Zobacz wątek - ZXR 750 zimny nie pali
NAS Analytics TAG

ZXR 750 zimny nie pali

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

ZXR 750 zimny nie pali

Postprzez noartist83 » 16/10/2010, 11:27

Witam
Mam problem z ZXR 750 jak jest zimny nie pali tylko łapie jak by chciał już zaskoczyć ale nic. Jak jest ciepły pali na dotyk. Odpalam go na prostowniku na rozruchu (przy dużym prądzie jakoś zapali i łatwiej ma bez filtra powietrza). Wymienione świece, filtr powietrza i paliwa, zrobione czyszczenie gaźników i synchro. Jak już zapali to chodzi pięknie ma moc i dobrze się wkręca na obroty. Gaźniki mają dane więcej powietrza do mieszanki bo na ustawieniach fabrycznych w ogóle nie ma chęci zaskoczyć. Co mu może być?
Avatar użytkownika
noartist83
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10/12/2009, 19:33


Postprzez macs » 17/10/2010, 15:46

Sprawdz dokladnie ssanie
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie


Postprzez RUTRA.RD » 18/10/2010, 08:57

a zawory kiedy byly regulowane? jaki kolor maja swiece po jezdzie ?
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez noartist83 » 18/10/2010, 15:55

Świece są ciemne, ale nie czarne okopcone, niestety siwe też nie są jak bym chciał, Jeśli chodzi o ssanie to raczej działa. Moto było kupione jakieś 2 miesiące temu i nie wiem kiedy była regulacja zaworów.
Podpowiedzcie coś bo już nie mam pojęcia co z nim zrobić.
Avatar użytkownika
noartist83
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10/12/2009, 19:33

Postprzez RUTRA.RD » 18/10/2010, 19:34

ja bym zrobił podstawy czyli zawory, czyszczenie ustawienie gaźników, wymienił świece, filtr powietrza, olej filtr oleju przynajmniej będziesz wiedział czym jeździsz.
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez macs » 18/10/2010, 21:53

Porzadny przeglad jak najbardziej(jak kolega wyzej pisze)
Zawory to nie sa w tym przypadku.Kolor elektrod swiecy musi byc kawy z mlekiem.Jesli jest kolor czarny to nalezy jeszcze raz wyczyscic gazniki,wyregulowac jak w serwisowce pisze .
Mozliwe,ze dostaje za duzo paliwa co na zimnym silniku zalewa swiece,jak podlaczasz prostownik to swiece maja mocniejsza iskre i zapali
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Przemo_rene » 19/10/2010, 15:02

ja tam obstawiam zły luz zaworowy, a po jego korekcie niech ktoś PORZĄDNIE te gaźniki ustawi. Co do słabego prądu - aku nowy się kłania :)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez mateuszz55 » 20/10/2010, 18:18

Tez mi sie wydaje ze przydał by sie taki generalny przeglad, zawory bankowo gazniki tez, pozniej filtry oleje, swiece ;] Pozdrawaim
Motocykle to nie wszystko, ale wszystko bez nich jest niczym..
Avatar użytkownika
mateuszz55
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 21/12/2007, 00:44
Lokalizacja: okolice Słupcy \ Konin

Postprzez henio12323 » 20/10/2010, 21:10

i ja sie pod tym podpisuje :d na zime oddaj do serwisu albo w domowym zaciszu rozbierz troche moto i poreguluj poczysc powymieniaj co trzeba. bo to norma ze po zakupie trzeba wszystkim sie od nowa zająć:D zwykle przed sprzedaza nikt o moto nie dba :P ja jak kupowałem KaTa to zawory od dawna nie były ustawiane. fakt ze gosc sie przyznał :D i rzeczywiscie trzeba było je troche przestawic bo miały juz zły luz. i palenie sie poprawiło :D to samo radze u ciebie :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez arekezn » 21/10/2010, 10:15

Witam wszystkich podepnę się do tematu gdyż tez mam podobny problem ( właściwie mój wcale nie chce odpalić) , mam problem z odpaleniem mojego zxr750j , kupiłem go w tym roku i na początek sezonu był w serwisie gdzie wymienili płyny filtry świece ustawili luz zaworowy wymienili lagi i wyregulowali gaźniki , w sezonie nie za często miałem okazje jeździć ale kawa mimo ze więcej stała niż jeździła nie miała kłopotów z odpalaniem (wyłącznie na ssaniu mimo gorących dni) aż do teraz , aktualnie niema ochoty nawet burknąć (stała i odpoczywała około 2 tyg w garażu od ostatniej przejażdżki), podejrzewałem pompe paliwa wiec została wymieniona na wersje wirnikowa malej mocy z powrotem . Jak nie paliwo to iskra, lecz po wyjęciu świec i ich wygrzaniu (były mokre od paliwa a kolor raczej czarny) iskra była widoczna, choć szalu nie robiła czasem przeskakiwała bokiem do masy no i na dwóch świecach miała raczej odcień żółtawy niż niebieski, dalsze moje walki były związane ze sprawdzeniem rezystancji kabli wn cewek i świec czy niemały zwarcia po ponownym wygrzaniu, wszystko wydaje się być dobrze lecz mimo wszystko kawa nie odpala, na koniec tylko raczyła wystrzelić z drugiego gaźnika ogniem a później z wydechu poszła marchewa, czy macie jakieś pomysły co tej wrednej maszynie odbiło na koniec sezonu?
arekezn
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/5/2010, 18:48
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Przemo_rene » 21/10/2010, 16:00

Gaźnik za bogato ustawiony raczej ale PRZEDEWSZYSTKIM:

zmień te świece na NOWE i nie kombinuj z wygrzewaniem bo masz już ewidentnie uwalone. Zalane stare świece.
Kup tylko dobre i markowe. Dla pewności sprawdź jeszcze tylko czy aby na pewno przewody do świec idą numerkami tak jak powinny.
1)NAŁADUJ AKUMULATOR do pełna (albo kup nowy jak ten nie bedzie trzymał 12,8V)
2)Wywal stare świece,
3)wkręć nowe
4)NIE ODPALAJ, sprawdź czy każdy gaźnik ma paliwo

teraz odpal na ssaniu i NIE POZWÓL by ZGASŁ aż do załaczenia wentylatora chłodnicy. PO tym zgaś sprzęta. Odpal jeszcze tak na 5 minut (ale nie na pare sekund!) i tyle - do wiosny bedzie zdrowy.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez arekezn » 21/10/2010, 18:45

dziekuje za szybka odpowiedz , co do starosci swiec to teoretycznie w serwisie dali mi nowe ngk na poczatku sezonu , ale moze jakies pechowe , no nic kupie nowe i dam znac jak sie sprawy maja, pozdro
arekezn
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/5/2010, 18:48
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez noartist83 » 22/10/2010, 14:25

Mozliwe,ze dostaje za duzo paliwa

raczej za dużo paliwa nie dostaje ponieważ aby go odpalić muszę dać więcej jak na połowę gazu i wtedy łapie po trochu tak jakby chodził na dwóch i muszę trzymać na gazie to za jakąś dłuższą chwilę złapie. wczoraj przyjechał kumpel który się trochę lepiej zna i zrobiliśmy jeszcze raz synchro, a po za tym stwierdził jak Wy zawory do regulacji.


Jeśli chodzi o wymianę świec filtrów czyszczenie gaźników itd to pisałem na początku że było to robione
Avatar użytkownika
noartist83
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10/12/2009, 19:33

Postprzez Przemo_rene » 22/10/2010, 15:29

Gazior sie syfi nawet po roku - zaklezy jak utrzymany filtr paliwa lu bjeżeli brak to w jakim stanie bak i jakie paliwo. Serio. Na moje to to czy za dużo, czy za mało beny dostaje wyjdzie dopiero po ustawieniu luzów zaworowych. Niech od razu po ustawieniu luzów zaworowych ustawią Ci wszystko: Poziomy pływaków, pozycję iglicy (jeżeli ustawialna) no i sruby składu mieszanki. Tak optymalnie czyli wg. serwisówki. PO tem na koniec synchronizacja na nowych świecach i nie poznasz motocykla :D
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez RUTRA.RD » 22/10/2010, 15:31

od siebie dodam ze pewnie trzeba będzie wzbogacić o 0,5 obrotu do 1
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Konio » 24/10/2010, 11:10

noartist83 napisał(a):
Mozliwe,ze dostaje za duzo paliwa

raczej za dużo paliwa nie dostaje ponieważ aby go odpalić muszę dać więcej jak na połowę gazu i wtedy łapie po trochu tak jakby chodził na dwóch i muszę trzymać na gazie to za jakąś dłuższą chwilę złapie. wczoraj przyjechał kumpel który się trochę lepiej zna i zrobiliśmy jeszcze raz synchro, a po za tym stwierdził jak Wy zawory do regulacji.


Jeśli chodzi o wymianę świec filtrów czyszczenie gaźników itd to pisałem na początku że było to robione


Mialem to samo w bladym... paliwo za dlugo lezalo w baku i nie chcial zapalic. Spuscilem cale paliwo z baku i gaznikow, zalalem dobrej 98 (u mnie niby nowe swiece denso byly ale jedna przestala dawac iskre wiec wymienilem na NGK komplet) i wszystko gada do tej pory :D
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez rossavu » 24/10/2010, 11:53

Konio napisał(a):
noartist83 napisał(a):
Mozliwe,ze dostaje za duzo paliwa

raczej za dużo paliwa nie dostaje ponieważ aby go odpalić muszę dać więcej jak na połowę gazu i wtedy łapie po trochu tak jakby chodził na dwóch i muszę trzymać na gazie to za jakąś dłuższą chwilę złapie. wczoraj przyjechał kumpel który się trochę lepiej zna i zrobiliśmy jeszcze raz synchro, a po za tym stwierdził jak Wy zawory do regulacji.


Jeśli chodzi o wymianę świec filtrów czyszczenie gaźników itd to pisałem na początku że było to robione


Mialem to samo w bladym... paliwo za dlugo lezalo w baku i nie chcial zapalic. Spuscilem cale paliwo z baku i gaznikow, zalalem dobrej 98 (u mnie niby nowe swiece denso byly ale jedna przestala dawac iskre wiec wymienilem na NGK komplet) i wszystko gada do tej pory :D


XDDDDDD
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na gr