Zobacz wÄ…tek - Yamaha Dt 125x Supermoto !
NAS Analytics TAG

Yamaha Dt 125x Supermoto !

i inne małe pojemności
_________

Yamaha Dt 125x Supermoto !

Postprzez StuntSupermoto » 15/4/2011, 17:11

Witam Wszystkich !
Planuję sobie kupić Yamaha Dt 125x Super moto i mam kilka pytań bo nie znam się na tym motocyklu , na oku mam http://allegro.pl/yamaha-dt-125-x-dt125 ... 10082.html Wypowiedzcie się na temat tego motocykla czy warto itp , Pozdrawiam. :) :wink:
StuntSupermoto
Świeżak

Postprzez suchy558 » 17/4/2011, 19:10

nie ma naklejek a to już podejrzane, no chyba że wychodziły takie wersje ale wątpię.

zastanów się czy nie lepiej kupić XT 125 X
moim zdaniem jest lepszym wyborem, sam takÄ… mam.
bije dt na głowę komfortem użytkowania, elastycznością, ekonomiką, wytrzymałością i dźwiękiem...
jedynie co to może być troszkę wolniejsza bo to jednak 4T ale w jeździe po mieście różnicy nie widać
suchy558
Bywalec

Postprzez henio12323 » 17/4/2011, 19:50

ogólnie w DT nie ma sie do czego przyczepic. to po prostu udany i poukładany motocykl. jak to od yamahy 0 fajerwerków kolorowych srubek i tandety. prosty motocykl i tyle. wg mnie jeden z lepszych :D co do porównania z XT to co komfortu w przypadku motocykli jak DT nie masz zadnych czynnosci obsługowych praktycznie. dolanie 3X na rok oleju do zbiorniczka to nie duzy problem :D z elastycznoscia tez nie ma co narzekac :P DT niexle ciagnie od dołu :D z wytrzymałoscia tez bym sie tak do konca nie zgodził. wytrzymałosc to stosunek tego co otrzymujemy w ilości czasu do czasu pracy. w DT dostajemy lekko 2X wiecej mocy niz w xt i co 3 lata remont. wiec stosunkowo nie wiem czy xt przelata 3 lat bez zagladania :D ale juz nie wnikam :P po prostu oba motocykle (xt i dt) są dobre i nie ma lepszego :D kazdy dobry na swój sposób. ale z tych obu ja osobiscie bym wybrał DT
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
henio12323
Moderator

Powrót do Motorowery do 50 ccm

Kto przeglÄ…da forum