ZXR 750 zimny nie pali
Posty: 17
• Strona 1 z 1
ZXR 750 zimny nie pali
Witam
Mam problem z ZXR 750 jak jest zimny nie pali tylko łapie jak by chciał już zaskoczyć ale nic. Jak jest ciepły pali na dotyk. Odpalam go na prostowniku na rozruchu (przy dużym prądzie jakoś zapali i łatwiej ma bez filtra powietrza). Wymienione świece, filtr powietrza i paliwa, zrobione czyszczenie gaźników i synchro. Jak już zapali to chodzi pięknie ma moc i dobrze się wkręca na obroty. Gaźniki mają dane więcej powietrza do mieszanki bo na ustawieniach fabrycznych w ogóle nie ma chęci zaskoczyć. Co mu może być?
Mam problem z ZXR 750 jak jest zimny nie pali tylko łapie jak by chciał już zaskoczyć ale nic. Jak jest ciepły pali na dotyk. Odpalam go na prostowniku na rozruchu (przy dużym prądzie jakoś zapali i łatwiej ma bez filtra powietrza). Wymienione świece, filtr powietrza i paliwa, zrobione czyszczenie gaźników i synchro. Jak już zapali to chodzi pięknie ma moc i dobrze się wkręca na obroty. Gaźniki mają dane więcej powietrza do mieszanki bo na ustawieniach fabrycznych w ogóle nie ma chęci zaskoczyć. Co mu może być?
-
noartist83 - Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 10/12/2009, 19:33
Świece są ciemne, ale nie czarne okopcone, niestety siwe też nie są jak bym chciał, Jeśli chodzi o ssanie to raczej działa. Moto było kupione jakieś 2 miesiące temu i nie wiem kiedy była regulacja zaworów.
Podpowiedzcie coś bo już nie mam pojęcia co z nim zrobić.
Podpowiedzcie coś bo już nie mam pojęcia co z nim zrobić.
-
noartist83 - Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 10/12/2009, 19:33
ja bym zrobił podstawy czyli zawory, czyszczenie ustawienie gaźników, wymienił świece, filtr powietrza, olej filtr oleju przynajmniej będziesz wiedział czym jeździsz.
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Porzadny przeglad jak najbardziej(jak kolega wyzej pisze)
Zawory to nie sa w tym przypadku.Kolor elektrod swiecy musi byc kawy z mlekiem.Jesli jest kolor czarny to nalezy jeszcze raz wyczyscic gazniki,wyregulowac jak w serwisowce pisze .
Mozliwe,ze dostaje za duzo paliwa co na zimnym silniku zalewa swiece,jak podlaczasz prostownik to swiece maja mocniejsza iskre i zapali
Zawory to nie sa w tym przypadku.Kolor elektrod swiecy musi byc kawy z mlekiem.Jesli jest kolor czarny to nalezy jeszcze raz wyczyscic gazniki,wyregulowac jak w serwisowce pisze .
Mozliwe,ze dostaje za duzo paliwa co na zimnym silniku zalewa swiece,jak podlaczasz prostownik to swiece maja mocniejsza iskre i zapali
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
ja tam obstawiam zły luz zaworowy, a po jego korekcie niech ktoś PORZĄDNIE te gaźniki ustawi. Co do słabego prądu - aku nowy się kłania
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Tez mi sie wydaje ze przydał by sie taki generalny przeglad, zawory bankowo gazniki tez, pozniej filtry oleje, swiece ;] Pozdrawaim
Motocykle to nie wszystko, ale wszystko bez nich jest niczym..
-
mateuszz55 - Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 21/12/2007, 00:44
- Lokalizacja: okolice Słupcy \ Konin
i ja sie pod tym podpisuje :d na zime oddaj do serwisu albo w domowym zaciszu rozbierz troche moto i poreguluj poczysc powymieniaj co trzeba. bo to norma ze po zakupie trzeba wszystkim sie od nowa zająć:D zwykle przed sprzedaza nikt o moto nie dba ja jak kupowałem KaTa to zawory od dawna nie były ustawiane. fakt ze gosc sie przyznał i rzeczywiscie trzeba było je troche przestawic bo miały juz zły luz. i palenie sie poprawiło to samo radze u ciebie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam wszystkich podepnę się do tematu gdyż tez mam podobny problem ( właściwie mój wcale nie chce odpalić) , mam problem z odpaleniem mojego zxr750j , kupiłem go w tym roku i na początek sezonu był w serwisie gdzie wymienili płyny filtry świece ustawili luz zaworowy wymienili lagi i wyregulowali gaźniki , w sezonie nie za często miałem okazje jeździć ale kawa mimo ze więcej stała niż jeździła nie miała kłopotów z odpalaniem (wyłącznie na ssaniu mimo gorących dni) aż do teraz , aktualnie niema ochoty nawet burknąć (stała i odpoczywała około 2 tyg w garażu od ostatniej przejażdżki), podejrzewałem pompe paliwa wiec została wymieniona na wersje wirnikowa malej mocy z powrotem . Jak nie paliwo to iskra, lecz po wyjęciu świec i ich wygrzaniu (były mokre od paliwa a kolor raczej czarny) iskra była widoczna, choć szalu nie robiła czasem przeskakiwała bokiem do masy no i na dwóch świecach miała raczej odcień żółtawy niż niebieski, dalsze moje walki były związane ze sprawdzeniem rezystancji kabli wn cewek i świec czy niemały zwarcia po ponownym wygrzaniu, wszystko wydaje się być dobrze lecz mimo wszystko kawa nie odpala, na koniec tylko raczyła wystrzelić z drugiego gaźnika ogniem a później z wydechu poszła marchewa, czy macie jakieś pomysły co tej wrednej maszynie odbiło na koniec sezonu?
- arekezn
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 18/5/2010, 18:48
- Lokalizacja: Wroclaw
Gaźnik za bogato ustawiony raczej ale PRZEDEWSZYSTKIM:
zmień te świece na NOWE i nie kombinuj z wygrzewaniem bo masz już ewidentnie uwalone. Zalane stare świece.
Kup tylko dobre i markowe. Dla pewności sprawdź jeszcze tylko czy aby na pewno przewody do świec idą numerkami tak jak powinny.
1)NAŁADUJ AKUMULATOR do pełna (albo kup nowy jak ten nie bedzie trzymał 12,8V)
2)Wywal stare świece,
3)wkręć nowe
4)NIE ODPALAJ, sprawdź czy każdy gaźnik ma paliwo
teraz odpal na ssaniu i NIE POZWÓL by ZGASŁ aż do załaczenia wentylatora chłodnicy. PO tym zgaś sprzęta. Odpal jeszcze tak na 5 minut (ale nie na pare sekund!) i tyle - do wiosny bedzie zdrowy.
zmień te świece na NOWE i nie kombinuj z wygrzewaniem bo masz już ewidentnie uwalone. Zalane stare świece.
Kup tylko dobre i markowe. Dla pewności sprawdź jeszcze tylko czy aby na pewno przewody do świec idą numerkami tak jak powinny.
1)NAŁADUJ AKUMULATOR do pełna (albo kup nowy jak ten nie bedzie trzymał 12,8V)
2)Wywal stare świece,
3)wkręć nowe
4)NIE ODPALAJ, sprawdź czy każdy gaźnik ma paliwo
teraz odpal na ssaniu i NIE POZWÓL by ZGASŁ aż do załaczenia wentylatora chłodnicy. PO tym zgaś sprzęta. Odpal jeszcze tak na 5 minut (ale nie na pare sekund!) i tyle - do wiosny bedzie zdrowy.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Mozliwe,ze dostaje za duzo paliwa
raczej za dużo paliwa nie dostaje ponieważ aby go odpalić muszę dać więcej jak na połowę gazu i wtedy łapie po trochu tak jakby chodził na dwóch i muszę trzymać na gazie to za jakąś dłuższą chwilę złapie. wczoraj przyjechał kumpel który się trochę lepiej zna i zrobiliśmy jeszcze raz synchro, a po za tym stwierdził jak Wy zawory do regulacji.
Jeśli chodzi o wymianę świec filtrów czyszczenie gaźników itd to pisałem na początku że było to robione
-
noartist83 - Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 10/12/2009, 19:33
Gazior sie syfi nawet po roku - zaklezy jak utrzymany filtr paliwa lu bjeżeli brak to w jakim stanie bak i jakie paliwo. Serio. Na moje to to czy za dużo, czy za mało beny dostaje wyjdzie dopiero po ustawieniu luzów zaworowych. Niech od razu po ustawieniu luzów zaworowych ustawią Ci wszystko: Poziomy pływaków, pozycję iglicy (jeżeli ustawialna) no i sruby składu mieszanki. Tak optymalnie czyli wg. serwisówki. PO tem na koniec synchronizacja na nowych świecach i nie poznasz motocykla
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
noartist83 napisał(a):Mozliwe,ze dostaje za duzo paliwa
raczej za dużo paliwa nie dostaje ponieważ aby go odpalić muszę dać więcej jak na połowę gazu i wtedy łapie po trochu tak jakby chodził na dwóch i muszę trzymać na gazie to za jakąś dłuższą chwilę złapie. wczoraj przyjechał kumpel który się trochę lepiej zna i zrobiliśmy jeszcze raz synchro, a po za tym stwierdził jak Wy zawory do regulacji.
Jeśli chodzi o wymianę świec filtrów czyszczenie gaźników itd to pisałem na początku że było to robione
Mialem to samo w bladym... paliwo za dlugo lezalo w baku i nie chcial zapalic. Spuscilem cale paliwo z baku i gaznikow, zalalem dobrej 98 (u mnie niby nowe swiece denso byly ale jedna przestala dawac iskre wiec wymienilem na NGK komplet) i wszystko gada do tej pory
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
Konio napisał(a):noartist83 napisał(a):Mozliwe,ze dostaje za duzo paliwa
raczej za dużo paliwa nie dostaje ponieważ aby go odpalić muszę dać więcej jak na połowę gazu i wtedy łapie po trochu tak jakby chodził na dwóch i muszę trzymać na gazie to za jakąś dłuższą chwilę złapie. wczoraj przyjechał kumpel który się trochę lepiej zna i zrobiliśmy jeszcze raz synchro, a po za tym stwierdził jak Wy zawory do regulacji.
Jeśli chodzi o wymianę świec filtrów czyszczenie gaźników itd to pisałem na początku że było to robione
Mialem to samo w bladym... paliwo za dlugo lezalo w baku i nie chcial zapalic. Spuscilem cale paliwo z baku i gaznikow, zalalem dobrej 98 (u mnie niby nowe swiece denso byly ale jedna przestala dawac iskre wiec wymienilem na NGK komplet) i wszystko gada do tej pory :D
XDDDDDD
-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości