Zobacz wÄ…tek - Motocykl z silnikiem R3
NAS Analytics TAG

Motocykl z silnikiem R3

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Motocykl z silnikiem R3

Postprzez krydka » 30/9/2009, 22:28

Siema!
Jakiś czas temu zakochałem sie w dźwięku trójcylindrowego silnika Triumpha Daytony;) Chciałbym się Was zapytać czy jakaś marka motocykli, oprócz Triumpha, produkuje silniki rzędowe trójcylindrowe? Juz teraz wiem, że kolejny motocykl będzie miał taki silnik.
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp


Postprzez dambandit » 30/9/2009, 22:49

chyba tylko Triumph
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole


Postprzez Leg1oN » 30/9/2009, 23:31

z rok temu bylo slychac ze mv agusta ma wyprodukowac moto z 3I.. model sie mial nazywac F3.. a tak poza jakimis egzotykami to tylko triumph
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Re: Motocykl z silnikiem R3

Postprzez DangerZone » 1/10/2009, 00:02

krydka napisał(a):zakochałem sie w dźwięku trójcylindrowego silnika Triumpha


może to dla tego że nie słyszałeś ducati?
http://www.youtube.com/watch?v=17GnqmYupbM
http://www.youtube.com/watch?v=mQ-UyhAH ... re=related

:shock: :D
DangerZone
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 25/9/2009, 13:05

Postprzez Invi » 1/10/2009, 07:04

R3? To brzmi sporo lepiej niż R2 i trochę gorzej niż R4 :P


Nie wiem co w tym takiego szczególnego?

Jeśli chodzi o charakterystykę tego silnika to faktycznie może być fajna, ale żeby dźwięk?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez miki1406 » 1/10/2009, 07:37

Charakterystyka jak u matiza ;-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez krydka » 1/10/2009, 10:30

Ducati brzmi elektryzująco jednak dla mnie Daytona wymiata, brzmi o wiele lepiej i płynniej niż R4. Ale to moje subiektywne uczucia. Poza tym charakterystyka sprawia że silniki R3 lepiej wykorzystują dolne obroty w porównaniu do R4.
Czyli nie pozostaje mi zbyt wiele motocykli do wyboru, a marzeniem nadal pozostaje Triumph Speed Triple 955i ;)
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp

Postprzez C-bool » 1/10/2009, 15:19

R1 z 2009 r. jest trójcylindrowa.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Leg1oN » 1/10/2009, 15:35

R1 ma R4 tak jak wszytkie inne tylko ma przesuniecie czopu walu korbowego bo o 90° a nie jak to jest normalnie o 180°.. a kolejnosc zaplonu 1-3-2-4 a nie tak jk to zazwyczaj w R4 1-3-4-2.. co powoduje troche inny dziek silnika.. zblirzony do V4..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez Koval135 » 1/10/2009, 16:16

Benelli ma pare motocykli z r3.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez C-bool » 1/10/2009, 18:00

LegioN napisał(a):R1 ma R4 tak jak wszytkie inne tylko ma przesuniecie czopu walu korbowego bo o 90° a nie jak to jest normalnie o 180°.. a kolejnosc zaplonu 1-3-2-4 a nie tak jk to zazwyczaj w R4 1-3-4-2.. co powoduje troche inny dziek silnika.. zblirzony do V4..

Ja tam się nie znam, ja tylko jakiś czas temu słyszałem o 3 - cylindrowej R1 na jakichś targach, na forum o niej też było.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez krydka » 1/10/2009, 18:51

Fakt, Benelli ma kilka motocykli z silnikami trójcylindrowymi np: Tre 899k, Tornado Tre, Titanium. Jednak dostępność tych motocykli na polskim rynku jest raczej kiepska.
A o R1 z silnikiem trzycylindrowym, nie słyszałem, masz może jakiegoś linka do artykułu czy informacji o niej?
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp

Postprzez C-bool » 1/10/2009, 19:19

Nie mogę sobie przypomnieć na jakich targach ona była, w każdym razie pierwszy raz widziałem to na TVN Turbo w jakimś programie, przynajmniej tak mi się kojarzy.
Mówili tam o tym, że dzięki tym trzem cylindrom R1 będzie mieć lepszy dół... może to wersja torowa była(?) Nie pamiętam :?
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez krydka » 1/10/2009, 21:59

Albo jakaś limitowana,bo jakoś trudno mi uwierzyć, żeby Yamaha zaczęła produkować seryjnie silniki R3. Ale zaintrygowało mnie to i poszukam jeszcze info na ten temat.
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp

Postprzez Leg1oN » 1/10/2009, 22:41

http://www.yamaha-motor.pl/products/mot ... =techspecs

na tvn to rozne ciekwe rzeczy mowia.. tak jak u w inych stacjach telewizyjnych o motocyklach.. a co do osiagow zastosowanie tych wszystkich rozwiazan o ktorych pisalem rzeczywiscie doprowadzilo do polepszenia dolnego zakresu obrotow..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez Czester » 1/10/2009, 23:20

Legion, cóś ta linka nie działa :?
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Leg1oN » 2/10/2009, 00:12

no wlasnie widze.. ale nie wiem jak u was ale u mnie nie chce sie ogolnie strona yamahy zaladowac.. wiec to chyba od nich problem..

link do canady.. hehe

http://www.yamaha-motor.ca/products/pro ... contentTop
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez torowiec » 2/10/2009, 17:08

LegioN napisał(a):R1 ma R4 tak jak wszytkie inne tylko ma przesuniecie czopu walu korbowego bo o 90° a nie jak to jest normalnie o 180°.. a kolejnosc zaplonu 1-3-2-4 a nie tak jk to zazwyczaj w R4 1-3-4-2.. co powoduje troche inny dziek silnika.. zblirzony do V4..

Własciwa odpowiedz na Twoje wątpliwosci C-bol, własnie tak ma R1 2009
torowiec
Świeżak
 
Posty: 401
Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
Lokalizacja: Gorny Slask

Postprzez skwy » 3/10/2009, 17:38

Stara Yamaha XS 750 i XS 850 mała 3 cylindrowy silnik
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Leg1oN » 3/10/2009, 17:52

Honda NSR400, BMW K75, Suzuki GT380 GT550 GT750, Petronas FP1...
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości




na górê