Zobacz wątek - moto do oceny i wyceny
NAS Analytics TAG

moto do oceny i wyceny

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

moto do oceny i wyceny

Postprzez hubert632 » 14/9/2010, 09:03

Witam,

chciałbym abyście ocenili i wycenili poniższe moto. Opis sprzedawcy:
-rok produkcji 2002
- sprowadzony z włoch
-karbonowy wydech MIVV
-sportowy filtr powietrza BMC Ostatnio wymienione:
-opony Michelin Pilot Sport
-akumulator
-przednie i tylne klocki hamulcowe
-napinacz rozrządu
-na początku zeszłego sezonu wszystkie płyny eksloatacyjne, na początku tego sezonu wymieniony olej

Dodam tylko, że to moto stoi już dosyc długo i jeszcze nie znalazło amatora.

Z góry dzięki.
Załączniki
5.JPG
5.JPG (111.2 KiB) Przeglądane 2364 razy
4.JPG
4.JPG (151.65 KiB) Przeglądane 2364 razy
3.JPG
3.JPG (157.1 KiB) Przeglądane 2364 razy
2.JPG
2.JPG (135.71 KiB) Przeglądane 2364 razy
1.JPG
1.JPG (135.14 KiB) Przeglądane 2364 razy
hubert632
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 30/12/2007, 13:24


Postprzez rossavu » 14/9/2010, 09:36

12k.

Zauwazylem, ze najbardziej cenia sie... czerwone f4i :shock:
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51


Postprzez hubert632 » 14/9/2010, 09:59

No właśnie niepokoi mnie to malowanie. Czy za jakiś czas jak będę chciał się go pozbyć znajdzie się amator na nią. Poza tym plastiki będę pewnie nieosiągalne. Mówisz żeby za czerwoną się rozglądać??
hubert632
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 30/12/2007, 13:24

Postprzez sebasbox » 14/9/2010, 11:53

a mi właśnie malowanie się podoba...najładniejsze oczywiście byłoby zielone lime green ale to też jest ok. :wink:
A tak poważnie to patrz raczej na stan techniczny a nie na malowanie, to jest 8-letni motor więc nie czepiaj się koloru bo akurat to jest mało ważne, przecież nie jest różowy. A jeśli chodzi o to czy stracisz na nim, to tak stracisz tak samo jak na każdym innym. Motoru nie kupuje się po to żeby robić na nim biznes tylko żeby LATAAAAAAAAAĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆ!
sebasbox
Świeżak
 
Posty: 382
Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07

Postprzez pipor » 14/9/2010, 12:06

Zapytaj o historię motocykla. Jeśli dobrze widzę, to dekiel po lewej jest porysowany i wygięta jest dźwignia tylnego hamulca, więc motocykl prawdopodobnie leżał na obie strony. Ale owiewki igła i z naklejkami, a przynajmniej po glebie na prawą stronę byłyby na nich ślady, więc coś przy nich było robione (miałem F4 i wiem jak to wygląda;). Przyjrzyj się też, co jest pod naklejkami michelin na błotniku, bo z doświadczenia z szukania używki wiem, że takie naklejki zazwyczaj kryją pęknięcia albo naprawy. A jak pękł błotnik, to możliwe, że przez wygięcie lag.
pipor
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/6/2007, 17:24

Postprzez hubert632 » 14/9/2010, 13:24

o i o takie wpisy mi chodzi...
Ja zauważylem nieorginalne manetki, które są dosyć zmęczone, a także lakierowane felgi. Właściciel zarzeka się że taki juz kupił.

Powiedzcie mi jeszcze jak sprawdzić ten błotnik?? Pomacać od wewnętrznej strony czy jak?? I co jeśli faktycznie byłby pęknięty.
hubert632
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 30/12/2007, 13:24

Postprzez pipor » 14/9/2010, 14:00

hubert632 napisał(a):Powiedzcie mi jeszcze jak sprawdzić ten błotnik?? Pomacać od wewnętrznej strony czy jak??


Pomacaj z zewnątrz i od wewnątrz czy nie czuć zgrubień po spawaniu. Dodatkowo jak się dokładnie przyjrzysz pod naklejką to może będzie widać ślady po pęknięciu o ile jest przezroczysta.

hubert632 napisał(a):I co jeśli faktycznie byłby pęknięty.


Jeśli był pęknięty to może świadczyć o tym, że były wygięte lagi albo konkretnie przywalił tym błotnikiem. Niestety przerabiałem to już na swoim moto;) i trzeba dosyć mocno nadwyrężyć błotnik, żeby pękł. Przy zwykłym, lekkim szlifie bez uderzenia np. w krawężnik błotnik nie pęknie. Ewentualnie mógł pęknąć w transporcie przez nieprawidłowe mocowanie, ale w takie bajki bym nie uwierzył. I teraz pytanie jak mocny był wypadek i czy motocykl został dobrze naprawiony - od tego może zależeć Twoje życie. W każdym razie na pewno będzie to argument przy negocjacjach;).
pipor
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/6/2007, 17:24

Postprzez hubert632 » 14/9/2010, 14:31

"pipor" a twoim zdaniem ile można dać za to moto? I powyżej jakiej kwoty nie zaprzątać sobie nim glowy. Oczywiście mówie na podstawie zdjęć, bo w rzeczywistości może pól silnika nie być.

Biorę po uwagę, że to już koniec sezonu i w tym już zbytnio nie będę miał z niego porzytku. Zastanawiam się czy nie poczekać te pół roku i mieć większy wybór wraz z nadejściem nowego sezonu.
hubert632
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 30/12/2007, 13:24

Postprzez slusar_o2 » 14/9/2010, 17:20

to zależy, możesz kupić teraz i sobie ładnie przyszykować, powymieniać wszystkie płyny i inne części eksploatacyjne jak klocki czy opony.

Bo handlarze często na wiosnę piszą, że olej zmieniony, nic tylko lać i jeździć, a tak naprawdę to w silniku może być olej nawet 3 letni. A tak będziesz pewny że masz dobre części i będziesz mógł od razu zacząć sezon na moto, a nie od poszukiwania jednośladu.

a co do malowania. To moim zdaniem bajeczne. Czerwone są oklepane i zwyczajnie nudne. Te ma pazur.
slusar_o2
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 20/12/2009, 13:47

Postprzez pipor » 15/9/2010, 08:28

hubert632 napisał(a):"pipor" a twoim zdaniem ile można dać za to moto? I powyżej jakiej kwoty nie zaprzątać sobie nim glowy. Oczywiście mówie na podstawie zdjęć, bo w rzeczywistości może pól silnika nie być.

Biorę po uwagę, że to już koniec sezonu i w tym już zbytnio nie będę miał z niego porzytku. Zastanawiam się czy nie poczekać te pół roku i mieć większy wybór wraz z nadejściem nowego sezonu.


Powyżej 12k bym nawet nie jechał go obejrzeć. Ale pewnie jest wart mniej. Nawet jakby był w idealnym stanie technicznym to przeróbki sprawiają, że będzie Ci trudno go sprzedać. Sam napisałeś, że długo stoi. Ale jeszcze pytanie ile za niego sobie zażyczył sprzedający - to ta kwota jest za wysoka, skoro długo stoi:). Jeśli będziesz go już na poważnie rozważał, to na pewno daj go do mechanika na oględziny. Lepiej dopłacić parę stów, niż później żałować.
pipor
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/6/2007, 17:24

Postprzez hubert632 » 15/9/2010, 12:58

dałem sobie już z tym sprzętem spokój. Właściciel chciał jak za zborze i nie był skłonny do negocjacji. Mi się nie pali. Podzwonię, poszukam, popytam. Nie ma co się napalać. W tym roku motory nie idę jakoś specjalnie. Te same aukcje widuje od miesiąca...

Dzięki za wpisy.
hubert632
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 30/12/2007, 13:24

Postprzez hubert632 » 19/9/2010, 14:26

odświeżam...

Zglądnijcie ten sprzęt z linku. Co o nim myślicie??
http://allegro.pl/cbr-f4i-cbr600fi-cbr- ... 34640.html
hubert632
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 30/12/2007, 13:24

Postprzez rossavu » 19/9/2010, 15:08

Przebieg nie realny + koszta rejestracji
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez hubert632 » 19/9/2010, 19:49

więc poniżej jakiej kwoty można, brać pod uwagę to moto??
hubert632
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 30/12/2007, 13:24



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr