Problem z banditem 97` nie kreci wyżej niż 4 tyś obrotów
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Problem z banditem 97` nie kreci wyżej niż 4 tyś obrotów
Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Kupiłem swoje pierwsze moto jakiś czas temu. Jest to GSX 600F jednak ze zmienionym silnikiem na ten od bandyty 97 r.
Problem jest taki, że gdy chcę przyśpieszyć to moto spokojnie rozpędza się do 4 tyś obr i przy dojściu do tych obrotów tak jakby traci moc i nie jest w stanie wkręcić się wyżej. Gdy odkręcę manetkę gazu mocniej to obroty zaczynają gwałtownie spadać i moto potrafi się nawet zdławić. Tak jak by go coś zalewało. Na postoju na biegu jałowym nie ma tego problemu, moto wkręca się bez problemów pod czerwone pole.
Czytałem wiele postów na podobne tematy jednak objawy nie były identyczne z moimi więc postanowiłem zapytać się specjalistów jakich niewątpliwie tu znajdę.
Co zrobić? Regulacja gaźników pomoże? Może gdzieś przechodzi lewe powietrze? We wtorek podjadę do serwisu na wymianę płynu hamulcowego to poproszę ich żeby się temu przyjrzeli ale wcześniej chciałbym mieć jakąś wiedzę żeby mnie przypadkiem nie spróbowali naciągnąc.
Drugie pytanie to jakie obroty jałowe ustawić w bandycie? Teraz na rozgrzanym silniku oscylują w granicy 1 tyś. Czy to odpowiedni poziom czy powinno być w okolicy 1,5 tyś? Niestety nie dostałem żadnej książki do tego moto, a w internecie spotykam różne wartości.
Dziękuję z góry za odpowiedzi i liczę na waszą pomoc oraz na to że usterka będzie tania do wyeliminowania
Pozdrawiam!
Kupiłem swoje pierwsze moto jakiś czas temu. Jest to GSX 600F jednak ze zmienionym silnikiem na ten od bandyty 97 r.
Problem jest taki, że gdy chcę przyśpieszyć to moto spokojnie rozpędza się do 4 tyś obr i przy dojściu do tych obrotów tak jakby traci moc i nie jest w stanie wkręcić się wyżej. Gdy odkręcę manetkę gazu mocniej to obroty zaczynają gwałtownie spadać i moto potrafi się nawet zdławić. Tak jak by go coś zalewało. Na postoju na biegu jałowym nie ma tego problemu, moto wkręca się bez problemów pod czerwone pole.
Czytałem wiele postów na podobne tematy jednak objawy nie były identyczne z moimi więc postanowiłem zapytać się specjalistów jakich niewątpliwie tu znajdę.
Co zrobić? Regulacja gaźników pomoże? Może gdzieś przechodzi lewe powietrze? We wtorek podjadę do serwisu na wymianę płynu hamulcowego to poproszę ich żeby się temu przyjrzeli ale wcześniej chciałbym mieć jakąś wiedzę żeby mnie przypadkiem nie spróbowali naciągnąc.
Drugie pytanie to jakie obroty jałowe ustawić w bandycie? Teraz na rozgrzanym silniku oscylują w granicy 1 tyś. Czy to odpowiedni poziom czy powinno być w okolicy 1,5 tyś? Niestety nie dostałem żadnej książki do tego moto, a w internecie spotykam różne wartości.
Dziękuję z góry za odpowiedzi i liczę na waszą pomoc oraz na to że usterka będzie tania do wyeliminowania

Pozdrawiam!
- Joter
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 20/6/2010, 17:42
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości