Łańcuch i klocki w Thundercacie
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Łańcuch i klocki w Thundercacie
Witam
Mam trzy pytania:
- jak sprawdzić naciągnięcie łańcuch w thundercanie 1995r. tzn. ile ma wynosić ugięcie
- jak sprawdzić stan całego napędu tzn. na oko czy jest jakiś sposób? dodam że kupiłem motor od kolegi i ma dużo większą zębatkę z tyłu niż oryginalna
- po wymianie klocków z przodu zauważyłem, że lekko stukają, to znaczy jak zakręce kołem albo w jeździe na luzie widać że się lekko ruszają w zacisku i powodując to stukanie. Czy to normalne?
A i jeszcze wiecie może jakie ma być ciśnienie w oponach?
Dzięki za pomoc
Mam trzy pytania:
- jak sprawdzić naciągnięcie łańcuch w thundercanie 1995r. tzn. ile ma wynosić ugięcie
- jak sprawdzić stan całego napędu tzn. na oko czy jest jakiś sposób? dodam że kupiłem motor od kolegi i ma dużo większą zębatkę z tyłu niż oryginalna
- po wymianie klocków z przodu zauważyłem, że lekko stukają, to znaczy jak zakręce kołem albo w jeździe na luzie widać że się lekko ruszają w zacisku i powodując to stukanie. Czy to normalne?
A i jeszcze wiecie może jakie ma być ciśnienie w oponach?
Dzięki za pomoc
- Damien 328
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 12/4/2009, 11:27
- Lokalizacja: Oświęcim
Nie odpowiem ci na te pytania, ale zapytam ciebie co kumpel tym moto robil?
Bo mi wieksza zebatka z tylu cos podpowiada
Poszukaj w google a napewno znajdziesz, opcja szukaj nie boli.


Suzuki GS 500 1991r. -> CBR 600 F2 -> CBR 929
-
Maxi666 - Świeżak
- Posty: 117
- Dołączył(a): 19/3/2010, 18:31
- Lokalizacja: Osiek nad Notecią
1) Najlepiej sprawdź w serwisówce, ale tak ok 3-5 cm między maksymalnym wychyleniem do góry i do dołu w połowie łańcucha.
2) Kończy się możliwość naciągu - napęd do wymiany. Poza tym widać na łańcuchu najczęściej wychodzącą rdzę spod rolek. Widać też stan zębatki, ale to już trzeba widzieć jakąś nową żeby zobaczyć różnicę. A większa zębatka zachęca do jazdy na kole
3) Zobaczy czy nie brakuje jakieś spinki. Klocki powinny mieć minimalny luz ale raczej nie powinny stukać. Jeżeli Twój kolega to jakiś "pomysłowy Dobromir" to mógł też założyć nieoryginalne klocki
4) Ciśnienie - najlepiej sprawdź w serwisówce, Ale przód ok: 2,3 atm, tył 2,5
Aha, i nie ten dział kolego...
2) Kończy się możliwość naciągu - napęd do wymiany. Poza tym widać na łańcuchu najczęściej wychodzącą rdzę spod rolek. Widać też stan zębatki, ale to już trzeba widzieć jakąś nową żeby zobaczyć różnicę. A większa zębatka zachęca do jazdy na kole

3) Zobaczy czy nie brakuje jakieś spinki. Klocki powinny mieć minimalny luz ale raczej nie powinny stukać. Jeżeli Twój kolega to jakiś "pomysłowy Dobromir" to mógł też założyć nieoryginalne klocki

4) Ciśnienie - najlepiej sprawdź w serwisówce, Ale przód ok: 2,3 atm, tył 2,5
Aha, i nie ten dział kolego...
VFR 02'
-
navi - Świeżak
- Posty: 459
- Dołączył(a): 17/4/2007, 12:24
- Lokalizacja: Wawa
To co on robił na tym motorze to ja doskonale wiem,a klocki wymieniałem sam, oryginalne. Po prostu mają lekki luz i przez to stukają.
- Damien 328
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 12/4/2009, 11:27
- Lokalizacja: Oświęcim
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 26 gości