Sportowa 600 na przyszły sezon?
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Sportowa 600 na przyszły sezon?
Witam wszystkich.
Szykuję się do kupna ścigacza i czym bliżej zakupu tym więcej mam wątpliwości do każdego z modeli. Decyzja wydaję się coraz cięższa i tu zwracam się o pomoc co wybrać.
-Doświadczenie - jeden sezon na GS500
-Wiek - 24, Wzrost - 175, Waga - 85
-Użytkowanie - Jazda do pracy (odcinek ok 15km) oraz studia co weekend ( ok 80km) + spontaniczne wypady
-Gotówka na moto - około 10000 tyś ( plus minus 1500 tyś) - ciuchy idą własna drogą, kasa jest odłożona
-Ile na utrzymanie motocyka chce przeznaczyć? właśnie nie wiem ile trzeba i w jakich motocyklach ile to kosztuje
-Jakie motocykle mi się podobają? Sportowe 600, mam swoje upatrzone modele ale nie chce sugerować
Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Szykuję się do kupna ścigacza i czym bliżej zakupu tym więcej mam wątpliwości do każdego z modeli. Decyzja wydaję się coraz cięższa i tu zwracam się o pomoc co wybrać.
-Doświadczenie - jeden sezon na GS500
-Wiek - 24, Wzrost - 175, Waga - 85
-Użytkowanie - Jazda do pracy (odcinek ok 15km) oraz studia co weekend ( ok 80km) + spontaniczne wypady
-Gotówka na moto - około 10000 tyś ( plus minus 1500 tyś) - ciuchy idą własna drogą, kasa jest odłożona
-Ile na utrzymanie motocyka chce przeznaczyć? właśnie nie wiem ile trzeba i w jakich motocyklach ile to kosztuje
-Jakie motocykle mi się podobają? Sportowe 600, mam swoje upatrzone modele ale nie chce sugerować
Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
- Baltus
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 2/6/2010, 12:05
- Lokalizacja: Częstochowa
- sebasbox
- Świeżak
- Posty: 382
- Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07
Jesteś pewien że do celów które wypisałeś "ścigacz" jest odpowiednim wyborem? Pozycja, spalanie, dynamika, zawieszenie nastawione na tor wyścigowy nieco stoją w sprzeczności z polskimi realiami i korzystaniem z motocykla nie sportowo, a użytkowo.
Poza tym w sportowych 600tkach będziesz miał >100 KM czyli dwa razy więcej niż masz w GSie, ogarniesz?
Poza tym w sportowych 600tkach będziesz miał >100 KM czyli dwa razy więcej niż masz w GSie, ogarniesz?
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
Kamusial napisał(a):Jesteś pewien że do celów które wypisałeś "ścigacz" jest odpowiednim wyborem? Pozycja, spalanie, dynamika, zawieszenie nastawione na tor wyścigowy nieco stoją w sprzeczności z polskimi realiami i korzystaniem z motocykla nie sportowo, a użytkowo.
Dokładnie. Nie sugeruj się samym wyglądem. Jest cała masa dużo lepszych motocykli stworzonych na Twoje potrzeby jak, np. Fazer, Bandit, Hornet itp.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
...
Wiem, że wersja sportowa motocykla to nie jest najodpowiedniejszą wersją motocykla jaka dla mnie powinna być, jednak jeżdżąc na sportowych motocyklach kolegów odczuwam wielką przyjemność z jazdy. Co do opanowania maszyny to powinno być w porządku (raczej jestem człowiekiem rozsądnym, próbować wszystkiego chce ale oczywiście w odpowiednim czasie i w odpowiednim miejscu). Najbardziej mnie przekonały do siebie motory CBR F4 jak radzi kolega powyżej, bądź T-cat. Odpadają motory R6 oraz GSX R. ZXR się boję ze względu na awaryjność.
- Baltus
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 2/6/2010, 12:05
- Lokalizacja: Częstochowa
Wybór między F4i i T-catem to ciekawy problem.
Kota kochają w stanach, jednak w europie nie jest aż tak popularny. Kiedyś się przymierzałem do niego i faktycznie chyba wolałbym go od fazera- lepsze zawieszenie, fajniejszy wygląd, moc oddawana w nieco bardziej przyjazny sposób. Kawał fajnej maszyny, takie coś pomiędzy F3 i F4. Wbij się na forum fazera i thundercata po więcej info, kilku gości z okolic Częstochowy się znajdzie.
Co do F4i to z ogólnie zebranych danych- bezawaryjne, poręczne i dające się opanować moto (co nie znaczy że adekwatne do Twoich umiejętności bo ich po prostu nie znam). Tyle że na zadbaną sztukę musisz liczyć kilka tysi więcej niż na kota.
Jeżeli planowałbym jazdy z plecaczkiem, albo jakąś większą turystykę i musiał wybierać z tych dwóch, to wziąłbym kota, w przeciwnym wypadku CBRę- różnica w masie i technologii jest zauważalna.
Kota kochają w stanach, jednak w europie nie jest aż tak popularny. Kiedyś się przymierzałem do niego i faktycznie chyba wolałbym go od fazera- lepsze zawieszenie, fajniejszy wygląd, moc oddawana w nieco bardziej przyjazny sposób. Kawał fajnej maszyny, takie coś pomiędzy F3 i F4. Wbij się na forum fazera i thundercata po więcej info, kilku gości z okolic Częstochowy się znajdzie.
Co do F4i to z ogólnie zebranych danych- bezawaryjne, poręczne i dające się opanować moto (co nie znaczy że adekwatne do Twoich umiejętności bo ich po prostu nie znam). Tyle że na zadbaną sztukę musisz liczyć kilka tysi więcej niż na kota.
Jeżeli planowałbym jazdy z plecaczkiem, albo jakąś większą turystykę i musiał wybierać z tych dwóch, to wziąłbym kota, w przeciwnym wypadku CBRę- różnica w masie i technologii jest zauważalna.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości