Zobacz wątek - Pytanie o chłodnice w Yamaha r6 z 2006 model 2005
NAS Analytics TAG

Pytanie o chłodnice w Yamaha r6 z 2006 model 2005

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Pytanie o chłodnice w Yamaha r6 z 2006 model 2005

Postprzez Rampage » 13/6/2011, 13:39

Witam mam pytanie odnośnie Yamahy r6 z 2006. Od jakiegoś czasu gotuje mi się płyn chłodniczy tzn wywala mi do zbiorniczka i tam zaczyna gotować po czym ponownie wraca do chłodnicy, na pusty zbiornik jest wszystko ok gdy jednak doleje do zbiornika na minimum borygo wtedy płyn mi ucieka na zewnątrz. Dodam ze temperature trzyma dobrze średnia 90 c przy 102 c chodzi wiatrak. Proszę o jakiekolwiek doradzenie w tej sprawie, możliwe jest że uszczelka pod głowica wysiada??? Dziękuje za wszelką pomoc. Pozdrawiam
Rampage
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13/6/2011, 13:16
Lokalizacja: Białystgok


Postprzez Nal » 13/6/2011, 15:00

od razu po dolaniu Ci ucieka? jak duże masz ubytki w płynie? czy spaliny zmieniły zabarwienie?
<a href="http://szkolnis.pl">szkolnis.pl</a>
Avatar użytkownika
Nal
Świeżak
 
Posty: 408
Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa


Postprzez Rampage » 13/6/2011, 17:23

po jakimś czasie mi ucieknie najlepiej wychodzi to jak maszyna jest dobrze nagrzana tzn wyłącze zapłon przy 100 stopniach. Ucieknie tyle co wleje do zbiorniczka wyrównawczego. Ze spalinami nie mam problemu te same zabarwienie
Rampage
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13/6/2011, 13:16
Lokalizacja: Białystgok

Postprzez sonycbr77 » 15/6/2011, 16:42

ja tez tak mam ze jak sie dobrze zagrzeje i go zgasze to plyn przelewa sie do zbiorniczka i slychac bulgotanie, temperature trzyma dobrze 106 nie przekracza wedlog mnie jest wszystko ok wiec chyba nie masz sie co martwic nie wiem moze sie myle jestem ciekaw opini innych
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez Rampage » 15/6/2011, 17:07

a ktoś mi może dopowie co oznacza błąd error 3 ? czego on dotyczy
Rampage
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13/6/2011, 13:16
Lokalizacja: Białystgok

Postprzez daro_sc » 15/6/2011, 17:21

Manuala nie masz ?

Er-3 - Data from teh ECU cannot be received correctly.

prawdopodobne przyczyny:
malfunction in ECU
malfunction in meter
Improper connection in wiring sub lead
daro_sc
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/9/2009, 01:38
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez sonycbr77 » 15/6/2011, 18:19

a zes mu wytlumaczyl heh
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez Rampage » 15/6/2011, 20:11

mam manuala, troszkę jaśniej proszę :) a co do chłodnicy to ktoś jeszcze może się dopowie ??
Rampage
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13/6/2011, 13:16
Lokalizacja: Białystgok

Postprzez daro_sc » 15/6/2011, 21:47

Dane z ECU są przesyłane nieprawidłowo.
Przyczyny:
awaria ECU, awaria zegarów, nieprawidłowe połączenie w instalacji elektrycznej (zwarcie, ew przewód napięciowy źle podłaczony)
daro_sc
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/9/2009, 01:38
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez sonycbr77 » 16/6/2011, 13:33

odlacz aku na pare minut moze sie zresetuje
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez grunder » 16/6/2011, 23:02

takie zresetowanie może nic nie dać błąd może pozostać w pamięci lub na nowo wrócić, ponieważ jest jakaś usterka.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Rampage » 18/6/2011, 13:56

a wracając do usterki? z chłodnicą?? znawcy Yamahy może się wypowiedzą ??
Rampage
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13/6/2011, 13:16
Lokalizacja: Białystgok

Postprzez daro_sc » 18/6/2011, 17:20

Może to być wina płynu i jego temp wrzenia (Z tego co wyczytałem borygo ma temp wrzenia 107 st), może też płyn nie krążyć, coś przytkało i dlatego go wywala ?
A jak olej ? Dobry kolor ma ?
R6 RJ095
daro_sc
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/9/2009, 01:38
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez BrylantR6 » 20/6/2011, 09:22

wywal to borygo do scieku, zalej pożądnym płynam chlodniczym. 107 sopni to zdezydowanie za mało, po zgaszeniu temp. w głowicy osiąga wieksze wartości. Ja mam identyczna R6 mam zalaną płynem chłodniczym "prestone"i jest ok
BrylantR6
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 29/8/2010, 17:30
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez henio12323 » 20/6/2011, 11:36

przy normalnych warunkach ( nie jakieś katowanie) zwykła woda sie nawet nie bedzie gotowała.. zobacz czy korek cisnieniowy jest sprawny ( cyz uszczelka jest cała i czy gładko sie wciska i wyciska) i sprawdź termostat bo moze on blokuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Rampage » 23/6/2011, 22:14

kolor oleju nie zmienił się, uszczelka jest cała wciska się z lekkim oporem, termostat jest ok
Rampage
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13/6/2011, 13:16
Lokalizacja: Białystgok



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê