Zobacz wątek - Problem Kawa ZX6R 97 r. od 4 biegu nie wkręca się w obroty
NAS Analytics TAG

Problem Kawa ZX6R 97 r. od 4 biegu nie wkręca się w obroty

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem Kawa ZX6R 97 r. od 4 biegu nie wkręca się w obroty

Postprzez Roninn » 21/5/2011, 22:39

Witam,
Odrazu na wstępie powiem że zawory wyregulowane , gaźniki również, pompka paliwa po wyjęciu i podłączeniu bezpośrednio do zasilania 12 V jest sprawna i wydajna, przewody paliwowe, kranik, odpowietrznik zbiornika są drożne.
Problem 1,2,3 wkręca się w obroty ,na 4 już niestety zachowuje się jakby brakowało paliwa a po wciśnięciu sprzęgła jak zamknę gaz to gaśnie odrazu, muszę odkręcić trochę i poczekać aż uzupełni się poziom paliwa w gaźnikach
Na biegu jałowym wkręca się bez problemu do odcięcia , po wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy też ale już z załączonym biegiem dławi się brakiem paliwa.
Podejrzewam że jest brak impulsu na zasilanie elektryczne pompki ale może się mylę .
Co jest odpowiedzialne za sterowanie pompką paliwa w tym modelu a może to inna przyczyna ?
Będę wdzięczny za porady w tej kwestii .
Ostatnio edytowano 26/5/2011, 09:23 przez Roninn, łącznie edytowano 1 raz
Roninn
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25/3/2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez rufik1988 » 23/5/2011, 00:16

siema, ja miałem coś podobnego zobacz czy ci czasami jakiś cieniutki wężyk pod airbox-em nie spadł,

mi spadł z tego zaworu, podciśnieniowy lub go nie założyłem jak składałem, były takie objawy że przy zmianie biegów pod odcinkę szedł a na normalną jazdę tylko 1,2,3 i też na wysokich obr tylko dawał rade po odpuszczeniu gazu wciśnięciu sprzęgła gasł,
rufik1988
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19/12/2010, 16:00
Lokalizacja: okolice Włocławka


Postprzez hugo2003 » 23/5/2011, 19:47

Moze poprostu masz zle ustawione plywaki w gaznikach ?;>
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Roninn » 24/5/2011, 23:39

rufik1988 napisał(a):siema, ja miałem coś podobnego zobacz czy ci czasami jakiś cieniutki wężyk pod airbox-em nie spadł,

mi spadł z tego zaworu, podciśnieniowy lub go nie założyłem jak składałem, były takie objawy że przy zmianie biegów pod odcinkę szedł a na normalną jazdę tylko 1,2,3 i też na wysokich obr tylko dawał rade po odpuszczeniu gazu wciśnięciu sprzęgła gasł,



Dopiero co była na regulacji i synchro , objaw taki sam przed regulacją i po niej więc doszukuję się innej przyczyny, wściekłem się tak że zabrałem ją z warsztatu i już tam nie wrócę, chłopak może jest i dobry , dużo osób go poleca ale jakieś takie niechętne miał podejście do niej bo stara i po przejściach u wiejskich :P chłopaków, 2 tygodnie stała na regulację gaźników i zaworów. Jadąc ostanio zrobiłem test i szybko zmieniałem biegi nie przeciągając jej doszedłem do 5 biegu, odkręciłem manetkę i wkręcała się bez problemu dopiero później objawy powróciły więc stawiam na zasilanie/sterowanie pompki paliwa , z uwagi na charakter pracy TIR :lol: , zajrzę do elektryki w weekend dopiero.

A który ten wężyk konkretnie ci spadł?
Roninn
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25/3/2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Raczek_6 » 25/5/2011, 19:36

1. Regulamin !

Podaj markÄ™, model typ i rok produkcji motocykla.

Kawasaki z 97 roku może być sporo, jedyne co mogę doradzić w takiej sytuacji - czytaj regulamin.

Jak już uzupełnisz dane o wymagane to może będzie łatwiej pomóc.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Roninn » 26/5/2011, 09:16

:oops:
Kawasaki ZX6R rok 1997
Roninn
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25/3/2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Raczek_6 » 27/5/2011, 08:05

Może to być doładowanie dynamicznie nie właściwie podłączone lub nie podłączone.

Jeśli była by to kwestia samej pompy to usterka występowała by nie zależnie od biegu.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê