Zobacz wÄ…tek - ZX9R przerywa na 3 biegu
NAS Analytics TAG

ZX9R przerywa na 3 biegu

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

ZX9R przerywa na 3 biegu

Postprzez bryllu » 12/6/2010, 22:27

witam wszystkich, od tygodnia mam problem z kawą... Najpierw czasem zdarzało się lekkie szarpnięcie na 3 biegu, a teraz praktycznie zawsze jak odkrece mu manetkę z 4 tys obrotów to czuć szarpnięcie w napęd albo serię 2-3 szarpnięc ale tylko w przedziale 4-7 tys obr. i na 3 biegu. Czy to wina napędu/wybieraka biegów czy samych trybów? biegi ładnie wchodzą bez hałasu, nie wypadają.
bryllu
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12/6/2010, 22:19


Postprzez Seba_ER5 » 13/6/2010, 08:22

No to czeka Cie remoncik 2 przesowna i za pewne 3 bieg. Lepiej kupic uzywana skrzynie bo nowe czesci pewnie z 1500 wyjada.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez bryllu » 13/6/2010, 13:39

czy na pewno nie jest to wina wybieraka pod sprzęgłem? czego szukać, jakich oznak

druga sprawa, czy do wyjmowania skrzyni wystarczy odkrecic dolną częsc karteru(bez rozbierania góry i rozrządu)
bryllu
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12/6/2010, 22:19

Postprzez bryllu » 14/6/2010, 00:12

ponawiam pytanie bo wątek może został przeoczony. Czy da rade zdjąc dół silnika ze skrzynią bez rozbierania cylindrów? siedziałem w silnikach offroad ale tam niestety wszystko jest jak budowa cepa.

Czego szukać pod sprzęgłem? jakich oznak.
bryllu
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12/6/2010, 22:19

Postprzez Seba_ER5 » 14/6/2010, 06:38

Czy się da to nie iwem trzeba serwisowke sciagnac. W thundercacie przykladowo sie nie da, z tego co wiem. 2 przesuwna jest prawdopodobnie do wymiany a jak jezdziles tak to pewnie i kola zebate są rozwalone (trudno nie zobaczyc wykruszonych zębów).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez 2pac » 14/6/2010, 20:17

da sie to zrobic nawet bez wycuiagania silnika z ramy. postaw moto do pionu i zdjmij paltiki wtedy masz ladne dojscie do celego dolu silnika. odkrecasz dolny karter i juz masz skrzynie. tylko uwazaj na panewki ktore sa osadzone w dolnym karterze. bo nierz sobie lubia wypasc i wtedy jak pomylisz panewki to je szlag trafi. pozdro
Avatar użytkownika
2pac
Świeżak
 
Posty: 322
Dołączył(a): 7/4/2007, 19:00
Lokalizacja: WÄ…growiec

Postprzez miki1406 » 15/6/2010, 07:42

Na początek kurde to sprawdź naprężenie łańcucha !!! Potem sprawdź stan zabieraka gumowego zembatki... Dopiero pruj piec... U mnie szarpało bo łańcuch luźny
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez bryllu » 19/6/2010, 00:17

więc tak, napęd mimo ze kiepski jest dobrze naciągnięty, zabierak gumowy w bdb stanie, a łancuch na pewno nie przeskakuje czy coś. Na 3 biegu jest efekt jakby coś przeskakiwało przy odkręcaniu manety. Dodam ze przy jeździe kole na jedynce nie ma zadnych problemów ale nie mogę zmienić na 2 bez sprzegła, i tak było raczej od dawna, uważam to za problem bo nie mozna jechac za długo na bucie:) może to jednak tylko wina zmieniacza pod sprzęgłem? druga sprawa ze czasem jak za lekko wbije 5 to łapie pseudo neutral pomiedzy biegami.
bryllu
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12/6/2010, 22:19

Postprzez Seba_ER5 » 19/6/2010, 06:59

Moj glos an 2 przsuwnÄ… i rozwalone kola zebate 3 biegu.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê