CBR 600 PC-19 pali na 2 gary.
Posty: 11
• Strona 1 z 1
CBR 600 PC-19 pali na 2 gary.
Witam serdecznie. Kiedy odpalam czasami strzela, swiece sa czyste i wszystkie pala, rury od kolektora 2 sa gorace a 2 cieple tak ze mozna je trzymac reka, w plynie chlodniczym i w oleju nie ma zadnych osadow i babelkow, odpala na ssaniu po 3 kreceniach, czasami jak schodzi z wysokich obrotow to gasnie ale to narazie 4 lub 5 razy sie zdazylo i wtedy slychac strzal, probowalem napsikac plaku do tapicerki do airboxa do tych cylindrow ktore nie pracuja wtedy przygasal ale jak dodalem gazu to wszystko niby ok ale i tak nic nie dawalo. Kiedy chce go przepilowac to max 8000 obrotow i skacze na pelnej manetce z 7500 na 8000. Nie grzeje sie zbyt szybko. Swiece daja dobra iskre bo sa nowe i czyste kiedy je sprawdzalem. Jestem typowym laikiem i o motorach wiem malo. Serdecznie prosze o kulturalne wypowiedzi oraz na temat, i przedewszystkim bez wyzwisk. Serdecznie dziekuje za udzielane odpowiedzi ktore mam nadzieje ze pomoga i pozdrawiam.
Zapomnialem dodac moocykl jest z roku 1989 jesli to w czyms pomoze.
Zapomnialem dodac moocykl jest z roku 1989 jesli to w czyms pomoze.
- KukenDot
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 8/1/2010, 23:55
Odpal moto,niech pochdzi z jakies dwie minuty,nastepnie zgas ,wykrec swiece(wyczysc te na ktore gary nie przepalal)wkrec swiece w inne gary tzn. np.jesli palil na 1 i 2 to te teraz wkrec w 3 i 4 gar i zobacz wtedy czy nadal pali na te gary co poprzednio.
Jesli beda przeplac 3 i 4 to swieczki masz do wymiamy,jesli nadal bedzie palil na 1 i2 gar to cos nie tak,wtedy sprawdz dokladnie iskre na 3 i 4 oraz kompresje.
Co do tych garow to jest moj przyklad ,Ty masz pewnie inaczej ale chodzilo mi abys skumal o co chodzi
Jesli beda przeplac 3 i 4 to swieczki masz do wymiamy,jesli nadal bedzie palil na 1 i2 gar to cos nie tak,wtedy sprawdz dokladnie iskre na 3 i 4 oraz kompresje.
Co do tych garow to jest moj przyklad ,Ty masz pewnie inaczej ale chodzilo mi abys skumal o co chodzi
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Wymienilem swiece z 3i4 do 1i2 ale dalej to samo swiece ktore byly w nie dzialajacych cylindrach przelozone do cylindrow dzialajacych dzialaja bez problemu dalej to samo bez zmian kompresja w porzadku na pierwszym cylindrze 11 na drugim 12 na trzecim 9 i na czwartym 11.5 kompresja mierzona byla wczoraj bo juz pare dni siedze przy tym. Iskra oraz swiece sa ok.
- KukenDot
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 8/1/2010, 23:55
jak go kupilem to wszystko bylo ok. I nagle teray mu sie znudzilo i 2 gary sie obrazily i postanowily nie palic heh. No ok to jutro zajme sie gaznikiem. Dostalem sie do gaznikow te dwa jak przytkam to nic sie nie dzieje a dzialajace chocy jeden to gasnie od razu, odkrecilem kolektor i dmucha powietrzem. Przelozylem cewki zaplonowe ale wynik przelozenia cewek byl taki sam jak bym ich wogole nie przekladal dalej pali na 3 i 4 gar tylko
- KukenDot
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 8/1/2010, 23:55
???
Witam ,sprawdz sobie luzy na zaworach bo cisnienie na 3 cyl.kwalifikuje góre do remontu.Stawiałbym na zasyfione gażniki bo innej opcji nie ma(świece nie zalane ,palą na innych garach)
Carpe diem
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Witam, gaznik juz mialem rozebrany bo ostatnia czynnoscia jaka zrobie przed oddaniem go do mechanika bedzie jego przeczyszczenie heh. Dzisiaj prawdopodobnie w godzinach popoludniowych bedzie myty myjka ultradzwiekowa, jesli uda sie wszystko tak jak powinno to rezultat opisze ponizej.
- KukenDot
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 8/1/2010, 23:55
Witam serdecznie. Gazniki zostaly przeczyszczone najpierw specjalnym plynem puzniej kompresor i dla pewnosci myjka ultradzwiekowa. Dalej pali na 2 gary. Postanowilem zajrzec do pompy paliwa i zauwazylem przypalony przelacznik tak wiec postanowilem takze podpiac nowa pompe dzialajaca od mojego przyjaciela. Niestety pozadanego efektu nie udalo mi sie zauwazyc. Dzis juz jestem niemilosiernie wkur..... i jutro zawoze moja cebre do warsztatu.
- KukenDot
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 8/1/2010, 23:55
Witam serdecznie i chcialbym oznajmic ze jest to punkt kulmulacyjny tego tematu poniewaz znalazlem usterke, postanowilem przepiac ten uklad sterujacymi cewkami zaplonowymi i zaczelo wszystko chodzic jak powinno, odrazu wzialem miernik oraz lutownice po 10 minutach znalazlem przepalona sciezke odpowiedzialna za opuznienie zaplonu ktore powodowalo strzaly z tlumika i zaplon w tlumiku, sciezke wydlubalem i zrobilem na nowo wsadzilem stary uklad i wszystko gra tak jak powinno hehe. Chcialbym wszystkim serdecznie podziekowac za pomoc oraz za checi wypowiadania sie w tym temacie.
Jeszcze druga sprawa kumpel mial ten sam problem kiedys ale ktos postanowil mu zrobic kawal i przelozyc kable zaplonowe na dwuch cylindrach tez podobno ma podobne objawy tylko mozna zauwazyc wyciek benzyny z tlumika lub dym wiec osoby z podobnymi problemami niech pamietaja takze o takiej mozliwosci.
Dziekuje wszystkim i do zobaczenia na trasie.
Jeszcze druga sprawa kumpel mial ten sam problem kiedys ale ktos postanowil mu zrobic kawal i przelozyc kable zaplonowe na dwuch cylindrach tez podobno ma podobne objawy tylko mozna zauwazyc wyciek benzyny z tlumika lub dym wiec osoby z podobnymi problemami niech pamietaja takze o takiej mozliwosci.
Dziekuje wszystkim i do zobaczenia na trasie.
- KukenDot
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 8/1/2010, 23:55
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości