Moduł zapłonowy a brak iskry na świecy.
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Moduł zapłonowy a brak iskry na świecy.
Witam
Problem tyczy motocykla Suzuki gsx-r 600 '98.
Jeden gar nie działa, to znaczy 3 gorące rury i jedna zimna co jest oznaką braku iskry na świecy(nie ma spalania), aby wyeliminować winę świecy lub cewko fajki kilka razy pozmieniałem wszystkie świece i cewko fajki w rożnych kombinacjach, problem braku iskry występuję tylko na tym samym cylindrze.
Czy to może być wina modułu zapłonowego? czy nadaje się on do naprawy czy tylko do wymiany?
Jest jeszcze takie zjawisko że czasem chwyci na ten cylinder (również z pozamienianymi rożnie świecami i fajkami) i wszystko jest cacy 4 gorące rury tak samo, albo chwyci później to znaczy że na początku są 3 gorące i 1 zimna rura a po jakimś czasie 3 gorące i 1 ciepła ale nie tak gorące jak pozostałe (czyli tak jakby raz zapalał a raz nie).
Czy oprócz modułu szukać gdzie indziej przyczyny? dopływ paliwa do tego jednego gaźnika jest (wiec to nie wina braku paliwa).
Problem tyczy motocykla Suzuki gsx-r 600 '98.
Jeden gar nie działa, to znaczy 3 gorące rury i jedna zimna co jest oznaką braku iskry na świecy(nie ma spalania), aby wyeliminować winę świecy lub cewko fajki kilka razy pozmieniałem wszystkie świece i cewko fajki w rożnych kombinacjach, problem braku iskry występuję tylko na tym samym cylindrze.
Czy to może być wina modułu zapłonowego? czy nadaje się on do naprawy czy tylko do wymiany?
Jest jeszcze takie zjawisko że czasem chwyci na ten cylinder (również z pozamienianymi rożnie świecami i fajkami) i wszystko jest cacy 4 gorące rury tak samo, albo chwyci później to znaczy że na początku są 3 gorące i 1 zimna rura a po jakimś czasie 3 gorące i 1 ciepła ale nie tak gorące jak pozostałe (czyli tak jakby raz zapalał a raz nie).
Czy oprócz modułu szukać gdzie indziej przyczyny? dopływ paliwa do tego jednego gaźnika jest (wiec to nie wina braku paliwa).
Sradzik 600 '98
- zoran
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 5/2/2008, 17:04
- Lokalizacja: L-wa
Sprawdź najpierw iskrę na świecach (na odłączonej pompie paliwa -żeby nie zapalił się motocykl) jak będzie iskra to trzeba szukać gdzie indziej przyczyny.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
i tu nowa zagadka.. bo sprawdziłem i iskra jest! a gar dalej zimny, dla porównania sprawdziłem iskrę na innych cylindrach i wszystkie są w miarę jednakowe, po wykręceniu świeca jest mokra czyli paliwo dostaje??(wcześniej gaźniki były ściągnięte i wyczyszczone) również sprawdzałem poziom paliwa w komorach i jest prawie w normie ale dla wolnych obrotów chyba to nie ma znaczenia.
Sradzik 600 '98
- zoran
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 5/2/2008, 17:04
- Lokalizacja: L-wa
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości