Zobacz wątek - Suzuki GS500 problem z ukladem zawieszenia! prosze o pomoc!
NAS Analytics TAG

Suzuki GS500 problem z ukladem zawieszenia! prosze o pomoc!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki GS500 problem z ukladem zawieszenia! prosze o pomoc!

Postprzez lelek1986 » 27/3/2010, 10:31

Witam wszystkich serdecznie! A wiec od pewnego czasu w moim GS500 zaczal sie wielki problem bo wiem przy kazdym zdjeciu rąk z kierownicy zaczyna wibrowac i trzesc sie cale przednie zawieszenie, czasami dzieje sie to rowniez podczas jazdy z jedna reka na manetce! Oddalem motocykl do mechanika stwierdzil ze to lozyska w kole i glowne lozysko pomiedzy dwoma pólkami w zawieszeniu. Po wymianie stwierdzil ze nie ma juz wiecej problemu jednak ja od pierwszego momentu kiedy wsiadlem na motorek zauwazylem ze nie ma wogole zadnej roznicy- dalej trzesie i wibruje cale zawieszenie podczas zdjecia rok z kierownicy.Testowalem ten problem na kazdym typie nawierzchni i napewno nie jest to przyczyna nierownej drogi jak to tlumaczyl mi mechanic po tym jak mu powiedzialem ze problem nadal istnieje i jest bardzo niebezpieczny!!!! Czy jest moze ktos kto moglby mi pomóc, podpowiedziec ,doradzic w czym moze tkwic moj problem! Z gory wszystkim dziekuje :) [/b]
lelek1986
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25/3/2010, 10:54


Postprzez Kris2k » 27/3/2010, 10:49

A jakie masz cisnienie w oponach i jakie masz opony?

Mialem podobnie. A rozwiazanie jest banalnie proste (jesli opony masz ok i cisnienie w nich tez) to po prostu nie puszczaj kierownicy podczas jazdy :)
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry


Postprzez lelek1986 » 27/3/2010, 11:23

opony nowe cisnienie prawidlowe ! tak jednak nie puszczanie kierownicy podczas jazdy nie naprawia problemu....i moze byc miec bardzo powazne konsekwencje w przyszlosci jesli wiesz o czym mowie :) a wiec prosze o kolejne rady jesli kto kolwiek ma jakies pojecie jaka moze byc przyczyna mojego problemu! z gory dziekuje!
lelek1986
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25/3/2010, 10:54

Postprzez Leg1oN » 27/3/2010, 12:17

viewtopic.php?t=24112&highlight=

viewtopic.php?t=5824&highlight=

tu byla mowa o podobnych problemach..
btw temat do dzialu mechanika..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez melvin » 27/3/2010, 20:03

ja obstawiam zjechaną oponę z przodu (w cb miałem to samo) do tego jak wymienił ci łożysko główki ramy to po kilkuset km trzeba je dokręcić jak się już ułoży.
co do innych przyczyn to wyważ przednie koło.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez lelek1986 » 27/3/2010, 23:45

sprawdzilem te linki no podobny problem do mojego tylko ze ja wlasnie po wymianie opon na nowe pirelli zaczalem odczuwac ten proglem.... wiec moze bedzie to poprostu wadliwa opona! ale jest jeszcze jedno ale bo wiem nie tylko podczas jazdy kierownica ma tendencje do wibracji i trzesienia sie ale rowniez podczas gdy motor stoi w miejscu....nieco mocniejsze ruchy kierownica przyczyniaja sie ze zawieszenie zaczyna wibrowac....
lelek1986
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25/3/2010, 10:54

Postprzez tobiach » 28/3/2010, 09:46

U mnie to samo wymieniłem łozyska głowki ramy i koła i nadal lipa. Okazało się że w jednym miejscu felga jest krzywa.
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez melvin » 28/3/2010, 18:41

dokręć łożysko główki ramy...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr