ile oleju do lag które nie są oryginalnie montowane?
Posty: 10
• Strona 1 z 1
ile oleju do lag które nie są oryginalnie montowane?
Motocykl Kawasaki zzr250 93r.
Ktoś zamontował lagi Ohlins asymetryczne (sprężyna tylko w jednej).
Obydwie miały bardzo mocno zużyte uszczelniacze więc olej wyciekł i nie mam jak określić ile go było. Po wymiarach uszczelnienia znalazłem w necie informację że pasuje do większości włoskich motocykli, i tylko włoskich.
Uszczelniacze wymienione ale nie wiem ile i jakiego oleju tam wlać.
Jeżeli będzie to w jakikolwiek sposób pomocne podaję wymiary uszczelniaczy: 40x52x10/10.5
Lagi są klasyczne czyli nie upside down.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc i sugestie.
Ktoś zamontował lagi Ohlins asymetryczne (sprężyna tylko w jednej).
Obydwie miały bardzo mocno zużyte uszczelniacze więc olej wyciekł i nie mam jak określić ile go było. Po wymiarach uszczelnienia znalazłem w necie informację że pasuje do większości włoskich motocykli, i tylko włoskich.

Uszczelniacze wymienione ale nie wiem ile i jakiego oleju tam wlać.
Jeżeli będzie to w jakikolwiek sposób pomocne podaję wymiary uszczelniaczy: 40x52x10/10.5
Lagi są klasyczne czyli nie upside down.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc i sugestie.
- catx
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 13/3/2010, 14:39
yyy masz tylko jedną sprężynę w lagach w tym zygzaku?? Kup inną zawiechę i nie wierz w to, że masz ohlinsa... A uszczelniacze to ariette dają radę i athena też. Koszt około 50zl. I nie kupuj na allegro a na sklepie. Muszą byćpo prostu takie by pasowały na średnicę lagi.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
musisz wiedzieć ile nalać oleju. Musisz mieć drugą sprężynę i cały wkład bo inaczej to jest ŻADNY AMORTYZATOR tylko dwie rury z olejem. Info ile oleju znajdziesz serwisówce. będzie to w okolocach 400ml. Ale Ty musisz znać wartość dokłądną bo równiedobrze możę być 0,5litra lub 0,340l
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Jutro zrobię.
Lewa laga działa jak amortyzator i nie ma w niej jak założyć sprężyny, w prawej jest sprężyna wewnątrz rury i końcówka rury jest fabrycznie zaprasowana.
Rozmawiałem z kimś i potwierdził że to na włoski rynek. W jakimś Ducati był ten system.
Lewa laga działa jak amortyzator i nie ma w niej jak założyć sprężyny, w prawej jest sprężyna wewnątrz rury i końcówka rury jest fabrycznie zaprasowana.
Rozmawiałem z kimś i potwierdził że to na włoski rynek. W jakimś Ducati był ten system.
- catx
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 13/3/2010, 14:39
Podobny patent jest w Aprilia RS125 (przynajmniej z takim miałem styczność) z tym że tam jest up side down.
Jedna strona odpowiada za dobicie, druga za odbicie.
Jedyne rozwiązanie poszukać przedstawiciela Ohlinsa w Polsce i zadać jemu to pytanie - lub poszukać jakiegoś manuala do takiego zawieszenia, jest tam opisane jaki olej i jaka ilość.
Jedna strona odpowiada za dobicie, druga za odbicie.
Jedyne rozwiązanie poszukać przedstawiciela Ohlinsa w Polsce i zadać jemu to pytanie - lub poszukać jakiegoś manuala do takiego zawieszenia, jest tam opisane jaki olej i jaka ilość.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości