Zobacz wątek - Kawasaki zx6r problem -dziura przy 6 tyś obrotów
NAS Analytics TAG

Kawasaki zx6r problem -dziura przy 6 tyś obrotów

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kawasaki zx6r problem -dziura przy 6 tyś obrotów

Postprzez tenor » 30/4/2010, 19:48

Witam
Kupiłem ostatnio ninje i mam problem z obrotami.Na pierwszym biegu wkręca się bardzo dobrze.po zmianie jak cisne jej od 3 tyś obrotów to wskazówka zatyrzymuje się na 6 tyś obr. luzuje manetke i dodaje powoli to coś idzie ale kiepsko.Pełną moc łapie od 10 tyś.Zostały wyczyszczone i wyregulowane gażniki i wymienione świece.filtr powietrza tez. Co to może byc? Pomocy
tenor
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 30/4/2010, 19:34


Postprzez hugo2003 » 30/4/2010, 19:56

albo zle zrobione gazniki albo najpierw zawory a potem jeszcze raz gazniki...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1589
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Pablom3 » 30/4/2010, 19:59

Witam.
Wedlug mnie cos jest z paliwem nie tak. Paliwo moze za wolno doplywac do gaznikow i jak odkrecasz to jest go za malo i silnik sie nie wkreca, dopiero jak odpuscisz to jest chwilka na napelnienie gaznikow i idzie dalej.
1. Spr. czy paliwo doplywa(kranik, wezyki, moze ktorys jest zagiety)
2. Spr. czy plywaki sa odpowiednio ustawiony i czy nie zamykaja sie za wczesnie.

Pozdrawiam.
Pablom3
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29/4/2010, 09:07
Lokalizacja: PnO

re

Postprzez tenor » 30/4/2010, 21:09

Paliwo spoko. tankowalem na dwoch stacjach. gaźniki spoko sa bo od 7 tyś.obr. ma kopyto zarąbiste
tenor
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 30/4/2010, 19:34

Postprzez tenor » 30/4/2010, 21:13

podrugie nie zawsze sie tak dzieje.cos jej odwala i lipa.znajomy mi powiedział że może nie być luzów na zaworach. prawda to.Z tego co meches mówił to przy silniku nic nie było grzebane a ma przejechane 29000
tenor
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 30/4/2010, 19:34

Postprzez Raczek_6 » 30/4/2010, 23:41

Zawory przy 24000km powinny być regulowane/sprawdzane.

Najpierw zawory później gaźniki ...
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez tenor » 1/5/2010, 07:30

ok to sprawdzimy zawory.a jak nie ma szczeliny to jest mozliwosc wypalenia sie zaworu?
tenor
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 30/4/2010, 19:34

Postprzez Raczek_6 » 1/5/2010, 22:33

Jak nie ma odpowiedniego luzu (a w zasadzie jest poniżej 0,03) to nie tyle jest możliwość co mogą być już wypalone zawory i gniazda.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê