problem z zaciskiem
Posty: 5
• Strona 1 z 1
problem z zaciskiem
Siema wszystkim,
Przy demontażu przedniego koła postanowiłem sprawdzić jak pracuje mój przedni zacisk. Bez tarczy, bez klocków sam zacisk podłączony do pompy. Naciskam więc klamkę hamulca i tylko jeden tłoczek się wysunął i nie schował, drugi ani drgnie. Wciskam ten pierwszy tłoczek palcami do poprzedniego położenia, blokuje go i znów pompuje. Tym razem drugi wyszedł. Pomyślałem, że może się zapiekł i teraz dwa będą wychodzić równo. Ale nic znów pierwszy wychodzi drugi siedzi. No i moje pytanie brzmi:
Czy to norma, że tłoczki się nie cofają i nie wychodzą równo kiedy zacisk nie jest na tarczy z klockami? Napisze jeszcze, że mogę pompować i pompować a i tak zawsze jeden wychodzi a drugi może troszkę.
Podczas jazdy wszystko było ok ale nie daje mi to spać
Wylałem nawet stary płyn, wypompowałem najpierw jeden a potem drugi tłoczek żeby sprawdzić ich stan i stan uszczelek i wszystko jest idealne.
Pod uszczelki nie zaglądałem, boje się że ich nie włożę na miejsce albo zniszczę. A mam ciężko z częściami i nie kupię zestawu uszczelek od ręki a za niedługo jadę kawałek zimować moto.
pozdrawiam
Przy demontażu przedniego koła postanowiłem sprawdzić jak pracuje mój przedni zacisk. Bez tarczy, bez klocków sam zacisk podłączony do pompy. Naciskam więc klamkę hamulca i tylko jeden tłoczek się wysunął i nie schował, drugi ani drgnie. Wciskam ten pierwszy tłoczek palcami do poprzedniego położenia, blokuje go i znów pompuje. Tym razem drugi wyszedł. Pomyślałem, że może się zapiekł i teraz dwa będą wychodzić równo. Ale nic znów pierwszy wychodzi drugi siedzi. No i moje pytanie brzmi:
Czy to norma, że tłoczki się nie cofają i nie wychodzą równo kiedy zacisk nie jest na tarczy z klockami? Napisze jeszcze, że mogę pompować i pompować a i tak zawsze jeden wychodzi a drugi może troszkę.
Podczas jazdy wszystko było ok ale nie daje mi to spać

Pod uszczelki nie zaglądałem, boje się że ich nie włożę na miejsce albo zniszczę. A mam ciężko z częściami i nie kupię zestawu uszczelek od ręki a za niedługo jadę kawałek zimować moto.
pozdrawiam
- hightimes
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 10/10/2009, 21:59
rozbierz je to nic trudnego zeby je wyjac wale w otwor sprezonym powietrzem i wyskakuja umyj dokladnie wyczysc uważaj na uszczelki
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
-
Artur 666 - Bywalec
- Posty: 551
- Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
- Lokalizacja: Kozia Wola
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości