Wysokie obroty honda cbr f4i 2002r
• Strona 1 z 1
Wysokie obroty honda cbr f4i 2002r
witam
ostatnio mialem slizg na moim motorku....
nie bede wymienial co sie rozwalilo ale troche tego jest...
po zdemontowaniu zepsutych czesci moglem go uruchomic i chodzi wszystko ok lecz zaraz po odpaleniu obroty sa okolo 1 rpm a po chwli 3 potem 3,5 i tak stoi caly czas... nie jestem , mechanikiem wiec nic nie wiem na te tematy....prosze o pomoc....
moge dodac ze plynu w chlodnicy nie jest za duzo i nie mam korka wiec podejrzewam ze to od tego , ale nie jestem pewien
sprawa druga jaka mnie nurtuje to dziwne skoki temperatury jak stoi na chodzie to pokazuje okolo 100-120 po przejechaniu sie kawalem 160 a raz dobilo do 220 ... dla mnie to nie normalne ... bo to bedzie skutkowalo uszkodzeniem silnika ale od czego to moze byc ...
uszkodzony czujnik ? lub przez mala ilosc plynu chlodzacego ?
dziekuje za kazda odpowiedz tylko prosze o wyrozumialosc
ostatnio mialem slizg na moim motorku....
nie bede wymienial co sie rozwalilo ale troche tego jest...
po zdemontowaniu zepsutych czesci moglem go uruchomic i chodzi wszystko ok lecz zaraz po odpaleniu obroty sa okolo 1 rpm a po chwli 3 potem 3,5 i tak stoi caly czas... nie jestem , mechanikiem wiec nic nie wiem na te tematy....prosze o pomoc....
moge dodac ze plynu w chlodnicy nie jest za duzo i nie mam korka wiec podejrzewam ze to od tego , ale nie jestem pewien
sprawa druga jaka mnie nurtuje to dziwne skoki temperatury jak stoi na chodzie to pokazuje okolo 100-120 po przejechaniu sie kawalem 160 a raz dobilo do 220 ... dla mnie to nie normalne ... bo to bedzie skutkowalo uszkodzeniem silnika ale od czego to moze byc ...
uszkodzony czujnik ? lub przez mala ilosc plynu chlodzacego ?
dziekuje za kazda odpowiedz tylko prosze o wyrozumialosc
-
rzydu22 - Świeżak
Nie odpowietrzony motor. Sprawdz pokretlo od wolnych obrotow. Bez korka nie ma cisnienia w ukladzie chlodzenia wiec najpierw napraw chlodnice potem odpalaj.
Pozdrawiam
Pozdrawiam