Zobacz wątek - Turystyczne Enduro/Funduro Z dwoma lampami z przodu
NAS Analytics TAG

Turystyczne Enduro/Funduro Z dwoma lampami z przodu

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Turystyczne Enduro/Funduro Z dwoma lampami z przodu

Postprzez cemator » 28/4/2011, 14:59

Witam.
Mam obecnie Yamahę TDR 125, z której jestem zadowolony, bo jest wygodna i piękna, tylko niestety brakuje jej mocy.
Chciałbym kupić sobie coś większego. Myślałem o jej starszym bracie, TDM ale moim zdaniem ma zbyt mały prześwit.
Podobają mi się nie za duże motorki z 2 lampami z przodu,
Myślałem o cagivie canyon 600, 500, jednak ma słaby silnik.
Brałem też pod uwagę Aprillę Pegaso 650, mógłbym dla niej ewentualnie zrezygnować z 2 lamp, ale musi być ładna.
Co byście mi polecili? Lubię sobie poszaleć na nim w lesie, jak i pojeździć po mieście i gdzieś w traskę do 100km.
Co byście dla mnie polecili? Z góry mówię, że miałbym do wydania około 6000zł za motocykl używany.
Pozdrawiam.
cemator
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 15/5/2009, 22:42


nieporadzenie ;p

Postprzez motomc » 28/4/2011, 15:58

stary,sorry ale nie wiem jak Ci poradzić...
nie napisałeś jak wysoki jesteś jakie masz doświadczenie itd. tylko ze ma być ładny-litości!!!
czy coś jest ładne czy nie to tylko kwestia gustu....
jeśli szukasz dobrego motocykla to jest takowych kilka. co do ich urody to sam zdecydować musisz.
nie wiem na jakiej podstawie sądzisz ze 600ccm to mało.
pamiętaj ze moc to nie wszystko.
jeśli uważasz ze pegaso jest dla Ciebie odpowiednia to działaj...dosiądź i oceń
ogólnie to tak jak byś napisał że masz ochotę coś zjeść ale nie wiesz co...
wiesz ze ma być smacznie i tyle.
tylko patrzeć jak potoczy się lawina odpowiedzi z propozycjami.
i znowu będzie to samo każdy poda swój typ a ty będziesz miał zrobioną sieczkę z mózgu.
jeśli upatrzysz sobie coś konkretnego to napisz wtedy otrzymasz odpowiedź czy warto to brać czy nie.
nikt za Ciebie motocykla nie wybierze ;)
Motocykle to nie styl zycia, to stan umyslu...
motomc
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 6/11/2009, 16:15


Postprzez cemator » 29/4/2011, 11:14

No faktycznie, troszkę mało danych podałem.
Cagiva jest wg mnie słaba, bo posiada jedynie 34KM - to tyle co moja obecna TDR-ka. Doświadczenia dużego nie mam, miałem kiedyś simsona, zrobiłem A1, kupiłem TDR 125, ale za rok będzie pełne A, więc myślę nad czymś mocniejszym, bo TDR-ka za dużo pali i już mam wrażenie że brakuje jej mocy.
Czego od motocykla wymagam? Aby był lekki, miał więcej mocy od TDR 125 i mniej palił. Z tych względów 2 sów nie wchodzi w grę, bo jak 125 dużo za dużo Pali to tym bardziej większe pojemności.
Prześwit potrzebuję duży, bo lubię sobie pojeżdzić po lesie, a wiadomo w lesie są wystające korzenie, o które nie chciał bym zaryć silnikiem.
Myślałem nad Cagivą Supercity 125, ale jest też na 2 suwie co oznacza za duże spalanie. Gdyby nie to to pewnie bym ją kupił.
Jakie myślicie z Aprilli Pegaso 650? I o Cagivie Canyon 600?
Są to motorki w moim typie.
Dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam.
cemator
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 15/5/2009, 22:42

Postprzez henio12323 » 29/4/2011, 12:36

ciezko o czesci do cagivy :D a apka jest w sam raz :D a nie lepiej ktm lc4 ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez cemator » 29/4/2011, 20:07

O jaką pojemność KTM ci chodzi?
cemator
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 15/5/2009, 22:42

Postprzez henio12323 » 29/4/2011, 20:19

a jaką sobie życzysz :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kamusial » 29/4/2011, 21:39

Jeżeli myślałbym o motocyklu w teren, to:
-niska masa (jak i pojemność)
-dobry zawias
-prześwit

TDM to ~200 kg (+-10 w zależności od wersji) także w terenie się nie pobawisz- przejedziesz, ale się namęczysz.

W okolicy 6 tysi poszukałbym ttry, dr 650 SE (po 96 roku), a jak znajdziesz zadbane LC4 400/620/625/640 i będziesz w stanie należycie o niego dbać to też elegancko daje radę. Schodząc z pojemnością warto imho pomyśleć o hondzie xr400. Jeżeli nieco dołożysz to jest taki potworek jak honda xr650r, którego żywioł to długie proste, albo udział w rajdach baja 1000 :D
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez cemator » 2/5/2011, 09:43

Te KTM mi jakoś nie podchodzą ;/
A co myślicie o Yamaszce XT 660?
cemator
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 15/5/2009, 22:42

Postprzez Kamusial » 4/5/2011, 19:29

popytaj na advrider, enduro adventure, albo forum xtków. Popatrz po jakim terenie jeżdżą ich właściciele i zastanów się czy Ci to odpowiada.
Swego czasu widziałem w akcji dwa XTki właśnie z advrider i dawały ładnie radę, choć walka z takimi bydlakami w terenie tylko dla PROsów albo fanów siłowni :P
Ostatnio edytowano 7/5/2011, 20:33 przez Kamusial, łącznie edytowano 1 raz
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez timtravery » 7/5/2011, 20:00

Witam!
Tak się składa że niedawno zakupiłem Pegaso 650 ie, więc kilka słów mogę napisać. Demonem prędkości nie jest ;), mocą też nie powala- ale dlatego że wykorzystuję go na weekendowe wypady w zupełności spełnia moje oczekiwania.
Specyficzna praca silnika (singiel)- w dolnym zakresie lubi poszarpać, na wysokich obrotach ma się wrażenie że silnik zaraz się rozsypie ;)
Stosunkowo wysoki środek ciężkości, przy mocnym bocznym wietrze trzeba się gimnastykować żeby utrzymać linie. Siodło też dość wysoko- mam 185 i wg mnie jest optymalnie. Ale za to siedzi się wysoko i bardzo wygodnie.
Motocykl przygotowany do jazdy waży prawie 200kg, więc o szaleństwach po lesie raczej zapomnij- nie wspominając o całej masie plastiku który łatwo uszkodzić przy najmniejszej glebie.
Za kwotę którą dysponujesz kupisz coś w przedziale 1995- 1999 (pamiętaj że w 1997 motocykl poddano modyfikacji) z silnikiem zasilanym gaźnikami, co wiąże się ze spalaniem rzędu 5,5 - 7,5 l.

Podpisuję się również pod tym co napisał kolega "Kumusial" ;)- który nie tak dawno również mi doradzał :P
Pozdrawiam
timtravery
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14/3/2011, 21:18



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na g�r