Hałaśliwe Sprzęgło Honda Cbx 650...
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Hałaśliwe Sprzęgło Honda Cbx 650...
Witam. Poskładałem niedawno silnik od Hondy CBX650 jednak irytuje mnie stukanie prawdopodobnie sprzęgła na wolnych obrotach i teraz pytanie - orientuje się ktoś o ile powinny być przesunięte między sobą koła zębate pod koszem sprzęgłowym, chodzi mi o kastor luzu. ? Zastanawia mnie czy jest to powód złego ustawienia kasatora... a może ten hałas to luz między koszem a tarczami... ?
- zdrzala
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 13/2/2010, 23:08
- Lokalizacja: Skwierzyna
hmmmmm
Witaj, a czy przy wciśniętym sprzęgle nadal jest to samo??
- motooserwis
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 6/10/2009, 19:42
- Lokalizacja: Skawina
Po wciśnięciu sprzęgła bez zmian. Zaznaczę, że dzieje się tak jedynie na niskich obrotach do 800-1000obr/min, powyżej jest ok.
W serwisówce jest podane, że wolne obroty to 1000 +/- 100 obr/min, aczkolwiek wolał bym żeby pracował na 500-700 wtedy ładniej mruczy
A wiecie może o ile powinny być przesunięte między sobą koła zębate kasatora luzu ? Ja przesunąłem o jakieś nieco ponad pół zęba bo taka była różnica między nimi...
W serwisówce jest podane, że wolne obroty to 1000 +/- 100 obr/min, aczkolwiek wolał bym żeby pracował na 500-700 wtedy ładniej mruczy

A wiecie może o ile powinny być przesunięte między sobą koła zębate kasatora luzu ? Ja przesunąłem o jakieś nieco ponad pół zęba bo taka była różnica między nimi...
- zdrzala
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 13/2/2010, 23:08
- Lokalizacja: Skwierzyna
Czy posiadasz serwisówkę do tego motocykla?
Jeśli tak to w serwisówce powinno być czarno na białym.
Jeśli tak to w serwisówce powinno być czarno na białym.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
W serwisówce jest podane, że wolne obroty to 1000 +/- 100 obr/min, aczkolwiek wolał bym żeby pracował na 500-700 wtedy ładniej mruczy
Jeszcze takich jalowych obrotow nie widzialem,lepiej nawet dla silnika by mial te 1.2tys.obr.
A wiecie może o ile powinny być przesunięte między sobą koła zębate kasatora luzu ? Ja przesunąłem o jakieś nieco ponad pół zęba bo taka była różnica między nimi...[/quote]
Hmm,nie ma tego w manualu??
Myslisz,ze to jest przyczyna??Dziwne,ze powyzej obr 1000 jest spokoj,ustaw obroty 1.2tys. i bedzie ok,przy obrotach rzedu 600 silnik pracuje nie rowno i mozliwe ,ze daje takie dzwieki

Jeszcze takich jalowych obrotow nie widzialem,lepiej nawet dla silnika by mial te 1.2tys.obr.
A wiecie może o ile powinny być przesunięte między sobą koła zębate kasatora luzu ? Ja przesunąłem o jakieś nieco ponad pół zęba bo taka była różnica między nimi...[/quote]
Hmm,nie ma tego w manualu??
Myslisz,ze to jest przyczyna??Dziwne,ze powyzej obr 1000 jest spokoj,ustaw obroty 1.2tys. i bedzie ok,przy obrotach rzedu 600 silnik pracuje nie rowno i mozliwe ,ze daje takie dzwieki
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości