cbr 250 problem z odpaleniem i obrotami
Posty: 4
• Strona 1 z 1
cbr 250 problem z odpaleniem i obrotami
witam. jak w temacie. kupiłem cbr250 no i teraz zaczęły się kłopoty, po odpaleniu na ssaniu motor kręci się do 4000 i spada do 2000 i tak w kółko, poza tym przestała palić ze startera. jutro wymieniam aku więc może ten problem zginie (nawet jak jest rozgrzana i aku jeszcze troszkę ciągnie to nie chce zaskoczyć). najbardziej martwią mnie te obroty. ktoś z was ma lub miał podobnie? czyżby moto potrzebowało czyszczenia i balansu gaźników. pzdr
- radziej123
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 14/4/2010, 20:11
- Lokalizacja: carrigtwohill
na pewno potrzebuje kompleksowego przeglÄ…du.
Do sprawdzenia:
-luz zaworowy
-świece
-gaźniki (czyszczenie, regulacja składu mieszanki, synhro)
-przejrzenie elektryki pod kątem luźnych przewodów, sprawnego regulatora napięcia, akumulatora, sysetemu ładowania
do tego jeżeli nie robiłeś po kupnie to obowiązkowo - nowy olej z filtrem!
CBR250 to leciwy sprzęt i by go ustawić dobrze trzeba trochę sie nagimnastykować co oznacza nie do końca działania w 100% takie jak podaje serwisówka.
Zaprowadź do ZAUFANEGO mechanika lub jak czujesz sie na siłach i potrafisz to sprawdź to co wyżej.
Głowa do góry
Płacisz teraz drugą ratę za "tanio kupione" :Normalne w tym kraju ...
........a można było dołożyć 1000 i mieć spokój..
Do sprawdzenia:
-luz zaworowy
-świece
-gaźniki (czyszczenie, regulacja składu mieszanki, synhro)
-przejrzenie elektryki pod kątem luźnych przewodów, sprawnego regulatora napięcia, akumulatora, sysetemu ładowania
do tego jeżeli nie robiłeś po kupnie to obowiązkowo - nowy olej z filtrem!
CBR250 to leciwy sprzęt i by go ustawić dobrze trzeba trochę sie nagimnastykować co oznacza nie do końca działania w 100% takie jak podaje serwisówka.
Zaprowadź do ZAUFANEGO mechanika lub jak czujesz sie na siłach i potrafisz to sprawdź to co wyżej.
Głowa do góry


........a można było dołożyć 1000 i mieć spokój..
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
przemo_rene ma racje ze lepiej zaplacic wiecej 1000zł i miec spokj
przekonalem sie o tym na mojej hondzie nsr do której nie mohe kupic tłoka
przekonalem sie o tym na mojej hondzie nsr do której nie mohe kupic tłoka
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości