Zobacz wątek - paliwo 100 oktanowe
NAS Analytics TAG

paliwo 100 oktanowe

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

paliwo 100 oktanowe

Postprzez alphamale » 1/5/2011, 23:45

Witam, po zalaniu takowym paliwem mam awarię motocykla, kompletny brak mocy aż w końcu zgon, wcześniej nie miałem żadnych objawów zbliżającej się awarii, strzały z wydachów aż kaput, przejechałem na tym paliwie kilka kilometrów, może być tak że to paliwo czyści jakiś syf który zapchał mi dysze ? :( na 95 śmigal należycie, dodam że na gorącym odpalał tylko na ssaniu, az potem wcale.
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń


Postprzez zxer » 2/5/2011, 00:04

regulacia i synchro gaznikow
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw


Postprzez alphamale » 2/5/2011, 08:34

w godzinę sie nie rozregulują
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Kaniuszy » 2/5/2011, 09:56

Było wlać rakietowego, na pewno lepiej by szedł. Do tego na bak z 2 litry denaturatu. (ironia bo znajdą się niektórzy którzy posłuchają)
Kawa zx6r, 1998
Avatar użytkownika
Kaniuszy
Świeżak
 
Posty: 364
Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
Lokalizacja: Łuków/Warszawa

Postprzez 7beat » 2/5/2011, 10:21

i dała ci coś ta waha 100 oktanowa?? tylko masz awarie moto...
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez alphamale » 2/5/2011, 10:27

cóż wszyscy zapewniali ze tylko pomoże a nie zaszkodzi a ja cymbał jeden uwierzyem, przestrzegam przed stosowaniem w starszych moto na gaźnikach, w baku moze być bród który to gówno rozpuści
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Kaniuszy » 2/5/2011, 10:43

w każdym moto się nie powinno tego stosować. było zapytać na forum, a nie znajomków "ze wioski" co to świat cały widzieli i wszystko wiedzą.
Też mam paru takich kumpli, jakbym ich słuchał to dawno moto na złomie byłoby ;p
Kawa zx6r, 1998
Avatar użytkownika
Kaniuszy
Świeżak
 
Posty: 364
Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
Lokalizacja: Łuków/Warszawa

Postprzez madcap » 2/5/2011, 11:08

paliwo technologiczne
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez marcinpsk » 2/5/2011, 15:46

Do silnika powinno sie wlewac takiego paliwa, na jakim zostal wystrojony lub ma ustawiony zaplon, a tym swoim doradcom podziekuj. Zawsze w instrukcji obslugi kazdego motocykla jest napisane na jakim paliwie powinien jezdzic i nalezy sie tego trzymac.
marcinpsk
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 16/2/2010, 22:48
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez alphamale » 2/5/2011, 16:00

mam nadzieje że spuszczenie tego paliwa z gaźników i zbiornika pomoże
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Domokun » 3/5/2011, 10:56

Porażką systemu edukacji są ludzie, którzy nie wiedza co to i po co jest oktanowość paliwa, tankują 98,99,100 oktanów bo myślą, że da im to mocy, albo przeczyści gaźniki. LOL :lol:

A jeszcze lepsi eksperci myslą, że od 100 oktanowego paliwa się silnik mógł zepsuć. LOL LOL LOL :lol:

Prawda jest taka kolego, że chyba do końca nie wiadomo co zalałes, ale nawet gyby to było sportowe paliwo elfa bodajże 116 oktanowe, to i tak nie ma prawa nic sie stać z silnikiem. Co innego gdybyś zalał mniej oktanów niż zaleca producent.
Domokun
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 3/8/2010, 20:33

Postprzez zxer » 3/5/2011, 11:20

domokun mocy nie doda ale silnik moze zje..c. zalezy czego dodali do zwiekszenia liczby oktanowej
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez Seba_ER5 » 3/5/2011, 11:23

Sportowe palwko w motocyklach z katalizatorem moze swpowodowac rozsypanie katalizatora. No ale twoj motong nie jest z katalizatorem.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez alphamale » 3/5/2011, 11:32

zamiast mi dosrywać wołał bym opinie faktycznie rzeczowa, to że zjebałem to już wiem, i wiem co nalałem vpower racing, od tego momentu zaczęly sie problemy, stawiam na zapchane dysze, rozpuszczonym syfem z baku, ktoś mi mówił że dodatki w tym paliwie mogły rozpuścić gumowe membrany w gaźnikach, ale ufam żę to jakaś herezja bo co chwile były by jakieś awarie na tym paliwie
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Domokun » 3/5/2011, 11:33

zxer napisał(a):domokun mocy nie doda ale silnik moze zje..c. zalezy czego dodali do zwiekszenia liczby oktanowej


Czym Ci rozj... kolego ten silnik ? Wzwyżka oktanowości nie ma pociągać za sobą wzrostu kaloryczności, a nawet jest to efekt niepożądany także podaj jakieś konkretne argumenty.
Domokun
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 3/8/2010, 20:33

Postprzez zxer » 3/5/2011, 11:44

prosty przyklad to tetraethyleadl i jego wplyw na katalizator. tyle ze olowiu juz sie nie dodaje do paliwa. ale kto tam wie xo siedzi w tej 100 oktanowej benzynie. ja jezdze na 95...nie stuka wiec jest git, place mniej a moc taka sama.
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez Domokun » 3/5/2011, 11:53

Za szybko gogli się naczytałeś kolego. Tetraetyl nie może być stosowany oficjalnie na publicznych stacjach benzynowych, w garazu możesz go sobie dolać.

W 100 oktanowej benzynie nie siedzi nic ciekawego ale ludzie o ograniczonej zdolności percepcji i informacji dają sie robić w jajo stacjom benzynowym bo myslą, że verva czy v power da silnikowi moc, albo jeszcze lepiej, przeczyści wtryski cokolwiek by to nie znaczyło LOL.

100 oktanowa benzyna jest zwykłą 100 oktanowa benzyną, jeśli program sterujący silnikiem był pisany pod paliwo 95 oktanowe to można lać 95,98,99,100 i więcej oktanów. Natomiast jeśli był pisany po 98, to można zalać więcej oktanów, ale zalanie 95 może sie skończyć kosztownie.
Domokun
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 3/8/2010, 20:33

Postprzez zxer » 3/5/2011, 12:28

nie gogli tylko znam przyklad mojego znajomego ktory zalal wache ze "zlymi" dodatkami. poczytaj co sie dzialo w UK kilka lat temu. dodali jakiegos silikonu i padlo okolo 200tys pojazdow
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez alphamale » 3/5/2011, 15:41

udało sie w końcu odpalić już na 95 oktańow, ale chodzi tylko na ssaniu, strzela z tłumików, na gazie dusi sie i gaśnie, czy to paliwo mogło mieć aż taki wpływ na gaźnik ? co się mogło z nimi stać ?
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń

Postprzez cichy » 3/5/2011, 19:04

Ale znawcy normalnie jeden mądrzejszy od drugiego, programy sterowanie silnikiem co to ma do rzeczy?

Ważna jest kompresja.
Paliwo o większej liczbie oktanowej stosuje się w sinikach o zwiększonej kompresji gdzie na zwykłym paliwie występuje spalanie stukowe.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na gr