Hmmm, dziwne to, co mówisz, chyba, że znajomy miał jakiegoś ulepa.
Jeśli jest regularnie serwisowany - nie ma takiej możliwości.
Mój jest z '11 roku, mam go czwarty sezon, przebieg na dziś ok. 30,5 tys km i zero problemów ... no, może w zeszłym roku działy się cuda, ale to wina "ubogich" w wiedzę mechaników ... z serwisu KTM-a!!!
Mianowicie jak moto było zimne ... wszystko było OK, po ok. 30 km, jak się porządnie nagrzał wywalał błąd EFI (sondy lambda drugiego cylindra), tracił moc, obroty falowały.
Ów autoryzowany serwis (nie będę podawał jego nazwy) wymienił sondę, później pompę paliwa ... oczywiście na nową, później namieszali coś z mapami i po 2 m-cach odebrałem od nich ... z tą samą usterką, na którą poszedł
Znajomy polecił mi serwis KTM-a w Krakowie na Zakliki ... pojechałem, zostawiłem moto i okazało się, że był uszkodzony czujnik temperatury pierwszego cylindra ... jak się nagrzał, to padał, czyli pierwszy cylinder dostawał dawkę paliwa jak na ssaniu, a drugi normalną, komp głupiał i ... proste
Tak, czy inaczej - polecam serwis krakowski KTM-a, bo wiedzą, co czynią, a nie gdybają ... może to, a może tamto.
Ad. sprzęgła ... u mnie jak jest zimny, to podszarpuje (jak by się tarcze kleiły gdy olej ostygnie) ale , jak złapie temperaturę ok. 30 st. C- zero problemów.
Tak to wygląda ... zwróćcie uwagę na temperaturę silnika:
https://youtu.be/6J9s03xWUqEAd. porównania do innych moto ... nie miałem RSV-ki (zawsze chciałem i zazdroszczę koledze
) ale mam jeszcze w garażu R1 RN22 i jeżdżę sobie raz jednym, raz drugim. Od ok. roku któregoś z nich chcę sprzedać, ale ... no właśnie ... którego?! I ten fajny i ten zajebisty
Jak pojeżdżę RC8, to sprzedał bym R1, a jak pomigam na R1 - sprzedał bym KTMa
Każdy ma swe plusy i minusy, ale ...