Problem Kawa ZX6R 97 r. od 4 biegu nie wkręca się w obroty
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Problem Kawa ZX6R 97 r. od 4 biegu nie wkręca się w obroty
Witam,
Odrazu na wstępie powiem że zawory wyregulowane , gaźniki również, pompka paliwa po wyjęciu i podłączeniu bezpośrednio do zasilania 12 V jest sprawna i wydajna, przewody paliwowe, kranik, odpowietrznik zbiornika są drożne.
Problem 1,2,3 wkręca się w obroty ,na 4 już niestety zachowuje się jakby brakowało paliwa a po wciśnięciu sprzęgła jak zamknę gaz to gaśnie odrazu, muszę odkręcić trochę i poczekać aż uzupełni się poziom paliwa w gaźnikach
Na biegu jałowym wkręca się bez problemu do odcięcia , po wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy też ale już z załączonym biegiem dławi się brakiem paliwa.
Podejrzewam że jest brak impulsu na zasilanie elektryczne pompki ale może się mylę .
Co jest odpowiedzialne za sterowanie pompką paliwa w tym modelu a może to inna przyczyna ?
Będę wdzięczny za porady w tej kwestii .
Odrazu na wstępie powiem że zawory wyregulowane , gaźniki również, pompka paliwa po wyjęciu i podłączeniu bezpośrednio do zasilania 12 V jest sprawna i wydajna, przewody paliwowe, kranik, odpowietrznik zbiornika są drożne.
Problem 1,2,3 wkręca się w obroty ,na 4 już niestety zachowuje się jakby brakowało paliwa a po wciśnięciu sprzęgła jak zamknę gaz to gaśnie odrazu, muszę odkręcić trochę i poczekać aż uzupełni się poziom paliwa w gaźnikach
Na biegu jałowym wkręca się bez problemu do odcięcia , po wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy też ale już z załączonym biegiem dławi się brakiem paliwa.
Podejrzewam że jest brak impulsu na zasilanie elektryczne pompki ale może się mylę .
Co jest odpowiedzialne za sterowanie pompką paliwa w tym modelu a może to inna przyczyna ?
Będę wdzięczny za porady w tej kwestii .
Ostatnio edytowano 26/5/2011, 09:23 przez Roninn, łącznie edytowano 1 raz
- Roninn
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 25/3/2011, 14:11
- Lokalizacja: Warszawa
siema, ja miałem coś podobnego zobacz czy ci czasami jakiś cieniutki wężyk pod airbox-em nie spadł,
mi spadł z tego zaworu, podciśnieniowy lub go nie założyłem jak składałem, były takie objawy że przy zmianie biegów pod odcinkę szedł a na normalną jazdę tylko 1,2,3 i też na wysokich obr tylko dawał rade po odpuszczeniu gazu wciśnięciu sprzęgła gasł,
mi spadł z tego zaworu, podciśnieniowy lub go nie założyłem jak składałem, były takie objawy że przy zmianie biegów pod odcinkę szedł a na normalną jazdę tylko 1,2,3 i też na wysokich obr tylko dawał rade po odpuszczeniu gazu wciśnięciu sprzęgła gasł,
- rufik1988
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 19/12/2010, 16:00
- Lokalizacja: okolice Włocławka
rufik1988 napisał(a):siema, ja miałem coś podobnego zobacz czy ci czasami jakiś cieniutki wężyk pod airbox-em nie spadł,
mi spadł z tego zaworu, podciśnieniowy lub go nie założyłem jak składałem, były takie objawy że przy zmianie biegów pod odcinkę szedł a na normalną jazdę tylko 1,2,3 i też na wysokich obr tylko dawał rade po odpuszczeniu gazu wciśnięciu sprzęgła gasł,
Dopiero co była na regulacji i synchro , objaw taki sam przed regulacją i po niej więc doszukuję się innej przyczyny, wściekłem się tak że zabrałem ją z warsztatu i już tam nie wrócę, chłopak może jest i dobry , dużo osób go poleca ale jakieś takie niechętne miał podejście do niej bo stara i po przejściach u wiejskich


A który ten wężyk konkretnie ci spadł?
- Roninn
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 25/3/2011, 14:11
- Lokalizacja: Warszawa
1. Regulamin !
Podaj markÄ™, model typ i rok produkcji motocykla.
Kawasaki z 97 roku może być sporo, jedyne co mogę doradzić w takiej sytuacji - czytaj regulamin.
Jak już uzupełnisz dane o wymagane to może będzie łatwiej pomóc.
Podaj markÄ™, model typ i rok produkcji motocykla.
Kawasaki z 97 roku może być sporo, jedyne co mogę doradzić w takiej sytuacji - czytaj regulamin.
Jak już uzupełnisz dane o wymagane to może będzie łatwiej pomóc.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Może to być doładowanie dynamicznie nie właściwie podłączone lub nie podłączone.
Jeśli była by to kwestia samej pompy to usterka występowała by nie zależnie od biegu.
Jeśli była by to kwestia samej pompy to usterka występowała by nie zależnie od biegu.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości