Zobacz wątek - HONDA CBR 900 RR 1999
NAS Analytics TAG

HONDA CBR 900 RR 1999

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

HONDA CBR 900 RR 1999

Postprzez titikaka » 14/2/2011, 14:17

Witam,

Przejezdzilem poprzedni sezon na jaku z 1999 roku 750tce.

W tym chcialbym sie przerzucic na sporta.

Zastanawialem sie nad HONDA DBR 900RR z 1999.

Mialem okazje przez chwile prowadzic ten sprzet i wydawal sie do ogarniecia.

Co sadzicie o takiej przesiadzce ?

Pozdrawiam,
titikaka
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14/2/2011, 14:10
Lokalizacja: KRK


Postprzez Grzesku » 14/2/2011, 15:30

Spoko przesiadka, sc33 bardzo fajne moto, ale w dalszym ciągu się bardzo ceni, za dobrą sztuke trzeba dać 9-10 k, a dołożysz kafla i masz 929 już na wtrysku ...
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez lonewolf » 14/2/2011, 18:41

Śmiało. Cebra bardzo fajny motor. Miałem przyjemność posiadać przez jeden cały sezon. Kupuj jednak jak najdroższą bo to będzie wyznacznikiem jakości w każdym przypadku i nie kieruj się tym, że "
dołożysz kafla i masz 929". Mieć będziesz miał ale czy to będzie się nadawało na dłużej to już nie wiadomo... Jak czasami słucham kolegów jak picują swoje moto przed sprzedażą to aż się boję używany sprzęt kupić.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez wasil1993p » 14/2/2011, 19:39

ale za 12 tysi to spokojnie kupisz ładną 929. moim zdaniem lepiej dać 12 tys(może nawet 11tys) za 929 niż 10 za sc33. na allegro nie brakuje wariatów którzy cenią swoje motocykle o 2-3tys więcej niż jest moto warte, bo spokojnie można ładną sc33 kupić za 8tysi
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez rossavu » 14/2/2011, 20:32

wasil1993p napisał(a):ale za 12 tysi to spokojnie kupisz ładną 929. moim zdaniem lepiej dać 12 tys(może nawet 11tys) za 929 niż 10 za sc33. na allegro nie brakuje wariatów którzy cenią swoje motocykle o 2-3tys więcej niż jest moto warte, bo spokojnie można ładną sc33 kupić za 8tysi


Sasiad siedzi w fajerach - mowil, ze 929 to jednak juz nie taka bezawaryjna honda - wystarczy wejsc na forum fireblade i poczytac dzial "usterki" gdzie wiekszosc problemow to 929 (alternato etc) -a koszta naprawy ogromne :)

Wolalbym sc33 na gaznikach odpicowana niz zmeczona 929.
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez ZieLony_69 » 15/2/2011, 00:07

No pewnie ze lepsza bedzie zadbana sc33 niz ulepana sc44.
I to nie jest tak ze kafla sie doklada i ma nowszy model. Nikt nie odda sprzetu na ktorego chucha dmucha i laduje kase za psie pieniadze i dlatego wbrew pozorom lepiej przeplacic kupujac starsza sztuke, no chyba ze wytrzaśniesz 13 14 kola to mozesz szukac 929 czy tam nawet 954.
600 k6
Avatar użytkownika
ZieLony_69
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 21/1/2009, 22:23
Lokalizacja: OKA

Postprzez rossavu » 15/2/2011, 10:54

ZieLony_69 napisał(a):No pewnie ze lepsza bedzie zadbana sc33 niz ulepana sc44.
I to nie jest tak ze kafla sie doklada i ma nowszy model. Nikt nie odda sprzetu na ktorego chucha dmucha i laduje kase za psie pieniadze i dlatego wbrew pozorom lepiej przeplacic kupujac starsza sztuke, no chyba ze wytrzaśniesz 13 14 kola to mozesz szukac 929 czy tam nawet 954.


13-14k za 954... Nie polecam :twisted:
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez titikaka » 15/2/2011, 12:50

A co powiecie na cos takiego :

http://moto.allegro.pl/honda-cbr-900-sc ... 77771.html

Wole dac wiecej za cos starszego z dosyc malym przebiegiem niz pozniej do teo dokladac.
titikaka
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14/2/2011, 14:10
Lokalizacja: KRK

Postprzez wasil1993p » 15/2/2011, 15:45

15 000 km przez 14 lat to mało prawdopodobne. wychodzi 1000-1200km przez sezon. a poza tym to za tą kasę ja bym szukał już tej ostatniej wersji sc33 a nie tej.
taka jest zdecydowanie ładniejsza, szczególnie patrząc z przodu:
http://ssersedvs.lw-s13.sserv.de/haungs ... C33_98.jpg

http://moto-socho.pl/album_pic.php?pic_id=4163
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez J E L I T O » 15/2/2011, 16:11

ja miesiąc temu sprzedałem swoją sc33 z 99r za 10tyś, jeśli stan jest perfekcyjny to te motocykle są ciągle w cenie. aha przebieg miałem 68 tyś.
zx10r 09r
Avatar użytkownika
J E L I T O
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 6/9/2010, 20:43
Lokalizacja: STALOWA WOLA

Postprzez Kvba » 15/2/2011, 19:43

titikaka, dobry wybór. Starsze Hondy nie jakimiś specjalnymi narwańcami więc spokojnie dasz radę. Problem może być ze znalezieniem dobrego egzemplarza. Przerabiałem to jakiś czas temu.

