kupiłem dziś yamahe WR 400f i grzeje sie rura szybko przy
Posty: 14
• Strona 1 z 1
kupiłem dziś yamahe WR 400f i grzeje sie rura szybko przy
Witam kupiłem dziś yamahe WR 400f 1999r. i grzeje sie rura szybko przy kolektorze i chyba jest nie wyregulowany gaźnik bo przerywa na wolnych obrotach czasami. Czy to kwestia regulacji czy może być coś uszkodzone?
Proszę o info jeśli ktoś cos wie na ten temat
Proszę o info jeśli ktoś cos wie na ten temat
- timoti
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 16/1/2007, 20:36
Ja mam quada yamahy, w którym siedzi taki sam engine jak w wr450, więc bardzo podobny do wr400. Kolanko normalka, że się grzeje szybko, a że przerywa to wina gaźnika. Przeczyść i będzie dobrze.
Zapraszam na http://www.bikepics.com/members/kuba9449/
-
kuba9449 - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 5/9/2006, 20:41
A nielepiej samemu gaźnik wyczyścić, a tylko na regulację zaworów pojechać?
Zapraszam na http://www.bikepics.com/members/kuba9449/
-
kuba9449 - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 5/9/2006, 20:41
można oczywiście gaźnik samemu czyścic ale...
Poprzedni właściciel mojej bzyny przy czyszczeniu gaźnika pogubił parę drobnych elementów i samo czyszczenie nic nie dało.
Ja myślę tak: Po kupnie pierwszą regulację i ew. naprawy niech wykona serwis( bez wzgl. na koszty) a jak już wiesz co masz to możesz sam próbowac.
Poprzedni właściciel mojej bzyny przy czyszczeniu gaźnika pogubił parę drobnych elementów i samo czyszczenie nic nie dało.
Ja myślę tak: Po kupnie pierwszą regulację i ew. naprawy niech wykona serwis( bez wzgl. na koszty) a jak już wiesz co masz to możesz sam próbowac.
- Tomek. R
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 2/5/2006, 10:48
- Lokalizacja: Police k. Szczecina
najczęściej grzanie się rury jest przyczyną niewłaściwej regulacji gaźnika. zły skład mieszanki! jeśli masz pewność, że zawory są ok i gaźnik jest kompletny to reguluj śrubą składu mieszanki (jedyna śruba usytuowana całkiem od spodu gaźnika). ponadto sprawdź szczelność gumowych przewodów powietrznych. drobna ryska potrafi wiele zaszkodzić.
- luca ktm
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 12/2/2007, 18:28
zawory wyregulowane gaźnik przeczyszczony. Jeździłem jeden dzionek wszystko ok teraz gaśnie mi po chwili po odpaleniu, wymieniony łańcuszek rozrządu też dałem zrobić. Kurcze nie wiem czy to paliwo takie do dupy czy co bo raz mi chodzi ok raz wariuje z obrotami. Ta śróbka o której pisał Luca jest na śrubokręt czy to ta którą można ręcznie regulować taka z nakładką plastikową. A to grzenie się rury to jest normalna sprawa podobno w tych silnikach szyko się nagrzewają.
Druga sprawa ma ktoś jakiś patent na to żeby zrobić w WR światło stopu, słyszałem o takich śrubkach na podciśnienie którą się podmienia w miejsce tej któraz jest w tylnym hamulcu i prowadzi się do niej kable i po sprawie. No i co z kierunkowskazami czy pociągną, montował ktoś?
Druga sprawa ma ktoś jakiś patent na to żeby zrobić w WR światło stopu, słyszałem o takich śrubkach na podciśnienie którą się podmienia w miejsce tej któraz jest w tylnym hamulcu i prowadzi się do niej kable i po sprawie. No i co z kierunkowskazami czy pociągną, montował ktoś?
- timoti
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 16/1/2007, 20:36
luca ktm napisał(a):najczęściej grzanie się rury jest przyczyną niewłaściwej regulacji gaźnika. zły skład mieszanki! jeśli masz pewność, że zawory są ok i gaźnik jest kompletny to reguluj śrubą składu mieszanki (jedyna śruba usytuowana całkiem od spodu gaźnika). ponadto sprawdź szczelność gumowych przewodów powietrznych. drobna ryska potrafi wiele zaszkodzić.
zły skład mieszanki ? to 4T jest, nie ma mieszanki, zwykła wichra i do przodu... najlepiej 98 lać
wydech niech sobie strzela byle by ogniem nie ział bo kolegę za tobą jadącego przypalisz ;]
- smove
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 27/9/2007, 10:58
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości