Suzuki GSX R750 K5 2005rok SCHEMATY
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Suzuki GSX R750 K5 2005rok SCHEMATY
Witam czy ma ktoÅ› na forum K5.
Posiadam rozbitą GSX R750 K5 i brakuje mi plastików z przodu z boku , zegarów itd. itp. ponieważ kupiłem rozbitą może mi ktoś pomóc w sensie spis części jakie idą albo jakieś schematy tego motoru??
masz problemy ze wzrokiem, że walisz takie pokemony?
madcap
Posiadam rozbitą GSX R750 K5 i brakuje mi plastików z przodu z boku , zegarów itd. itp. ponieważ kupiłem rozbitą może mi ktoś pomóc w sensie spis części jakie idą albo jakieś schematy tego motoru??








masz problemy ze wzrokiem, że walisz takie pokemony?
madcap
-
matbla - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 26/2/2011, 12:41
- Lokalizacja: Przemyśl
mam serwisowke do gsxr 750 k6 (zorientuj sie czym one sie roznia, moze wiekszosc rzeczy bedzie sie nakladac, albo poszukaj na necie do k5).
podaje link i powodzenia w skladaniu, masz jeszcze troche czasu do wiosny :p
http://www.speedyshare.com/files/27090503/gsxr750k6.pdf
podaje link i powodzenia w skladaniu, masz jeszcze troche czasu do wiosny :p
http://www.speedyshare.com/files/27090503/gsxr750k6.pdf
- Illya
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 12/12/2010, 14:47
dzięki a ma ktoś może części do sprzedania do tego modelu i mam jeszcze jeden problem z ramą ponieważ jest pęknięta na spawach (oderwana) czy jest sens to spawać widziałem na allegro są ogłoszenia spawanie ram ale czy to ma sens i się kalkuluje





-
matbla - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 26/2/2011, 12:41
- Lokalizacja: Przemyśl
Ta a potemCi peknie ale obokj spawu bo dookola spawu sa naprezenie spawalnicze:
http://www.kawasakipartshouse.com/#/Suz ... 6%29/FRAME
Tu sobie posprawdzaj numery seryjne.
P.S. Rame to od k4 bedziesz musial szukac bo juz sprawdzalem ze sa inne numery seryjne. Ogolnie przypal dla mnie a moto musi byc ostra padaka nie wiem za ile to padlo kupiles, ale rozbita k4 z cala rama lagami to rzad 5-6tys i sprawnym silnikiem etc... drugie tyle wsadzisz robiac to dobrze samemu.
http://www.kawasakipartshouse.com/#/Suz ... 6%29/FRAME
Tu sobie posprawdzaj numery seryjne.
P.S. Rame to od k4 bedziesz musial szukac bo juz sprawdzalem ze sa inne numery seryjne. Ogolnie przypal dla mnie a moto musi byc ostra padaka nie wiem za ile to padlo kupiles, ale rozbita k4 z cala rama lagami to rzad 5-6tys i sprawnym silnikiem etc... drugie tyle wsadzisz robiac to dobrze samemu.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
gsxr 750 k4-k5 to ten samo moto a i tak na allegro tego nie ma.
Powiem tyle ciezko bedzie znalezc rame na ebay.de sa w niebotycznych cenach 1400euro.
Na allegro nic nie widac.
K4-k5 to ten sam model.

Powiem tyle ciezko bedzie znalezc rame na ebay.de sa w niebotycznych cenach 1400euro.
Na allegro nic nie widac.
K4-k5 to ten sam model.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
ze tez sie porwales na kupno motoru z peknieta rama, chyba ze za grosze to kupiles ale i tak wlozysz tyle siana co bys kupil sprawne moto, ja mam tylko popekany boczek jeden a po zorietowaniu sie to i tak duzo bedzie mnie to kosztowalo
-
sonycbr77 - Bywalec
- Posty: 853
- Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
- Lokalizacja: Turek
jak Ci rama pie... kolo spawu to inaczej bedziesz gadal... Poczytaj sobie o strefeie wplywu Ciepla.
Nie wiem ile dales za to wazywko ;/ bo inaczej tego nie da sie ucjac ale jak wiecej niz 3k to wspolczuje bo moze silnik uda Ci sie odsprzedac za 2.5-3k.
Nie wiem ile dales za to wazywko ;/ bo inaczej tego nie da sie ucjac ale jak wiecej niz 3k to wspolczuje bo moze silnik uda Ci sie odsprzedac za 2.5-3k.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
matbla napisał(a):wiesz zależy ja mam do pospawania ramę i kupić cały przód(lampa,zegary,plastiki,plastiki boczne) lagi proste tylko jedna tarcza do wymiany i dekiel lewy z silnika a reszta ok
Stary czy ty jesteś świadomy co ty piszesz,dla ciebie to nic że rama jest do pospawania no to szacun.Ludziska się pozbywają takich śmierdzących jaj i widzę że zawsze się znajdzie amator i kupi.
Chyba że sam przywaliłeś i chcesz naprawić a potem sprzedać,ręce opadają.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
Wiesz co napisz do Robson 1903 czy jakos tak on latal na firebladze z silnikiem od xx1100 i spytaj go on namiar do firmy co dorabia mocowania do innych ram i spytaj do jakiejramy mogliby Ci zrobic mocowanie do tego, ewentualnie szukaj ramy.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
to nie bedzie jeździć dobrze jak bedzie tak rzeźbione powiem tylko tyle...rozkąłd mas, mocowania w punktach innych...kąty zawieszenia...to jest ogólnie masa roboty. Szukać tylko ramy od tego modelu bo inaczej to udupiłeś kolego kasę i za mniej niż taki sam ale bezwypadek nie zrobisz.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
nie ma czegoś takiego jak profesjonalne spawanie ramy z cieńkościennych profili aluminiowych to tak precyzyjnej konstrukcji jaką jest rama motocykla jadącego 300km/h.
PRofil ma około milimetra grubości. Jeżeli jest spawany jakkolwiek inaczej i gdziekolwiek inaczej niż w miejscu oryginalnych spawów (a tego się nie robi) to bedzie krzywo - no chyba, że do pieca wejdzie koleś co bedzie prostował w piecu przy temperaturze około 300 stopni (stopy aluminium osiągają temperaturę płynięcia jak mleko przy 660*C). No ale Twoja sprawa - wpakujesz kupę kasy, a jaką masz gwarancję, że bedzie jeździło prosto? Że bedzie wytrzymałe? Spawanie to jedno ale cały proces naprężeń i ich odpuszczania w tych stopach to hardcore i nie znam zakłądu który by zrobił jak fabrykę.
A przy sprzedaży za np, sezon lub 2 to co? Kto to kupi i za jaką kasę gdy rama spawana? Takie sprzęty wrzucam do działu "omijać z daleka" - człowieku nie pakuj się w spawanie ramy z takich materiałów!
szukaj na e-bayu. Jest rama za około 1200 funtów czyli jakieś 6tys zł na czysto i tyle to chodzi.
PRofil ma około milimetra grubości. Jeżeli jest spawany jakkolwiek inaczej i gdziekolwiek inaczej niż w miejscu oryginalnych spawów (a tego się nie robi) to bedzie krzywo - no chyba, że do pieca wejdzie koleś co bedzie prostował w piecu przy temperaturze około 300 stopni (stopy aluminium osiągają temperaturę płynięcia jak mleko przy 660*C). No ale Twoja sprawa - wpakujesz kupę kasy, a jaką masz gwarancję, że bedzie jeździło prosto? Że bedzie wytrzymałe? Spawanie to jedno ale cały proces naprężeń i ich odpuszczania w tych stopach to hardcore i nie znam zakłądu który by zrobił jak fabrykę.
A przy sprzedaży za np, sezon lub 2 to co? Kto to kupi i za jaką kasę gdy rama spawana? Takie sprzęty wrzucam do działu "omijać z daleka" - człowieku nie pakuj się w spawanie ramy z takich materiałów!
szukaj na e-bayu. Jest rama za około 1200 funtów czyli jakieś 6tys zł na czysto i tyle to chodzi.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości