Problem z odpaleniem Yamaha FZR 600R
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Problem z odpaleniem Yamaha FZR 600R
Witam, jestem nowym użytkownikiem forum i mam pytanie do "fachowców". Mianowicie jestem posiadaczem pięknej Yamahy FZR 600R, mój problem polega na tym że... Moto stało garażowane z 6miesięcy w tym czasie zawór z dopływem paliwa był zakręcony, aku wyjęte. Podładowałem aku podłączyłem i... zaczął kręcić rozrusznik i nic więcej, słychać że próbował zaskoczyć ale nie wychodziło mu. Do tego odpalałem z kabli to odpalił, malutka rundka zgasiłem zapalił na dotyk. Na noc zakręciłem mu kranik z paliwem rano próbowałem odpalić i nic... nawet z kabli nie dało rady. Na początku jak by już miał zaskoczyć ale tylko strzał z wydechu poszedł. Czy może wie ktoś jak rozwiązać ten problem?? Z góry dziękuję za zainteresowanie.
PS to mój pierwszy "własny" Motocykl.
PS to mój pierwszy "własny" Motocykl.
- Frryk
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 23/1/2011, 13:31
- Lokalizacja: Legnica
Bardzo ciężki dostęp do świec jest... bd musiał się więcej z tym pobawić. Mam jeszcze jedno pytanko. Czy możesz napisać w jaki sposób spr czy ssanie działa prawidłowo? no i czy za każdym razem kiedy będę odpalać moto muszę ssanie zwiększać ? <na maxa czy do połowy> ?
Z góry przepraszam za takie pytania ale Laik jestem
dopiero siÄ™ uczÄ™ 
Z góry przepraszam za takie pytania ale Laik jestem


- Frryk
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 23/1/2011, 13:31
- Lokalizacja: Legnica
Jak włączysz ssanie to mieszanka staje się bogatsza i zwiększają się obroty silnika. Za każdym razem nie musisz włączać ssania przy odpalaniu. Ja zawsze daje na max jak odpalam moto pierwszy raz, a potem już bez ssania.
SUZUKI RF 900 96'
-
marynarz1 - Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
- Lokalizacja: Jelonka
czyli masz świece zalane i nie mogą przepalić, samo wykręcenie i przeczyszczenie może wystarczyć, ale dla świętego spokoju polecał bym ich wymianę i potem próbuj odpalić i jak to nie pomoże to gaziory do czyszczenia i regulacji
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
świece jak zalałeś to już pewnie wyschły
odpalaj na pełnym ssaniu, żeby silnik tylko 2000 obrotów nie przekraczał jak się wkręca wyżej to zmniejszaj ssanie, jak go odpalasz z zimnego to zawsze pozwól mu się choć troch zagrzać a nie gasisz go na ssaniu po 30 sekundach. ciepły odpalaj bez ssania

TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Odpalałem moto na pełnym ssaniu, chwilkę pokręciłem i zapalił... na pełnym ssaniu obroty lekko ponad 2tyś, chwilkę pochodził i obroty zacząły trochę skakać, 3-3,5tyś poza tym pochodził chwilę i sam gasł... Podpowie coś jakiś fachowiec
??

- Frryk
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 23/1/2011, 13:31
- Lokalizacja: Legnica
pipa nie serwisuje. Jak koleś nie wie jak odpalać motocykl to nie ma co sie brać nawet za wykrecanie świec jak nie wie nawet czym to zrobić i a nie dajboże jak dokręcić...
Jak odpalasz zimny - nawet jak postoi 2-3 godzinki latem to daj tochę ssanie. Nawet na 20sekund ale ZAWSZE. Chyba, ze jest normalnie ciepły to wtedy nie.
Jeżeli zimny - ZAWSZE i to aż do momentu gdy temperatura nie zacznie być widoczna. Zaciągaj je maksymalnie i trzymaj na zimnym tak 2minuty, czasem nawet 5 minut kontrolując by obroty były do 3tys. Ta wajcha jest bardzo czuła w pewnym momencie wiec wyczuj to.
Jak odpalasz na zimnym to NIEDOTYKAJ manetki WOGÓLE. Tyleko wajcha ssania i starter. Manetą zalejesz go. Jak jest gorący - w normalnej temperaturze pracy możesz leciutko musnąć manetkę gazu. Tak jest poprawnie mechanicznie i tak masz na 100% w instrukcji obsługi dla użytkownika - gdybyś ją oczywiście miał.
Jeżeli kupiłes ten motocykl a jeszcze nie widział po kupnie mechanika to zostaw, nie odpalaj teraz i na wiosne lub jak bedzie cieplej podjedź do warsztatu i niech zrobią PODSTAWOWY serwis:
wymiana oleju z filtrem, wymiana świec, SPRAWDZENIE LUZÓW ZAWOROWYCH, regulacja gaźnika, czyszczenie, synchronizacja gaźnika. W tej kolejności. Nie poznasz motocykla (na plus) a jak Ci mechanik pokaże po wszystkim jak odpalać to bedziesz wiedział. Niektórzy pisza takie łupoty tutaj na forum, że się nie daj...
Jak odpalasz zimny - nawet jak postoi 2-3 godzinki latem to daj tochę ssanie. Nawet na 20sekund ale ZAWSZE. Chyba, ze jest normalnie ciepły to wtedy nie.
Jeżeli zimny - ZAWSZE i to aż do momentu gdy temperatura nie zacznie być widoczna. Zaciągaj je maksymalnie i trzymaj na zimnym tak 2minuty, czasem nawet 5 minut kontrolując by obroty były do 3tys. Ta wajcha jest bardzo czuła w pewnym momencie wiec wyczuj to.
Jak odpalasz na zimnym to NIEDOTYKAJ manetki WOGÓLE. Tyleko wajcha ssania i starter. Manetą zalejesz go. Jak jest gorący - w normalnej temperaturze pracy możesz leciutko musnąć manetkę gazu. Tak jest poprawnie mechanicznie i tak masz na 100% w instrukcji obsługi dla użytkownika - gdybyś ją oczywiście miał.
Jeżeli kupiłes ten motocykl a jeszcze nie widział po kupnie mechanika to zostaw, nie odpalaj teraz i na wiosne lub jak bedzie cieplej podjedź do warsztatu i niech zrobią PODSTAWOWY serwis:
wymiana oleju z filtrem, wymiana świec, SPRAWDZENIE LUZÓW ZAWOROWYCH, regulacja gaźnika, czyszczenie, synchronizacja gaźnika. W tej kolejności. Nie poznasz motocykla (na plus) a jak Ci mechanik pokaże po wszystkim jak odpalać to bedziesz wiedział. Niektórzy pisza takie łupoty tutaj na forum, że się nie daj...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Bardzo dziękuję za bardzo konkretną wypowiedz... Oraz wskazówki. Jest to mój pierwszy "własny" moto, nie miałem jeszcze okazji go poznać. Do tego nie jestem mechanikiem więc nawet z pozoru prosta wymiana świec jest dla mnie sporym problemem. A nie chcę sobie stwarzać dodatkowych kosztów...
Mam nadzieję że zrobi się niebawem ciepło i pojadę do speca
______________
Motocykl nie zabija... tylko brak wyobraźni


______________
Motocykl nie zabija... tylko brak wyobraźni
- Frryk
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 23/1/2011, 13:31
- Lokalizacja: Legnica
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości