Zobacz wÄ…tek - Problem z dymieniem
NAS Analytics TAG

Problem z dymieniem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z dymieniem

Postprzez apache » 11/2/2007, 15:22

Witam jestem :twisted: "szczęśliwym" :evil: posiadaczem gilery apache. Wszystko było by pięknie gdyby nie to, że mam problem z kopceniem. Smrodzi gożej niż stary ikarus. Ręce mi opadają wymieniłem simmeringi, odpiąłem dozownik oleju, wymieniłem filtr powietrza a ten dalej swoje.
Proszę o poradę z czego może to wynikać źle wyregulowany gaźnik? Dym jest niebieski jakby było zbyt dużo oleju a mieszm z paliwem 1:50 więc powinno być OK.
Pozdrawiam.
apache
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11/2/2007, 15:13


Postprzez Mateusz1605 » 11/2/2007, 17:09

A może Ci sie zalewa albo jest już cyliner wychlastany ??
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały


Postprzez Manhatan » 11/2/2007, 17:52

Simeringi? A po chu*? Jakby Ci ciekło z silnika, albo zapłon zalewało to można by pomyśleć :? W twoim wypadku to bym się bradziej nad tłokiem i pierścieniami zastanowił :wink:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez apache » 11/2/2007, 18:09

Wymieniłem simmeringi z tą myślą że ciągnie sobie olej ze skrzyni biegów. A w jaki sposób cylinder lub pierścionki mogą wpływać na dymienie? Czyli co remont :cry: Aha najwięcej dymi przy około 7 tyś obr. i wtedy go dławi. Powyżej i poniżej tych obrotów chodzi jako tako. :cry:
apache
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11/2/2007, 15:13

Postprzez Manhatan » 11/2/2007, 18:30

No to może gaźnikdo regulacji. Możliwe, że trzeba ilość paliwa zmniejszyć, a jak idzie więcej paliwa to i więcej oleju, a co za tym idzie więcej dymu :wink: Najlepiej weś nanometr i sprawdź jaką masz kompresję, jak będzie dobra to nawet niema sensu zaglądać do cylindra, bo i tłok i pierścionki będą wporządku :wink: Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez kravec » 11/2/2007, 18:36

heh tak szczerze to moj sprzecik robi zaslone dymna przy 8 tys obrotow...... ale wiadomo to jest 2 suw wiec musi...... za to wtedy dostaje kopa....
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Manhatan » 11/2/2007, 18:50

A moja nawet przy paleniu laka niepuściła dymka, no oprócz z gumy :mrgreen:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez apache » 11/2/2007, 18:55

No nic będę próbował. W końcu coś tam musi być nie tak. Nie chcę zwracać na siebie uwagi w ten sposób :D . A już nie powiem jak "pachnę" jak do domu wejdę. Cóż miły zapach ale do czasu. :)
apache
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11/2/2007, 15:13



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê