni raczej nie dorżnołem bo jak ? Biegi przy 5tys zmieialem i zawsze ze sprzęglem.
pavelx
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 11/7/2011, 16:09

Postprzez henio12323 » 17/7/2011, 17:49

ale mogłes źle zmienaic biegi, no i juz mogła tyle lat nie wytrzymac. ja dalej nie rozumiem jaki masz problem. przeciez wchodzą ci biegi to czemu masz sie nogami odpychac ? zmien moze olej. moze cos to pomoże.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pavelx » 17/7/2011, 18:03

No bo jak mi zdechnie, to mam slaby rozrusznik i na biegu nie odpali, a jak stoje w miejscu to z 1 na N czasem nie moge wrzucić. A biegi zmieniałem odpowiednio wcześnie w góre i odpowiednio w dół.
pavelx
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 11/7/2011, 16:09

Postprzez henio12323 » 17/7/2011, 21:25

no to cos nieciekawie ze skrzynia lub wybierakami że nie chce ci sie bieg wbijać. zobacz czy masz luzy na zebatce zdawczej. dawno olej zmieniałes?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pavelx » 22/7/2011, 08:20

OK. Sprawa ze skrzynia się wyjaśnia powoli. Ale żeby nie zaśmiecać forum nie chce zakładać kolejnego tematu. A więc wie ktoś jak odblokować moduł? Bo kręci mi do 7tys a słyszałem ze AM6 to silniki wysokoobrotowy i ma jeden skok mocy od 7,5tys. i mimo ze ja mam cylinder 80cmm, a kolega w swojej apce 50 to jego jest bardziej żwawa i wgl. Dlatego mam pytanie jak odblokować moduł, bo na nowy odblokowany nie mam kasy. Pozdawiam.
pavelx
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 11/7/2011, 16:09

Postprzez henio12323 » 22/7/2011, 08:54

poczytaj w necie jak. to nie boli na prawde :) ale wymiana na sportowy to najlepszy pomysł.

w niektórych modułach wystarczy jee rozebrac i jakis zmostkować coś. wiec poczytaj moze u ciebie tez takie cos bedzie mozliwe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pavelx » 27/7/2011, 07:06

Tak mam wątpliwości czy to aby napewno blokada modułu. Ponieważ na N z trudem ale da się go do 10tys krecic, a na biegu po przeczyszczeniu filtra 6.5tys. Kiedy na N krece do 10tys to spaliny az wylatuja spojeniami miedzy pierwszym a drugim tłumikiem. Mam pewien pomysł dlaczego tak jest. Możliwe żę poprzedni własciciel wymienił cylinder na 80 ale nie wymienił gażnika, modułu pod ta pojemność ? Jestem słaby w te klocki wiec moze się myle jesli tak to prosze o sprostowanie i ewentualna porade ;D
pavelx
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 11/7/2011, 16:09

Postprzez Cinka » 27/7/2011, 07:50

jakbyś miał zablokowany to nie wkręcił by sie więcej niż 7, 8 tysięcy
Cinka
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 19/6/2011, 20:56
Lokalizacja: Jastrzębie

Postprzez pavelx » 27/7/2011, 08:34

Tez tak mysle czyli co ? Poprzedni wlasciciel nie pomyslal zeby razem ze zmiana cylindra gaznik i modul zmienic na czesci do 80 ?
pavelx
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 11/7/2011, 16:09

Postprzez pavelx » 28/7/2011, 10:07

I mam kolejny problem ; o Jeśli nie działa mi światło soptu hamulca nożnego a kebelki sa ok to czujnik jest walnięty ?
pavelx
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 11/7/2011, 16:09

Postprzez tomera » 28/7/2011, 10:16

sam sobie odpowiedziałes
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez henio12323 » 28/7/2011, 10:30

albo włokno od stopu żarówki spalone :P ale skoro od przedniego swieci to padł czujnik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez pavelx » 28/7/2011, 13:13

Nie no w apkach to z przodu czujniki tez szybko siadaja i z przodu juz tez czasem nie swieci ale zarowka jest ok bo nawet zmienilem ;D A czy po zmianie filtr z normalnego na stozkowy bede musial regolowac gaznik? Dodam ze apka ma cylinder 80 jesli to cos zmienia.
pavelx
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 11/7/2011, 16:09



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 21 gości




na górê
cron