Zobacz wÄ…tek - Wysokie obroty honda cbr f4i 2002r
NAS Analytics TAG

Wysokie obroty honda cbr f4i 2002r

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Wysokie obroty honda cbr f4i 2002r

Postprzez rzydu22 » 14/10/2009, 17:24

witam

ostatnio mialem slizg na moim motorku....

nie bede wymienial co sie rozwalilo ale troche tego jest...

po zdemontowaniu zepsutych czesci moglem go uruchomic i chodzi wszystko ok lecz zaraz po odpaleniu obroty sa okolo 1 rpm a po chwli 3 potem 3,5 i tak stoi caly czas... nie jestem , mechanikiem wiec nic nie wiem na te tematy....prosze o pomoc....

moge dodac ze plynu w chlodnicy nie jest za duzo i nie mam korka wiec podejrzewam ze to od tego , ale nie jestem pewien



sprawa druga jaka mnie nurtuje to dziwne skoki temperatury jak stoi na chodzie to pokazuje okolo 100-120 po przejechaniu sie kawalem 160 a raz dobilo do 220 ... dla mnie to nie normalne ... bo to bedzie skutkowalo uszkodzeniem silnika ale od czego to moze byc ...

uszkodzony czujnik ? lub przez mala ilosc plynu chlodzacego ?


dziekuje za kazda odpowiedz tylko prosze o wyrozumialosc
Avatar użytkownika
rzydu22
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 14/10/2009, 17:11


Postprzez zwierzak_scigacz » 14/10/2009, 17:44

Nie odpowietrzony motor. Sprawdz pokretlo od wolnych obrotow. Bez korka nie ma cisnienia w ukladzie chlodzenia wiec najpierw napraw chlodnice potem odpalaj.
Pozdrawiam
zwierzak_scigacz
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 22/6/2009, 00:15
Lokalizacja: W-wa


Postprzez rzydu22 » 14/10/2009, 18:14

a obrotami nie steruje komputer???
nie odpowietrzony... a jak sie odpowietrza taki motocykl???
Avatar użytkownika
rzydu22
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 14/10/2009, 17:11

Postprzez zwierzak_scigacz » 14/10/2009, 23:15

Z korkiem , nagrzejesz to pobierze ze zbiorniczka wyrownawczego. Wczesniej dolej na zimno do chlodnicy ile chcesz ?
zwierzak_scigacz
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 22/6/2009, 00:15
Lokalizacja: W-wa

Postprzez rzydu22 » 15/10/2009, 08:46

nie wiem czy dobrze zrozumialem...mam dolac plynu na maxa zakrecic korek i rozgrzac silnik ??? a co z tym pokretlem z obrotami???

ps. temperatura jest ok poniewaz mam w F a nie w C 220F=104C wiec jest ok
Avatar użytkownika
rzydu22
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 14/10/2009, 17:11

Postprzez zwierzak_scigacz » 15/10/2009, 14:03

Tak . Dolac do chlodnicy na maxa i zakrecic. Pozniej obserwowac czy ze zbiorniczka wyrownawczego motor sobie nie "pobrał " do układu.
Śruba regulacyjna jest zdae sie pod lewą owiewką koło silnika na lince takie czarne pokrętło. Możesz jeszcze sprawdzić czy to nie zablokowana linka gazu , ale raczej nie :)
zwierzak_scigacz
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 22/6/2009, 00:15
Lokalizacja: W-wa

Postprzez rzydu22 » 15/10/2009, 14:24

tak mam to pokretlo ale silnik nie reaguje na pokretlo... jak kupie korek do chlodnicy to przetestuje
Avatar użytkownika
rzydu22
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 14/10/2009, 17:11

Postprzez PrzemoR6 » 16/10/2009, 22:03

Nie szkoda Ci nerwow rzydu22? Podrzuc moto do jakiegos serwisu i po sprawie.
PrzemoR6
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê