Zobacz wątek - Potrzebny dobry tani i zaufanego mechaika am6 2sów dt50
NAS Analytics TAG

Potrzebny dobry tani i zaufanego mechaika am6 2sów dt50

i inne małe pojemności
_________

Potrzebny dobry tani i zaufanego mechaika am6 2sów dt50

Postprzez krzysiekDT50 » 13/11/2010, 22:46

HELP!
Szukam mechanika na terenie trójmiasta Silnik am6 tani dobry i zaufany (i nie chodzi mi o serwis yamachy
Motocykl odpala przejechałem się na orlen zalałem wachy pojechałem może 100m zgasł ;//Próbowałem na pych nic na kopa odpalał może na 2-3 sec i było słychać jakby powietrze wywalało ze środka Nic sam nie zdziałam i Pchanko do domciu. To nie 1 raz pojerzdżę zgaszę, pojadę kawałek i problem POMOCY A mam też problem ponieważ elektryczny licznik pokazuje obroty podświetla wszystko ok ale NIE POKAZUJE PRĘDKOŚCI co robić
Załączniki
123 .jpg.jpeg
123 .jpg.jpeg (152.29 KiB) PrzeglÄ…dane 3221 razy
123 .jpg.jpeg
123 .jpg.jpeg (152.29 KiB) PrzeglÄ…dane 3230 razy
Ostatnio edytowano 14/11/2010, 09:50 przez krzysiekDT50, łącznie edytowano 2 razy
krzysiekDT50
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/11/2010, 22:37
Lokalizacja: Rumia


Postprzez krzysiekDT50 » 13/11/2010, 22:48

Prosze o wyrozumiałość ponieważ to mój 1 poscik
krzysiekDT50
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/11/2010, 22:37
Lokalizacja: Rumia


Postprzez swirus2007 » 13/11/2010, 22:56

Uzywaj opcji edytuj,

wymień swiece na nową, wyszyśc filtr powietrza,

jak dalej nic to niech ktos troche oblatany wyczyści ci gażnik i go wyreguluje.

PS zawsze lejesdz na orlenie ?
ja jak mnie pare rezy przypililo ze mysialem zalac czy na orlenie czy na shelu/statoilu to potem musialem sie odpychac z pod swiatel bo nie chciala jechac
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez krzysiekDT50 » 13/11/2010, 22:58

Zmieniłem świece na NGK BR9ES a filtr wymieniłem na oryginalny malossi ;/
Ostatnio edytowano 13/11/2010, 23:03 przez krzysiekDT50, łącznie edytowano 1 raz
krzysiekDT50
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/11/2010, 22:37
Lokalizacja: Rumia

Postprzez krzysiekDT50 » 13/11/2010, 22:58

A z tą wachą miałem taki problem ze swoim zippem Tankuje tylko na orlenie i zawsze pcham do domu nie wiem co jest z tym :)
krzysiekDT50
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/11/2010, 22:37
Lokalizacja: Rumia

Postprzez swirus2007 » 13/11/2010, 23:04

EDYTUJ POSTY
nie tankuj na orlenie,
ja polecam bp albo petrochemie płock
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez krzysiekDT50 » 13/11/2010, 23:06

Spróbuje ;) Dzięki za porady a nie orientujesz sie z licznikiem :) A gaznik juz mam wyczyszczony ale wymienie go na stage6 21 mm :)
krzysiekDT50
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/11/2010, 22:37
Lokalizacja: Rumia

Postprzez swirus2007 » 13/11/2010, 23:27

moze masz albo cos ze slimakiem w kole ze ci nie liczy
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez krzysieg » 13/11/2010, 23:57

Jak elektryczny to jakiś czujnik musi być ale nie wiem jak to wygląda pewnie coś podobnego jak czujnik z magnesem w rowerze .

Ja zawsze leje na orlenie i nie mam problemów na innych stacjach paliwo lepsze ?

Nie wymieniaj gaźnika ja tez mam 50ccm am6 i kupiłem Tec-a 17,5mm z mielocha i dławi sie na średnich obrotach byłem w serwisie zmienili mi dysze na większą i było trochę lepiej ale raz lepiej chodził raz gorzej czasem problem z odpaleniem i dziura w obrotach a obroty nie wiele większe i tylko troche na wyższych mocniejszy nie polecam !

Gaźnik sprzedaje i nic nie kombinuje z gaźnikiem zostaje oryginalny 12mm przynajmniej normalnie chodzi i pali ok 4L .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez krzysiekDT50 » 14/11/2010, 09:10

Ale cylek też wymienię na 90 cm >? I tu dylemat najpierw gaźnik czy cylinder ? Ja mam straszną dziurę na niskich obrotach Trzeba ciągnąć manetkę żeby jechać
PS; Mam czujnik nie ślimaka ;/
krzysiekDT50
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/11/2010, 22:37
Lokalizacja: Rumia

Postprzez krzysieg » 14/11/2010, 10:42

Długo nie pojeździsz na standardowym wale , napisałem jak było jak zmieniłem tylko gaźnik .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez krzysiekDT50 » 14/11/2010, 12:09

Prawdopodobnie jest to przestawiony zapłon ale pewności nie mam
krzysiekDT50
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/11/2010, 22:37
Lokalizacja: Rumia

Postprzez krzysieg » 14/11/2010, 14:30

Co ma zapłon do tego ? na mniejszym -oryginalnym gaźniku dobrze chodzi .
Co do twojego tuningu sam gaźnik i cylinder to nie wszystko ,jak masz nie blokowany wydech to może i będzie mocniejszy ale długo nim nie pojeździsz
musisz dać wzmocniony wał do takiej pojemności ...no chyba że chcesz dotrzeć tą 90tke jeszcze trochę pojeździć i sprzedać .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez krzysiekDT50 » 14/11/2010, 17:35

Panowie sorki ale odbiegamy od tematu ja szukam zródła problemu poniewaz dzisiaj Odpalałem go na pych i tylko powietrze mi waliło z tłumika jak nie zapłon to co >>??
krzysiekDT50
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/11/2010, 22:37
Lokalizacja: Rumia

Postprzez grunder » 14/11/2010, 17:39

powietrze z tłumika WTF? Nie wiem co to może być? Możę układ paliwowy? Gażnik? Kranik? A możę nie masz paliwa w baku? :D Jaki kolor świecy?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez swirus2007 » 14/11/2010, 18:14

jak tylko powietrze to ci nie spalala paliwa
ja mysle ze to fajka ci padla
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez krzysieg » 14/11/2010, 18:29

Krzysiekdt50 > Ty już tu o tuningu to myślałem ze naprawiłeś :)

Takich sprzętów się nie odpala na pych to nie komar , jak nie odpali z kopki to na pych raczej też nie ...

Sprawdź świece czy ma iskrę i czy po próbach odpalenia jest mokra ?
Naciskając na kopkę tak samo ciężko chodzi jak był sprawny czy lżej ?
Jak lżej to mogły paść pierścienie .
Tam się nie przestawia zapłon to nie komar :D

odpalał może na 2-3 sec i było słychać jakby powietrze wywalało ze środka

O co dokładnie chodzi z tym powietrzem ?
Najbardziej powietrze słychać jak syczy gdy się odłączy filtr powietrza nie masz pękniętego węza od air boxa do gaźnika ?
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez krzysiekDT50 » 14/11/2010, 21:45

Słychać wyraźny strzał
krzysiekDT50
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/11/2010, 22:37
Lokalizacja: Rumia

Postprzez krzysieg » 15/11/2010, 10:32

Skąd ten strzał ?
Z tłumika ?
Nie odpowiedziałeś na to co pisałem więc trudno Ci coś doradzić.
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez krzysiekDT50 » 15/11/2010, 12:35

wali z tłumika i gaźnika
krzysiekDT50
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/11/2010, 22:37
Lokalizacja: Rumia

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości




na górê