odchudzona tylnia zembatka
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
odchudzona tylnia zembatka
Cześć znalazłem coś takiego
http://cgi.ebay.co.uk/AFAM-45-T-REAR-RA ... 518fca8a26
jest to tylne koło zębate lżejsze od standardu. Pisze ze może podnieś moc i osiągi, czy będą one zauważalne.
Czy są jakieś lepsze produkty tego typu co podnoszą moc motoru nawet poprzez obniżenie prędkości max?
Jest jeszcze przednie koło zębate o jeden ząbek mniejsze wiecie może o ile wolniej będzie jechał motor?
http://cgi.ebay.co.uk/RENTHAL-15T-FRONT ... 518fca4068
http://cgi.ebay.co.uk/AFAM-45-T-REAR-RA ... 518fca8a26
jest to tylne koło zębate lżejsze od standardu. Pisze ze może podnieś moc i osiągi, czy będą one zauważalne.
Czy są jakieś lepsze produkty tego typu co podnoszą moc motoru nawet poprzez obniżenie prędkości max?
Jest jeszcze przednie koło zębate o jeden ząbek mniejsze wiecie może o ile wolniej będzie jechał motor?
http://cgi.ebay.co.uk/RENTHAL-15T-FRONT ... 518fca4068
Ostatnio edytowano 21/1/2010, 23:13 przez piotr__21, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- piotr__21
- Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
- Lokalizacja: Trowbridge
nie latwiej wstawic zebatke z wieksza iloscia zebow?... poza tym co rozumiesz przez podniesienie "osiagow" kosztem vmax?
Never let your FEAR decide your FUTURE.
-
CalibraHunter - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
...?? ahahaah czyli wieksze zebatki montuje sie tylko po to, zeby zmniejszyc vmax motocykla? dobre
moze powiesz, jaki masz konkretny cel tych modyfikacji?
moze powiesz, jaki masz konkretny cel tych modyfikacji?
Never let your FEAR decide your FUTURE.
-
CalibraHunter - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
Proste
Jeździłeś kiedyś na rowerze z przerzutkami?
Na niskich biegach jest o wiele łatwiej wjechać np pod górę ale trzeba się na kręcić z powodu przełożenia.
Tak samo w samochodzie skrzynia biegów działa na tej samej zasadzie różnica ilości zębów na kołach dłatego perwszy na pierwszym biegu masz więcj mocy niż na np 3
Jeździłeś kiedyś na rowerze z przerzutkami?
Na niskich biegach jest o wiele łatwiej wjechać np pod górę ale trzeba się na kręcić z powodu przełożenia.
Tak samo w samochodzie skrzynia biegów działa na tej samej zasadzie różnica ilości zębów na kołach dłatego perwszy na pierwszym biegu masz więcj mocy niż na np 3
- piotr__21
- Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
- Lokalizacja: Trowbridge
piotr__21 napisał(a):Chodzi mi ile mogę mocy zdobyć.
Mocy kolego zębatkami nie podniesiesz.
A na każdym biegu zarówno w aucie jak i w moto mocy jest tyle samo. Oczywiście w tym samym zakresie obrotów.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
piotr__21 napisał(a):Chodzi mi ile mogę mocy zdobyć.
mocy nie zmienisz ale zmienisz przełożenia . Jeżeli z przodu zwiększysz ilość zębów lub z tył zmniejszysz ilość zębów to twoje Vmax zwiększy się kosztem dynamiczności przyspieszania . Jeżeli natomiast z przodu zmniejszysz ilość zębów a z tył zwiększysz ilość zębów to dynamika przyspieszania wzrośnie ale kosztem Vmax , które się wtedy zmniejszy . Oczywiście promień też się zmienia w zależności od ilości zębów .
Ostatnio edytowano 21/1/2010, 23:40 przez Trener, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
YZF R6 2007
-
Trener - Stały bywalec
- Posty: 1198
- Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
- Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem
czyli jednak mówimy o promieniu i zależności między prędkością kątową a predkością liniową?
poza tym to nie ten dział forum
ponadto już na poważnie pierwszy mój wpis spowodowany był stylem i sposobem zapisu twojej wypowiedzi
plis.... pisz gramatyczniej nieco
poza tym to nie ten dział forum
ponadto już na poważnie pierwszy mój wpis spowodowany był stylem i sposobem zapisu twojej wypowiedzi
plis.... pisz gramatyczniej nieco
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Czy zmieniał już ktoś przednią zębatkę z jednym zębem mniej? Jak zmienią się prędkości na poszczególnych biegach, czy będą duże czy będą nie zauważalne?
Nie wiedziałem do jakiego działu wstawić
Nie wiedziałem do jakiego działu wstawić
- piotr__21
- Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
- Lokalizacja: Trowbridge
tutaj
viewforum.php?f=9
viewforum.php?f=9
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
http://cgi.ebay.co.uk/RENTHAL-520-RACE- ... 35a6525ecd
Ta ma 51 zęby oryginalnie cbr ma chyba 44 wie ktoś jak takie przełożenie może wpłynąć na prędkość?
Czy będą to straty typu kołe 10 km/h na poszczególnych biegach czy znacznie większe
Ta ma 51 zęby oryginalnie cbr ma chyba 44 wie ktoś jak takie przełożenie może wpłynąć na prędkość?
Czy będą to straty typu kołe 10 km/h na poszczególnych biegach czy znacznie większe
- piotr__21
- Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
- Lokalizacja: Trowbridge
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości