Zobacz wÄ…tek - Lewy, przedni kierunkowskaz-nie dziala.
NAS Analytics TAG

Lewy, przedni kierunkowskaz-nie dziala.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Lewy, przedni kierunkowskaz-nie dziala.

Postprzez lifter » 22/3/2010, 14:39

A więc, przejrzałem chyba wszystkie tematy w tym dziale i na moj nie ma odpowiedzi.
Chodzi o to, ze wczoraj jak jezdzilem wszystko bylo ok, ale do czasu w pewnym momencie zauważylem ze na zegarach nie mryga tylko sie swieci kierunkowskaz(lewy), stanąłem i zobaczylem ze przedni w ogole nie dziala a tylni nie mryga tylko ciagle swieci...
Nie wiem o co chodzi i bylbym wdzięczny jakby ktos mi pomógł. Dodam tez, ze bezpieczniki wszystkie nie wygladaja na spalone.

PS. Prawa strona normalnie chodzi bez zadnych zarzutów i wszystkie 4 zarówki sa ok.
lifter
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 7/3/2010, 13:57


Postprzez Trener » 22/3/2010, 14:51

Przerywacz ci strzelił . Wymień go i bedzie git .
YZF R6 2007
Avatar użytkownika
Trener
Stały bywalec
 
Posty: 1198
Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem


Postprzez baktus » 22/3/2010, 15:29

A moze słaba masa na tym kierunku jest,poruszaj kierunkiem lub zarówka.W mojej CB to pomogło tyle zo ona miała swoje lata :wink:
CB 400N
GSF 600N Bandit
FZS 600 Fazer,GSF 1200N
baktus
Świeżak
 
Posty: 221
Dołączył(a): 5/7/2008, 21:05
Lokalizacja: wlkp

Postprzez miki1406 » 22/3/2010, 15:39

Albo żarówka się spaliła i robi jakiś mega opór... I przerywacz staje...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez lifter » 22/3/2010, 15:49

Jest tak: wszystkie 4 zarówki sa dobre (zadna nie jest spalona), z ta masą zaraz pojde sprawdzic poruszam kabelkiem, a przerywacz nie wiem czy strzelil bo prawa strona normalnie chodzi a tylko z lewej takie przeboje...
Dodam tez ze jak wlaczam lewa strone to jest ten pierwszy pstryk od kierunkow i koniec ;p
lifter
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 7/3/2010, 13:57

Postprzez kamilzx636 » 22/3/2010, 17:27

Ja tak miałem w swojej Kawie i to było zwykłe przebicie na kablu. Sprawdź kabel idący od kierunkowskazu w miescach gdzie może być np ściskany. A jeśli masz znajomego elektryka w okolicy to niech ci sprawdzi napięcie miernikiem w kierunkowskazie albo spróbuj zamienić kable w przerywaczu tzn z lewego na prawy i odwrotnie i to powinno dać ci odpowiedź
kamilzx636
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
Lokalizacja: w-wek / w-wa

Postprzez Raczek_6 » 23/3/2010, 00:09

1. Co to za motocykl (marka, model typ, rok ...)

2. Może być spalona żarówka (trzeba sprawdzić bezpośrednio z akumulatora)

3. Sprawdzić instalację elektryczną do tego kierunkowskazu.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez lifter » 23/3/2010, 19:30

Dzieki za wszystkie rady!
Wyczaiłem! Ona po prostu gubi masę sobie gdzies tam pod kierownicą w duzym zwoju przewodów... Jakos na tygodniu odkrece czache i postaram sie zlikwidować ta usterke ;)
Jeszcze raz dziekuje za pomoc! :lol: :lol:
lifter
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 7/3/2010, 13:57



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości




na górê