ETZ
• Strona 1 z 2 • 1, 2
ETZ
Witam, zamierzam kupić tą ETZ, koleś pisze że motocykl normalnie na ciepłym silniku odpala a na zimnym nie chce. Nie znam się na tym w ogóle i stad moje pytanie czy to coś poważnego? I co trzeba by było wymienić? I czy koszta są duże. Nie stać mnie żeby jeździć parę razy po różne motocykle bo to jednak są koszta a paliwo nie tanieje. Wiec opłaca się?
Myślę też nad tą:
Bardzo proszę o radę i opinie.
- Kod: Zaznacz cały
http://moto.allegro.pl/mz-etz-150-i1509733612.html
Myślę też nad tą:
- Kod: Zaznacz cały
http://moto.allegro.pl/mz-250-i1529206059.html
Bardzo proszę o radę i opinie.
- function
- Świeżak
Hej.
Ta 150-tka co nie zapala to może być błahostka - popsute ssanie w gaźniku a może też być spory problem z kompresją silnika. Wygląda nieźle całkiem choć zdjęcia szałowe nie są. Brak dokumentów w tym przypadku...
Jeżeli chodzi o te 250-tki to sobie odpuść, wyglądają jak by świeżo poskładane z tego co zostało w garażu. Jedna nie ma sprzęgła ustawionego, druga strasznie zardzewiały wahacz. Za tą cenę to dwie powinien oddać - w takim stanie
Patrząc na ich wygląd nie chce mi się wierzyć, że przeszły porządny remont.
Ogólnie jak masz pytania do MZ, zapraszam na priv.
Pozdrawiam
Marcin
Ta 150-tka co nie zapala to może być błahostka - popsute ssanie w gaźniku a może też być spory problem z kompresją silnika. Wygląda nieźle całkiem choć zdjęcia szałowe nie są. Brak dokumentów w tym przypadku...
Jeżeli chodzi o te 250-tki to sobie odpuść, wyglądają jak by świeżo poskładane z tego co zostało w garażu. Jedna nie ma sprzęgła ustawionego, druga strasznie zardzewiały wahacz. Za tą cenę to dwie powinien oddać - w takim stanie

Patrząc na ich wygląd nie chce mi się wierzyć, że przeszły porządny remont.
Ogólnie jak masz pytania do MZ, zapraszam na priv.
Pozdrawiam
Marcin
- marker
- Świeżak