Co do cen to z tego co zauważyłem wygląda to mniej-więcej tak.
Za dobrą SC33 trzeba dać 10-12k zł. SC44 zaczynają się od 13k, a SC50 to już wydatek minimum 15k zł za dobrą sztukę. Można kupić taniej ale trzeba uważać bo min z padniętymi silnikami czy powypadkowych szrotów jest całkiem sporo. Jak już dorwiesz dobry egzemplarz to nie będziesz chciał się go pozbyć :)
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez wasil1993p » 15/2/2011, 22:41

można też sporo taniej kupić dobrą sztukę. w zeszłym sezonie znajomy opchną sc33 z 1999r za 8300zł a moto było naprawdę doinwestowane i zadbane. co prawda wystawił ją na allegro i po dwóch dniach już była sprzedana. ale jednak można kupić taniej.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez titikaka » 16/2/2011, 09:44

Dzieki za rady i za info.

Do sezonu jeszcze troche czasu takze moze trafi sie jakas okazja.

:)
titikaka
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14/2/2011, 14:10
Lokalizacja: KRK

Postprzez titikaka » 18/2/2011, 08:10

A co sadzicie o tym w porownaniu to moto co podalem powyzej:

http://otomoto.pl/honda-cbr-900-rr-cbr9 ... 47972.html
titikaka
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14/2/2011, 14:10
Lokalizacja: KRK

Postprzez Lukasz1234 » 19/2/2011, 15:30

Napisze tak płakac mi sie chce jak czytam ,ze moto 14letnie ma 15tys przebiegu naprawde smiech na sali.''ja 15tys km zrobiłem z domu do garazu na piechote idąc po moto''.a daleko nie mam.troszkie zbaczajac z tematu ja kupiłem gsxr1000k1 z przebiegem44.347KM od goscia moto było po lekkim szlifie,teraz ma 61.782 nic sie nie dzeje piec oddycha pełna para z tym ze wszystko na czas wymieniane jedynie co przepustnica szfankowała wymieniłem linki od exup to była jedyna taka wada.silnik wogule sie nie jąka.znajomy w tym czasie kupił sc28 z 95-96r jak sie nie myle z przebiegiem około 20pare tys.po 2 miesiacu do wymiany skrzynia na dzien dobry.jeszcze lipa taka ze mechanika sie słuchał i kupił skrzynie z modelu rok młodszego bo rzekomo miała pasowac po zamaontowaniu lipa ujechał z 15km 2wyskakiwała 4 nie dało sie zapiec 5 przerazliwy zgrzyt i co?pieniadze poszły w błoto.Po wyelminowaniu tej wady przekreciła sie panewa i z cbr była juz ''denatem''A propo mechaników byłem z moja suką w serwisie autoryzowany Kawasaki problem dotyczył tej przepustnicy po przegazowaniu do około 7-8tys obr na moto gasło,wyszedł pierwszy mechanik stwierdził,ze moto dostaje za malą dawkie paliwa ale postanowił skonsultowac sie z swoim kolegą który stwierdził ze moto ma za duża dawkie paliwa i go zwyczajnie zalewa,kogo miałem słuchac?rece mi opadły.zwłaszcza ze komputer pokazywał bląd(elektronika)Jesli cos bede mógł pomóc odnosnie Kjedyny z chcecią napisze.dodam ze sprzet kupił mając przed tem thunder,ace zlego słowa powiedzec nie dam a na samy początku cbr600f2.Poprzednie dwa motocykle miałem niespełna rok chciałem miec wypasionego litra jak wiekszosc tutaj bez specjalnego doswiadcvzenia którego tylko w zakretach nie ogarniałem chłopy na f2,f3 mnie objezdzali byłem taki troche mistrz prostych tor poznan widzałem tylko w telewizji jak większosc tutaj.Talent był do zapier.. na kole preferuje tylko 2 z gazu.dla mnie wazne było tylko gumowanie ogólnie wygłupy.Chciałem miec mocny dół poprostu nie krecic fajny elastyczny silnik i to gix mi własnie dał.sory,ze tak duzo.Poz
Lukasz1234
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Gniew

Postprzez Robson1903 » 24/2/2011, 15:14

Lukasz1234 napisał(a):Napisze tak płakac mi sie chce jak czytam ,ze moto 14letnie ma 15tys przebiegu naprawde smiech na sali.''ja 15tys km zrobiłem z domu do garazu na piechote idąc po moto''.a daleko nie mam.
No jakieś 1,4 km jak chodzisz raz i wracasz raz dziennie.
:)
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr