Moto naked do 13k zł
Posty: 64
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Moto naked do 13k zł
Jak w temacie co polecalibyście ?
Ma to być mój pierwszy motor, typowy mieszczuch, poj. 600cm3,
moi główni kandydaci to Yamaha FZ6 albo (co pewnie trudno dorwać w takiej sumie) Suzuki GSR 600. Najbardziej chyba chciałbym ten drugi. Myślałem wcześniej jeszcze o Hornecie, Bandycie. Co Waszym zdaniem warto wybrać, wiem że Bandit z tych wszystkich jest najspokojniejszy jeśli chodzi o oddawanie mocy, ale myślę że jestem na tyle odpowiedzialny, że poradzę sobie także z troszkę agresywniejszym moto. Oprócz tego prosiłbym jeszcze o info jakie roczniki można dorwać za te pieniądze z tych (lub innych podobnych charakterem) modeli
pozdro
Ma to być mój pierwszy motor, typowy mieszczuch, poj. 600cm3,
moi główni kandydaci to Yamaha FZ6 albo (co pewnie trudno dorwać w takiej sumie) Suzuki GSR 600. Najbardziej chyba chciałbym ten drugi. Myślałem wcześniej jeszcze o Hornecie, Bandycie. Co Waszym zdaniem warto wybrać, wiem że Bandit z tych wszystkich jest najspokojniejszy jeśli chodzi o oddawanie mocy, ale myślę że jestem na tyle odpowiedzialny, że poradzę sobie także z troszkę agresywniejszym moto. Oprócz tego prosiłbym jeszcze o info jakie roczniki można dorwać za te pieniądze z tych (lub innych podobnych charakterem) modeli
pozdro
- kalosz87
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 25/3/2010, 20:02
- Lokalizacja: Poznań
Do tej stawki dorzuciłbym jeszcze suzuki SV 650 i Monstera 620.
Bierz to co Ci siÄ™ podoba.
Bandyta trochę klocek a FZ i Szerszeń mają już niezłego buta. Ale odrobina rozsądku i oleju w głowie powinny pomóc.
Bierz to co Ci siÄ™ podoba.
Bandyta trochę klocek a FZ i Szerszeń mają już niezłego buta. Ale odrobina rozsądku i oleju w głowie powinny pomóc.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
wiem, że rozsądek podpowiada jakąś 500-tkę, ale ja mam tak, że nie chodzi mi tylko przy tych 600 o ich większą moc, ale bardziej o inne szczegóły. Moto i tak ma mi służyć do poruszania się po mieście, więc jakieś ekstremalnej jazdy nie planuje. Takie detale to np. białe analogowe tarcze w Hornecie, wygląd który mi się podoba no i samo brzmienie, niestety 500 nie brzmią tak fajnie, co może dla innych jest mało istotne, ale dla mnie ważne. Skrótem byłbym wstanie kupić moto mocniejsze np. tylko dla dźwięku.
Wracając do konkretów to jedna kwestia odnośnie Hornetów, ile są warte modele 2003-04 czy jestem w stanie je dorwać ?
Druga kwestia to wybór między 500-tkami, który moto wybrać, no i też z jakiego rocznika i za ile, bo raczej 13k zł w tego typu moto pompować nie warto mam rozumieć. Poza tym czy nie będzie problemów z odsprzedażą takiego motoru ? Bo wiadomo, że po jednym sezonie i tak będę chciał zmienić na Horneta lub inną 600-tkę.
Wracając do konkretów to jedna kwestia odnośnie Hornetów, ile są warte modele 2003-04 czy jestem w stanie je dorwać ?
Druga kwestia to wybór między 500-tkami, który moto wybrać, no i też z jakiego rocznika i za ile, bo raczej 13k zł w tego typu moto pompować nie warto mam rozumieć. Poza tym czy nie będzie problemów z odsprzedażą takiego motoru ? Bo wiadomo, że po jednym sezonie i tak będę chciał zmienić na Horneta lub inną 600-tkę.
- kalosz87
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 25/3/2010, 20:02
- Lokalizacja: Poznań
Że tak podkradnę temat - CBF 500 chyba jest spoko na początek?
A philosopher once asked, "Are we human because we gaze at the stars, or do we gaze at them because we are human?" Pointless, really... ”Do the stars gaze back?" Now *that's* a question.
-
barjed - Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 16/3/2010, 14:31
Na kursie pomykam GS500 (chociaż jakimś starym, nie znam się za dobrze) i jest całkiem spoko, więc też tak myślę, że Hondzia będzie w dziesiątke. Szczególnie, że jest śliczna
A tak swoją drogą to dzisiaj widziałem już chłopaka na placu, na GS500, który przedwcześnie uwierzył, że MotoGP jego. Wziął łuk na piachu i pooooleciał. Na szczęście bez żadnych strat, a i GS wyszedł ze szlifu cało
A tak swoją drogą to dzisiaj widziałem już chłopaka na placu, na GS500, który przedwcześnie uwierzył, że MotoGP jego. Wziął łuk na piachu i pooooleciał. Na szczęście bez żadnych strat, a i GS wyszedł ze szlifu cało
A philosopher once asked, "Are we human because we gaze at the stars, or do we gaze at them because we are human?" Pointless, really... ”Do the stars gaze back?" Now *that's* a question.
-
barjed - Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 16/3/2010, 14:31
mam takie trochę laickie pytanie, czy można w angliku zamienić tarcze na kmh tak żeby poprawnie odwzorowywały prędkość czy po wymianie będą już występowały przekłamania bo nie wiem czy jest sens w ogóle rozpatrywać motory ściągnięte z anglii ?
- kalosz87
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 25/3/2010, 20:02
- Lokalizacja: Poznań
tak podepnę się pod temat, otóż chcę kupić swoje pierwsze moto i chyba poszedłem po rozum do głowy i zostanę przy 500, 600 za rok. Ostatnio zauważyłem, że są dwie Hondy 500 CB i następca CBF, nie wiem jak wcześniej mogło mi się wydawać że to jeden model motoru, w każdym razie CBF są nowsze i droższe i moje pytanie czy warto kupić CBF ? Cenowo jest drożej chyba ok.10-11k zł, no ale bardziej mi się podoba, nowszy itd. Czy ta nowość objawia się w czymś więcej niż wyglądzie ? Silnik inny czy cokolwiek innego zostało ulepszone ? Czy może lepiej zaoszczędzić pieniądze i kupić jakiś starszy motor w sensie CB za mniejszą kasę ? A i czy lepiej CBF czy GS500 (tutaj chyba bardziej wersja ze sportowym wyglądem)
- kososki
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 21/7/2009, 10:27
jako, że ciężko dorwać coś te CBF500, ofert jest bardzo niewiele, a żeby jeszcze było w miarę blisko Poznania to już w ogóle, także stwierdziłem dzisiaj, po rozmowie z kolegą co ma Horneta (jako pierwsze moto), że zastanowię się poważniej nad Banditami, w porównaniu z Hornetem jest jednak łagodniejszy, ma też w końcu ok. 20KM mniej,
co powiecie o tym egzemplarzu http://allegro.pl/show_item.php?item=991839354
czy to co widać na zdjęciu wygląda ok ? jest sens się tym dalej interesować, czy może jest coś już nie tak ? Jak to jest też w Banditach ze wskaźnikiem paliwa ? czy nie ma go zupełnie czy jest jakaś kontrolka rezerwy, bo na fotkach nie widzę za bardzo
co powiecie o tym egzemplarzu http://allegro.pl/show_item.php?item=991839354
czy to co widać na zdjęciu wygląda ok ? jest sens się tym dalej interesować, czy może jest coś już nie tak ? Jak to jest też w Banditach ze wskaźnikiem paliwa ? czy nie ma go zupełnie czy jest jakaś kontrolka rezerwy, bo na fotkach nie widzę za bardzo
- kososki
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 21/7/2009, 10:27
widziałem twojego GS'a, ale jak łatwo zauważyć nie jest to Naked
też troszkę rozważałem GS'a, ale jakoś dopiero chyba jakbym nie znalazł CBF i Bandita, szukam raczej bez owiewki, bo przynajmniej pęd powietrza będzie mnie skutecznie hamował od za szybkiej jazdy. Poza tym jakbym planował kupować GS'a to raczej trochę tańszego, nie przekraczając 10k zł
Ale wracając póki co do Bandita, czy dany egzemplarz wygląda w porządku ?
też troszkę rozważałem GS'a, ale jakoś dopiero chyba jakbym nie znalazł CBF i Bandita, szukam raczej bez owiewki, bo przynajmniej pęd powietrza będzie mnie skutecznie hamował od za szybkiej jazdy. Poza tym jakbym planował kupować GS'a to raczej trochę tańszego, nie przekraczając 10k zł
Ale wracając póki co do Bandita, czy dany egzemplarz wygląda w porządku ?
- kososki
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 21/7/2009, 10:27
Posty: 64
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości