Zobacz wÄ…tek - Zipp Triad II
NAS Analytics TAG

Zipp Triad II

i inne małe pojemności
_________

Zipp Triad II

Postprzez eczarne1 » 22/8/2010, 00:08

Witam,

Upatrzyłem sobie na oku Zipp'a Triad II i mam parę pytań dotyczących tego modelu:

1. Posiadałeś takowy skuter? Byłeś z niego zadowolony czy żałowałeś?
2. Przyspieszenie jak na czterosuwowy silnik ma dobre czy strasznie mocno 'muli' przy jego rozpędzaniu?
3. Jest z nim dużo problemów? (coś się często psuje itd.)

Za odpowiedzi bardzo dziękuję, pozdrawiam.

PS. Można prosić o link do tematu w którym wszystko jest wyjaśnione krok po kroku na temat docierania nowego skutera. Dziękuję.
eczarne1
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22/8/2010, 00:00


Postprzez labedz » 22/8/2010, 15:06

A nie myślałeś o używanym markowym? Będzie lepszy niż nowy chiński
labedz
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 19/8/2010, 10:52


Postprzez melonick » 22/8/2010, 16:04

Zacznijmy od tego, że skutery to g*wno. Mężczyzna na kiblu z kółkami to nie mężczyzna.


Popatrz za motorkami typu dt50, nie patrz na plastikowe zabawki pokroju tzr 50 i rs 50, bo to wstyd, ścigacze zaczynają się od cbr 250 r4 i nie niżej. 8)
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42

Postprzez labedz » 22/8/2010, 22:46

@up
Czyli jeśli jeżdżę na Burgmanie 400 to też nie jestem mężczyzną? Przecież to też skuter tylko w wersji maxi
labedz
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 19/8/2010, 10:52

Postprzez melonick » 23/8/2010, 00:12

Co ma maxi skuter 400 ccm do skuterka 50 ccm, dla dzieciaka? Od początku trzeba uczyć się techniki jazdy, a nie być sierotą, a takim Burgmankiem 400 to już można se pojeździć turystycznie. Kible są dla ludzi, albo starszych, albo pracujących i potrzebujących szybko przejechać przez całe miasto. Dzieciak musi od początku oswajać się, a nie jeździć na suszarce, co zmiata liście z jezdni, jak ostatnia sierota i "myśleć" że ludzie oglądają się za pierdem, bo jest "cool", a tak na prawdę to jest bardziej politowanie :roll: i kręcenie głową. - to tyczy się najbardziej cwaniaków na tuning kiblach, co wyją na 5 przecznic i mają 50000 rpm.


Czytaj też ze zrozumieniem i odniesieniem do zaistniałej sytuacji.

Pozdrawiam.
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42

Postprzez Sniper075 » 23/8/2010, 13:21

melonick Zacznijmy od tego, że sporo osób ma taką sytuację jak ja. Jeżdżę na kibelku z konieczności, bo brat jest zdania, że jak 50ccm to tylko skuter i lipy bym sobie narobił na enduro, sporcie, czy innym motorku 50ccm. Dał jasno do zrozumienia, że dołoży się tylko do skutera, więc co byś wybrał skuter, czy rower, albo zap**nie na piechotę? Skuterem w miarę fajnie się jeździ, ale i tak nie ma co porównywać z moto. Na jakimś manualu mógł bym jeździć bez końca, a skuterem 2h i już mi się powoli nudzi. Oczywiście mówiłem o markowym skuterze (w moim przypadku Aprilia SR DiTech), nie chińskim shicie.

eczarne1 Na przykład podany w temacie Zipp Triad II to klasyczny przykład kitajskiej tandety montowanej w Polsce. Nie miałem go i w życiu bym go nie tknął, dla czego? Bo ten czterosuwowy silnik to najgorsza jednostka napędowa montowana w skuterach, w porywach pojedzie 70km/h (ale po przejechaniu 5000km prędkość drastycznie maleje do jakiś 60km/h), a w czasie rozpędzania się do 50km/h można usnąć :? . Następny powód to to, że prawie każdy "JP el0 kozak" już ma ten skuter. Na koniec dodam zdanie, które jest dodawane w każdym temacie tego typu. Kup coś używanego, ale markowego.

Pozdro :wink:
Sniper075
Świeżak
 
Posty: 227
Dołączył(a): 31/8/2009, 19:53
Lokalizacja: Radom

Postprzez Boshi » 23/8/2010, 16:25

Tylko przy używce, radze patrzeć dobrze co się kupuje. Kumpel kupił arpillę sr 50, 2 razy ją pchał do domu z ponad 3km bo mu się wężyk paliwa przetarł/urwał, ogólnie to co się go pytałem jak sprzęt to mówił, że jest w naprawie, bo znów mu coś siadło.
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Postprzez Sykopson » 23/8/2010, 18:04

Ja proponowałbym nie zmieniac tematu i nie obrazac ludzi ktorzy jezdza na skuterkach
tak sie sklada ze nie wymienilem i nie zamierzam wymieniac tlumika jak to kolega napisal zeby se pierdziec na 5 przecznic, mnie tez to irytuje, ale od czegos trzeba zaczÄ…c a ja np nie mam kasy na dt i nie chce rocznika 80 bo sie rozsypie, kase trzymam zeby w wieku 18 lat wsiasc na 250 a po 1 sezonie 600 (zeby byla jakas przejsciowka bo od razu na 600 moge sie zabic)

WracajÄ…c do tematu nie polecam chinczyka, podobno szybko sie rozsypuja i jak dosz na gwarancje to sie wymiguja ze to twoja wina i trzeba zaplacic za remont, a co do sr twojego kumpla to moze kupil wadliwy towar, a tak wogle to wloch, lepiej kupic japonczyka. Moja yamahe mam 4 lata i nic sie nie zepsulo (oprocz linki predkosciomieza i zarowki migacza) a sprzet jest z 94 roku.

Co do osiagow chinczyka wszyscy dobrze wiemy ze 50cm 4t to STRASZNA zamula i do tego chinskie

Zdecydowanie nie polecam
POZDR all
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez Boshi » 23/8/2010, 18:18

Mam ogara 900 i fakt, siły to mu brakuje z 5km xD, strasznie muli, no ale 1,5 r przetrzymam do prawka
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Postprzez Sykopson » 23/8/2010, 18:47

no to tak jak ja :wink:
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości




na górê