ZX6R - problem :-)
Posty: 7
• Strona 1 z 1
ZX6R - problem :-)
Witam....
Znowu mam problem z moją kawą, tym razem:
Motor po nocy odpala normalnie, rozgrzeje się i śmiga jak szalony.... ale!
Po zgaszeniu to dobre 10 min kręcenie i dopiero zapali....
Miałem też taki przypadek że podczas ruszania zgasł i znowu nie chciał odpalić....
Aktualnie motor stoi w garażu bez możliwości odpalenia.... ktoś z was może miał podobny problem??
AAaaa!!! Mam pytanie jeszcze co do filtra powietrze.... z jednej strony jest czarna gąbka a z drugiej brązowe włoski.... to którą stroną trzeba do góry!!!:D:D:D
Znowu mam problem z moją kawą, tym razem:
Motor po nocy odpala normalnie, rozgrzeje się i śmiga jak szalony.... ale!
Po zgaszeniu to dobre 10 min kręcenie i dopiero zapali....
Miałem też taki przypadek że podczas ruszania zgasł i znowu nie chciał odpalić....
Aktualnie motor stoi w garażu bez możliwości odpalenia.... ktoś z was może miał podobny problem??
AAaaa!!! Mam pytanie jeszcze co do filtra powietrze.... z jednej strony jest czarna gąbka a z drugiej brązowe włoski.... to którą stroną trzeba do góry!!!:D:D:D

- a-olszew
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 12/3/2010, 18:05
z tymi filtrami w kawach zawsze jest problem...
ja obstawiam że włoskami powinien być skierowany w stronę z której zasysa powietrze.
a co do nieodpalania po rozgrzaniu to pewnie zaworki...
nic innego nie przychodzi mi na myśl...
ja obstawiam że włoskami powinien być skierowany w stronę z której zasysa powietrze.
a co do nieodpalania po rozgrzaniu to pewnie zaworki...
nic innego nie przychodzi mi na myśl...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Wstępnie problem rozwiązany....
Dzisiaj wykręciłem świece zapłonowe a następnie dobrze je wygrzałem i zamieniłem miejscami....
Po złożeniu.... ! Pali na dotyk!:) Również po rozgrzaniu, odpala jak nówka... lecz jeszcze kuleje na obrotach biegu jałowego... potrafią spaść do 700obr, 600obr, 500obr nawet zgaśnie.... pytanko do was.... czy można je wyregulować we własnym zakresie aby je podnieść do tego 1000obr?
Do tego jeszcze ciekawostka bo nie mam pojęcia co to za część....
Przewód wychodzi od airboxa i na jego zakończeniu jest dziwna mini buteleczka a w środku troszkę oleistego płynu? WTF?:)))
Dzisiaj wykręciłem świece zapłonowe a następnie dobrze je wygrzałem i zamieniłem miejscami....
Po złożeniu.... ! Pali na dotyk!:) Również po rozgrzaniu, odpala jak nówka... lecz jeszcze kuleje na obrotach biegu jałowego... potrafią spaść do 700obr, 600obr, 500obr nawet zgaśnie.... pytanko do was.... czy można je wyregulować we własnym zakresie aby je podnieść do tego 1000obr?
Do tego jeszcze ciekawostka bo nie mam pojęcia co to za część....
Przewód wychodzi od airboxa i na jego zakończeniu jest dziwna mini buteleczka a w środku troszkę oleistego płynu? WTF?:)))
- Załączniki
-
- Co to jest?:))
- 20100327.jpg (33.25 KiB) Przeglądane 1291 razy
- a-olszew
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 12/3/2010, 18:05
brachol ma podobny problem w gsxf 3/4 zaczol slabnac po rozgrzaniu potem zgasl i nie odpala z komina czuc bene wiec zalany w tamtym sezonie tez mu sie to zdarzylo obstawiam swiece kupil nowe w pon zalozymy i zobaczymy co bedzie co obrotow to powinnes miec taka srobke (pokretlo po lewej stronie krecisz nia az obrotek pokaze ok 1200-1250obr/min co do buteleczki nie wiem co to!!
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Śmiga jak szalony...? Jeździłeś na czymś podobnym wcześniej? Może potrzebna jest też regulacja i synchro?
Sprzedam haykę!! | http://olx.pl/oferta/suzuki-gsx1300r-ha ... ax9IN.html
-
zadzior - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
- Lokalizacja: Koszalin
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości