Zobacz wątek - Yamaha Gaźnik
NAS Analytics TAG

Yamaha Gaźnik

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Yamaha Gaźnik

Postprzez hold » 4/10/2010, 17:57

Witam mam problem z Yamahą RD125 wydaje mi się żę to gaźnik poniewasz jedziemy sobie skokojnie zaczynamy powalo przyśpieszać i mamy manetke odkręconą do konica i motor wkręca się na jakieś tam obroty (niewiem przy jakich obrotach to siędzieje poniewasz poprzedni właściciel pomyślał że wskaźniki mu się nie przydadzą i wyjąwszystkie oprucz temp wody) nic się nie dławi i nagle po jakiś 30sek na odkrenconej do konica gazie zaczyna ostro (naprawde tak jakby dostał druge tyle mocy) przyśpieszać. Na luzie wkręca się obroty super! Prosze o porade pozdro
hold
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1/10/2010, 19:25
Lokalizacja: Okolice Lublina


Postprzez balchan1 » 4/10/2010, 18:25

Witam
Sprawdź standard: świece, filtr powietrza, czyszczenie i regulacja gaźnika.
Pzdr
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie


Postprzez hold » 4/10/2010, 18:48

A mam jeszcze takie pytanie czy ktoś może wie jak jak dobrze ustawić gaźnik bo gaźnik został wyczyszczony tylko został na tych ustawieniach co go kupiłem i znając życie gaźnik niebył ustawiany od "x" lat prosze o pomoc poniewasz jestem zielony w tym temacie bo motor mam od wczoraj ;)
hold
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1/10/2010, 19:25
Lokalizacja: Okolice Lublina

Postprzez macs » 4/10/2010, 18:57

Mialem jakies 4 lata temu rd 250 i od 7tys.obr miala takiego kopa,ze przy 7tys.obr wystarczylo lekko popuscic gaz i szybko na maxa odkrecic a kolo przednie unosilo sie (czasami jak dobrze strzelilem to musialem hamowac tylnim ham.by nie przeleciec na plecy)

To jest dwusuw i tak juz maja,mozesz ustawic na iglicy na srodkowy rowek,a srube najpierw odkrec o 1.5obr i zobacz jak chodzi.
Mozesz zmieniac usawienie obr ta sruba i stwierdzisz czy sie cos zmienia na lepsze
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez hold » 5/10/2010, 20:04

Dzisiaj po wszystki prubach regolacj gaźnika nic się zbytnio nie poleprzyło silnik nie reaguje na ustawienia składu mięszanki nie wiadomo dlaczego?? został przestawiony poziom paliwa na iglicy na piewszy od dołu(max paliwa) i nato wyglonda że jeszcze mu mało, nadal ma przy 3/4 odkrenconej manetki jest udeżenie wielkiej mocy nigdy wcześniej nie jeździłem takimi motorami i czyto normalne że przy wyższych obrotach ma takie udeżenie mocy?? A i patrzałem na wielkość dyszy głównej jest to (150) czy to dobra dysza czy włożona od jakiejś 50tki czy 80tki oraz sprawdzałem czy nie łapie lewego powietrza i okazało się że wszystko jest szczelne. Prosze o porade
hold
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1/10/2010, 19:25
Lokalizacja: Okolice Lublina

Postprzez Mahoney » 5/10/2010, 21:18

takie uroki 2suwa...co do drogowych moto to nei wiem...ale w crosowkach tak jest...pod gore nie idize niekiedy ruszyc a jak wejdzie na obroty to stawia kolo;)pozdro
Busa,Junak i DR-ka;)...doszła jeszcze SP-1
Mahoney
Świeżak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 21/6/2009, 12:13

Postprzez hold » 6/10/2010, 17:37

Wie ktoś z was jak ustawić pozion paliwa w komorze pływakowej oraz mam takie pytanie czy ktoś posiada księżke do tego motoru lub od DT125 bo szykałem i nie moge znaleść. Pozdro
hold
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1/10/2010, 19:25
Lokalizacja: Okolice Lublina

Postprzez grunder » 6/10/2010, 17:38

który rok DT 125?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez hold » 6/10/2010, 17:50

z 1983r
hold
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1/10/2010, 19:25
Lokalizacja: Okolice Lublina

Postprzez grunder » 6/10/2010, 18:00

tu jest serwisóka z 88 (DT 125) to jest ta sama DT.

http://www.mosue.neostrada.pl/

Jednak za darmo to on ci nie da, musisz dac innÄ… w zamian xD
Ja tak musiałem do BMW K1100 zdobyc dla kumpla
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez henio12323 » 6/10/2010, 19:36

a z tego co pamietam w DT nie ustawia sie plywakow. sa one ustawiane i tak ma byc. jezeli ci sie przelewa to moze masz zapchany gaznik, albo ten zaworek iglicowy jest zepsuty i puszcza . moto ma swoje lata i tak moglo sie stac :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez hold » 6/10/2010, 21:21

tylko niewiem czy jest dobrze ustawione bo ktoś tam łapy pchał i widać rysy po śrubokręcie i chciał bym się upewnić czy jest dobrze ustawione a i jeszcze bym zapomniał zapytać czy w tych motorach ustawia się zapłon??
hold
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1/10/2010, 19:25
Lokalizacja: Okolice Lublina

Postprzez hold » 8/10/2010, 21:21

Witam po wielkiej walce ze świecami filtrami i gaźnikiem wpadłem na pomysł aby sprawdzić jak się ma membrana i tu się okazało że z 4 listków przylegał ładnie tylko 2, troszke podgiołem je choć to mało profesjonalna naprawa zauważyłem zmiane charakterystyki silnika równiej chodzi i troche lepiej wchodzi na obroty. Mianowicie mam problem bo nie moge znaleść na allegro i na innych sklepach takiej membrany lub chociasz samych listków nie wie ktoś gdzie moge dostać te część??? Pozdro
hold
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1/10/2010, 19:25
Lokalizacja: Okolice Lublina



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê