Zobacz wÄ…tek - cross 250
NAS Analytics TAG

cross 250

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

cross 250

Postprzez bubuch16 » 8/11/2009, 20:51

witam mam crossa 250 chiński gio wykonanie dosyć dobre
tylko chce żeby troszke lepiej się odpychał macie może jakieś pomysły
a i czy wicie może kto dorabia jakieś markowe pierścienie bo chce w moim chinolu wymienić i tłok ale na markowe wrazie czego to wymiary podam
bubuch16
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 8/11/2009, 20:39


Postprzez Landryss25 » 8/11/2009, 21:28

Jeśli podniesiesz moc w chinolu to ani się obejrzysz a wszystko po kolei w silniku zacznie siadać. Jak brakuje Ci mocy to pokombinuj zębatkami. Daj większą z tyłu, stracisz na tym trochę V-max ale zyskasz na odejściu.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez bubuch16 » 9/11/2009, 16:39

a jak bym wymienił tłok na jakiś porządny z pierścieniami to chyba się nic
stanie ? a mocy zyska
bo mam jeszcze quada polaris predator 500 i troche mnie zostawia
bubuch16
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 8/11/2009, 20:39

Postprzez teoysta » 9/11/2009, 19:44

Zmierz najpierw sprezanie. Pokombinuj z wydechem. Jesli jest bardzo wytlumiony mozesz duzo zdzialac. Jesli to 2suw sprawdz czy nie jest dlawiony na wydechu przez wspawanie slepej rurki na kolektorze. Mozesz dopasowac jakas membrane, mozesz wymienic gaznik.

A najlepiej wymien caly silnik o jakiejs japonskiej 125 :)
Avatar użytkownika
teoysta
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02

Postprzez Landryss25 » 9/11/2009, 20:01

Jak zwiększysz moc silnika np wymieniając tłok to zacznie padać reszta części. Jak wymienisz silnik na mocniejszy zacznie siadać buda.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez teoysta » 9/11/2009, 22:18

Wszystko kiedys siadzie! Motocykle to wkoncu hobby wiec nie widze powodu zeby sie nie pobawic ;) Ja 3mam kciuki :)
Avatar użytkownika
teoysta
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02

Postprzez bubuch16 » 10/11/2009, 18:16

dam głowice do szlifowania to powinno pomuc
może jeszcze mam blokade na gażniku i wymienie modul na odblokowany i
i zobacze a wicie może ile daje moduł?
bubuch16
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 8/11/2009, 20:39

Postprzez teoysta » 10/11/2009, 21:39

:) Zrób to co piszesz i podziel sie z nami wrażeniami :)
Avatar użytkownika
teoysta
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02

Postprzez bubuch16 » 10/11/2009, 22:12

ok napisze jak zrobie raczej w sobote pozdro :)
bubuch16
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 8/11/2009, 20:39

Postprzez bubuch16 » 27/11/2009, 20:17

witam

gdy motocykl niema kompresji to czy traci dużo mocy????
bubuch16
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 8/11/2009, 20:39

Postprzez cichy » 28/11/2009, 11:56

gdy motocykl niema kompresji to nie mam mocy.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê