endurak do zarejestrowania
Posty: 62
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
endurak do zarejestrowania
jako ze zamiezam zrobic prawko to i motor chce zeby go mozna bylo zarejestrowac
cr juz przelatalem swoje ale teraz zastanawiam sie nad endurakiem
na drodze duzo nie bedzie maks 40km na tydzien
do lasu chce zeby sie nadal oraz na jakies cc,rajdy enduro
zeby nie byl za ciezki
macie jakies propozycje
widzialem tu juz duzo tematow ale chce miec swoj zeby tu sie dowiadywac
co do ceny narazie nie ustalam chce zrobic rozeznanie
cr juz przelatalem swoje ale teraz zastanawiam sie nad endurakiem
na drodze duzo nie bedzie maks 40km na tydzien
do lasu chce zeby sie nadal oraz na jakies cc,rajdy enduro
zeby nie byl za ciezki
macie jakies propozycje
widzialem tu juz duzo tematow ale chce miec swoj zeby tu sie dowiadywac
co do ceny narazie nie ustalam chce zrobic rozeznanie
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
wg mnie jedyne słuszne dobre enduro to ktm exc 125. lub huska WR 125. mocne lekkie i sie w miare nie sypią czego chcieć więcej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
spoko wyjedzie 100 km traska to nie problem problemem bedzie bardziej bolący tyłek no to powiedz jakie pojemnosci cie interesuja. ile masz kasy. i czy to ma byc hard enduro soft enduro ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
A co w ktm'ach jest złego? Chyba tylko to ze mało ludzi nie związanych z tematem nie zna tej marki. A jeśli chodzi o pojemności to ja bym zaczynał od 450 w górę. I jak bym miał brać to własnie EXC 450 albo 525. Nie faforyzuje ktm'a z racji tego że sam mam i jeźdzę, ale wydaje mi się ze to najlepsze motocykle jeśli chodzi o sm i cross. Ale to tylko moja sugestia. Ewentualnie jeszcze bym wziął pod uwagę suzuki drz.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada
haha mentor duze wyczyn na pierwsze moto to porażka od 125 sie zaczyna ew potem 250 w 2T lub 450 w 4T. hard to hard wszedzie wjedziesz. ja dzisiaj swoim zrobiłem traske 60 km w 2 strony niby nie duzo ale prędkosc przelotowa około 80-100 km h to duzo jak na wyczyna na crossowych przełozeniach ;P opory powietrza też były znosnie. ganiam duzo po asfalcie na pewno wiecej niz 40 km tygodniowo prędzej ponad 100 wychodzi. w terenie ganiam co weekend cały dzien. tylko że taka zabawa kosztuje bo moto sporo pali. no i czesto trzeba zmieniac olej itp itd. DRZ bedzie pod tym względem lepiej wypadał. z tym że z kolei w terenie nie ma tych własciwosci co hard. wiec sam juz musisz wybrac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
to juz od ciebie zalezy co "lepiej". jak chce latac ostro w terenie to mi lepiej kupic hard enduro. jak chcesz nie wydawac kasy na moto lepiej kupic softa. obok DRZ jest jeszcze np kawasaki klx. yamaha WR w wersji R czyli słabszej. ale to sie srednio nadaje w ostry teren i nie wiem jakie pojemnosci wystepuja. honda ma XR ale 600 ccm wiec odpada.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
DRZ z tym że wersja E. Jest to moto które właśnie celuje w hard enduro. Od wersji S (dualsport) różni się tym że jest lżejsza, mocniejsza, okrojona z oświetlenia, nie ma termostatu i jeszcze kilka detali. Fakt że wymiany i przeglądy są trochę częstsze ale coś za coś.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
a co powiecie o husce te 510
np:
http://moto.allegro.pl/husqvarna-te-510 ... 47092.html
to hard endurak
czeste remonty
np:
http://moto.allegro.pl/husqvarna-te-510 ... 47092.html
to hard endurak
czeste remonty
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
huski sÄ… dobre ale wymagaja czestego zaglÄ…dania stosunkowo czestrzego niz do ktma o tej samej mocy i osiÄ…gach ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
bo taka konstrukcja nie mnie pytaj
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
według serwisówki w te tc 450 zmiana oleju i filtrów w enduro co 15h w mx 8h ,regulacja zaworów enduro co 32h w mx 16h
Dream ride... www.youtube.com/watch?v=6EyJz46EMWk
-
Fikol - Świeżak
- Posty: 280
- Dołączył(a): 3/6/2008, 19:24
- Lokalizacja: Węgrów
ale ktm ma wiecej czasu
pewnie po remoncie po 15 mth trzeba serwisowo sciagnac cylek i zobaczyc jak sie dociera xd nikt tego (zwykły smiertelnik) nie robi. bo takie 5 takich zaglądnieć serwisowych kosztuje tyle co nowy tłok
pewnie po remoncie po 15 mth trzeba serwisowo sciagnac cylek i zobaczyc jak sie dociera xd nikt tego (zwykły smiertelnik) nie robi. bo takie 5 takich zaglądnieć serwisowych kosztuje tyle co nowy tłok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
DRZ zalezy od wersji. ale nie znam dokładnych danych. powiem ci tylko że mój kat około 17 tyś km serwisowo na 1 tłoczku ja miałem zrobione ze 25 i ganiał dalej choć był juz dawno temu do wymiany. CRF ma mocniejszy bardziej narwany silnik wiec wytrzyma mniej. no ale dokładnych numerków nikt ci z głowy nie wytrzaśnie musi gdzieś pisac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 62
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości