Zobacz wÄ…tek - Honda gb 250
NAS Analytics TAG

Honda gb 250

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Honda gb 250

Postprzez Riot Luke » 21/1/2011, 20:13

Witam wszystkich :)
Czy ktoś miał styczność z tym motocyklem albo może nawet go posiada?
Jest bardzo mało popularny i ciężko znaleźć o nim informacje.
Na allegro znalazłem tanio ten motocykl, sprowadzony z Japonii, niestety bez dokumentów i książki serwisowej http://allegro.pl/honda-gb-250-dwie-szt ... 17647.html .
To jest moja jedyna szansa żeby kupić jakiś motocykl, choć wiem że musiałbym przy nim sporo nagrzebać. Co o tym sądzicie? Który to może być rok? Z jakich modeli możnaby brać części? Słyszałem, że cbx250sr, xbr 500 czy gb 500 mogą być potencjalnymi dawcami cześci.
Czy to jest wogóle gra warta świeczki?
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź! ;)
Riot Luke
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/1/2011, 19:36


Postprzez Czester » 21/1/2011, 22:30

Nie lepiej kupić MZ ETZ 250/251 w tej kasie niż pchać się w takie wynalazki?
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4657
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki


Postprzez Riot Luke » 21/1/2011, 22:56

http://farm4.static.flickr.com/3090/271 ... 69a0_o.jpg

http://motorbike-search-engine.co.uk/cl ... _250ts.jpg

Tak dla porównania ;]
Wolę się napocić, ubrudzić, umęczyć jeżeli mam szansę na taki efekt jak na zdjęciu albo choć w połowie tak dobry.
Piszę tu ponieważ narazie niewiem jak się do tego zabrać i zbieram jakiekolwiek informacje o tym motocyklu i wszelkie rady jak to ugryźć :)
Riot Luke
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/1/2011, 19:36

Postprzez rico63 » 22/1/2011, 13:54

Bardzo ciekawa ta Honda GB :) Jak się do tego zabrać? Na wstęp wszystkie elementy aluminiowe dokładnie wypolerować. Inne elementy metalowe takie jak obręcze, elementy kierownicy, wydechy ogólnie wszystko co ma się świecić jak psu jajca oddać do chromowania/niklowania. Naturalnie doprowadzić do takiego stanu żeby jeździł jak należy, czyli wyeliminować wszystkie ewentualne usterki. Na sam koniec zająć się lakierem i obiciem siedzenia.
rico63

Aprilia RS50 ---> Cagiva Mito --> ?????
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez Riot Luke » 22/1/2011, 14:01

Dzięki rico63, wreszcie ktoś kto mnie rozumie :)
Czy elementy lakierowane, jak np. bak paliwa, mogę jakoś sam pozbawić lakieru czy trzeba oddać do piaskowania?
Jak też powinno wyglądać polerowanie silnika bo tam jest dużo trudno dostępnych miejsc, blaszek itd...
Największy problem chyba stanowi brak dokumentów, czy jest jakakolwiek szansa żeby to zarejestrować?
Riot Luke
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/1/2011, 19:36

Postprzez rico63 » 22/1/2011, 18:03

Jasne że można samemu pozbawić lakieru :) Ja jak polerowałem klamki to zdzierałem lakier bezbarwny papierem ściernym i wiem że z alu schodzi (nie wiem jak schodziłoby z takiego zbiornika ale wiem że bardzo długo) :) Natomiast ja na twoim miejscu oddałbym zadanie lakierowania wykwalifikowanemu lakiernikowi. Silnik uratuj jakimiś pastami/mleczkami polerskimi :)
rico63

Aprilia RS50 ---> Cagiva Mito --> ?????
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez Invi » 22/1/2011, 18:49

Bez ramy z papierami siÄ™ raczej nie obejdzie.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê