Zobacz wÄ…tek - odchudzona tylnia zembatka
NAS Analytics TAG

odchudzona tylnia zembatka

O wszystkim
_________

odchudzona tylnia zembatka

Postprzez piotr__21 » 21/1/2010, 23:08

Cześć znalazłem coś takiego

http://cgi.ebay.co.uk/AFAM-45-T-REAR-RA ... 518fca8a26

jest to tylne koło zębate lżejsze od standardu. Pisze ze może podnieś moc i osiągi, czy będą one zauważalne.
Czy są jakieś lepsze produkty tego typu co podnoszą moc motoru nawet poprzez obniżenie prędkości max?

Jest jeszcze przednie koło zębate o jeden ząbek mniejsze wiecie może o ile wolniej będzie jechał motor?

http://cgi.ebay.co.uk/RENTHAL-15T-FRONT ... 518fca4068
Ostatnio edytowano 21/1/2010, 23:13 przez piotr__21, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
piotr__21
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
Lokalizacja: Trowbridge


Postprzez CalibraHunter » 21/1/2010, 23:11

nie latwiej wstawic zebatke z wieksza iloscia zebow?... :roll: poza tym co rozumiesz przez podniesienie "osiagow" kosztem vmax?
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL


Postprzez piotr__21 » 21/1/2010, 23:15

jak zmieniasz ilość zębów to zwiększa się moc a maleje prędkość jak w przerzutkach w rowerze.
Ostatnio edytowano 21/1/2010, 23:32 przez piotr__21, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
piotr__21
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
Lokalizacja: Trowbridge

Postprzez CalibraHunter » 21/1/2010, 23:19

...?? ahahaah czyli wieksze zebatki montuje sie tylko po to, zeby zmniejszyc vmax motocykla? :lol: dobre

moze powiesz, jaki masz konkretny cel tych modyfikacji?
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez piotr__21 » 21/1/2010, 23:23

nie chodzi o celowe zmniejszenie prędkości ale zabierając jeden ząbek z koła właśnie to się stanie
Chodzi mi ile mogę mocy zdobyć.
piotr__21
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
Lokalizacja: Trowbridge

Postprzez madcap » 21/1/2010, 23:24

piotr__21 napisał(a):jak zmieniasz ilość zębów do zwiększa nie moc a maleje prędkość jak w przerzutkach w rowerze.


nie rozumiem....... :roll:
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez piotr__21 » 21/1/2010, 23:30

Proste
Jeździłeś kiedyś na rowerze z przerzutkami?
Na niskich biegach jest o wiele łatwiej wjechać np pod górę ale trzeba się na kręcić z powodu przełożenia.
Tak samo w samochodzie skrzynia biegów działa na tej samej zasadzie różnica ilości zębów na kołach dłatego perwszy na pierwszym biegu masz więcj mocy niż na np 3
piotr__21
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
Lokalizacja: Trowbridge

Postprzez Landryss25 » 21/1/2010, 23:32

piotr__21 napisał(a):Chodzi mi ile mogę mocy zdobyć.


Mocy kolego zębatkami nie podniesiesz.

A na każdym biegu zarówno w aucie jak i w moto mocy jest tyle samo. Oczywiście w tym samym zakresie obrotów.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez madcap » 21/1/2010, 23:34

ciekawe.......
to już nie liczy się promień tylko liczba zębów?..... :roll:
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez piotr__21 » 21/1/2010, 23:36

To dla czego do streetfighterów zmienia się zębatki?
Oto właśnie chodzi zmniejszając liczbę zębów zmniejsza się promieni koła
piotr__21
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
Lokalizacja: Trowbridge

Postprzez Trener » 21/1/2010, 23:39

piotr__21 napisał(a):Chodzi mi ile mogę mocy zdobyć.


mocy nie zmienisz ale zmienisz przełożenia . Jeżeli z przodu zwiększysz ilość zębów lub z tył zmniejszysz ilość zębów to twoje Vmax zwiększy się kosztem dynamiczności przyspieszania . Jeżeli natomiast z przodu zmniejszysz ilość zębów a z tył zwiększysz ilość zębów to dynamika przyspieszania wzrośnie ale kosztem Vmax , które się wtedy zmniejszy . Oczywiście promień też się zmienia w zależności od ilości zębów .
Ostatnio edytowano 21/1/2010, 23:40 przez Trener, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
YZF R6 2007
Avatar użytkownika
Trener
Stały bywalec
 
Posty: 1198
Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem

Postprzez madcap » 21/1/2010, 23:42

czyli jednak mówimy o promieniu i zależności między prędkością kątową a predkością liniową?
poza tym to nie ten dział forum
ponadto już na poważnie pierwszy mój wpis spowodowany był stylem i sposobem zapisu twojej wypowiedzi
plis.... pisz gramatyczniej nieco
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez piotr__21 » 21/1/2010, 23:48

Czy zmieniał już ktoś przednią zębatkę z jednym zębem mniej? Jak zmienią się prędkości na poszczególnych biegach, czy będą duże czy będą nie zauważalne?

Nie wiedziałem do jakiego działu wstawić
piotr__21
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
Lokalizacja: Trowbridge

Postprzez Konio » 21/1/2010, 23:51

wszystko zalezy od moto...
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez Trener » 21/1/2010, 23:51

A jaki masz model moto ?
YZF R6 2007
Avatar użytkownika
Trener
Stały bywalec
 
Posty: 1198
Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem

Postprzez piotr__21 » 21/1/2010, 23:54

Głównie chodzi mi o to żeby podnieść osiągi mojej cbr 600 nie zależy mi na vmax a na przyspieszeniu. Znalazłem coś takiego więć się zastanawiam czy warto się z tym bawić i czy to coś zmieni?
piotr__21
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
Lokalizacja: Trowbridge

Postprzez madcap » 21/1/2010, 23:54

(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Konio » 21/1/2010, 23:55

chcesz przyspieszenie to kladz wieksza zebatke na tyl i tyle... chcesz stunt? 56z patelnia i ogien...
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez Trener » 21/1/2010, 23:59

A o ile spadnie ci wtedy Vmax to juz sam musisz sprawdzić .
YZF R6 2007
Avatar użytkownika
Trener
Stały bywalec
 
Posty: 1198
Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem

Postprzez piotr__21 » 22/1/2010, 00:02

http://cgi.ebay.co.uk/RENTHAL-520-RACE- ... 35a6525ecd

Ta ma 51 zęby oryginalnie cbr ma chyba 44 wie ktoś jak takie przełożenie może wpłynąć na prędkość?
Czy będą to straty typu kołe 10 km/h na poszczególnych biegach czy znacznie większe
piotr__21
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
Lokalizacja: Trowbridge

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 84 gości




na górê