pomocy!co z gixxem moim???
Posty: 15
• Strona 1 z 1
pomocy!co z gixxem moim???
Hej,
pytanie do znawców tematu.
mam gixa 750w, 92.wersja stukonna.
wypiepszyłem ograniczniki z gaźnikuf, i kicha się zaczeła.
mimo regulacji, grat "nie idzie".
około 8-9 tys dziura, powyżej szarpie.
leci około 160 i koniec. obojętnie na jakim biegu.
czy to może być jeszcze gdzieś blokowane? ( na module???)
acha, wszystkie dysze zgodnie ze specyfikacją, na luzie się wkręca spoko, ale jeździe się fatalnie....
pomocy
pozdrawiam
pytanie do znawców tematu.
mam gixa 750w, 92.wersja stukonna.
wypiepszyłem ograniczniki z gaźnikuf, i kicha się zaczeła.
mimo regulacji, grat "nie idzie".
około 8-9 tys dziura, powyżej szarpie.
leci około 160 i koniec. obojętnie na jakim biegu.
czy to może być jeszcze gdzieś blokowane? ( na module???)
acha, wszystkie dysze zgodnie ze specyfikacją, na luzie się wkręca spoko, ale jeździe się fatalnie....
pomocy
pozdrawiam
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
bez gratów.
-
oorbus - Świeżak
- Posty: 104
- Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16
hmmm, evil, co masz na mysli konkretnie?
rozbierałem te gaziory z 1000 razy.
napisałen na forumie gixxa, ale mi kolesie poradzili wsadzić te ograniczniki, i zastosować dyny i filtr k&n, ale to ni rozwiązanie moim skromnym.
jusz myślałem qpic gaziory od otwartej wersji i patrzeć...
ale już i tak wydałem pare euro na zaworki igliczkowe...diablo drogie do tej wersji:(
ech.. z kawą ni mam problemów a dużo starsza... [/list]
rozbierałem te gaziory z 1000 razy.
napisałen na forumie gixxa, ale mi kolesie poradzili wsadzić te ograniczniki, i zastosować dyny i filtr k&n, ale to ni rozwiązanie moim skromnym.
jusz myślałem qpic gaziory od otwartej wersji i patrzeć...
ale już i tak wydałem pare euro na zaworki igliczkowe...diablo drogie do tej wersji:(
ech.. z kawą ni mam problemów a dużo starsza... [/list]
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
bez gratów.
-
oorbus - Świeżak
- Posty: 104
- Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16
Może coś pomogę choc moje doświadczenie dotyczy GS-a. Oprucz nowych dysz, przestawienia iglic, potrzeba było przerobic dekle gaźników bo przepustnice się nie otwierały do końca. Były "orginalnie" wklejone pierścienie dystansowe które blokowały przepustnice. Można było kupic nowe dekle ale ja przetoczyłem i było git.
Koszt całej operacji....20 zł.
Koszt całej operacji....20 zł.
- Tomek. R
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 2/5/2006, 10:48
- Lokalizacja: Police k. Szczecina
problem w tym, że dysze mam takie jak w specyfikacji do wersji otwartej.
iglica wędrowała w różne położenia w ramach testów. w końcu trafiły na położenie zgodnie z danymi....
no ale b ędę lookał przy rozbiórce.
pozdro
iglica wędrowała w różne położenia w ramach testów. w końcu trafiły na położenie zgodnie z danymi....
no ale b ędę lookał przy rozbiórce.
pozdro
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
bez gratów.
-
oorbus - Świeżak
- Posty: 104
- Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16
no więc jako,że wczoraj latałem gixem, opisze wam jak się lata:
w zakresie 4-5 tys mam przydławienie ( brak ciągu- dziura jakaś)
potem od 8 tys zaczyna się małe szarpanko, jakby byny nie dostawał
gaziory wyregulowane, nowy filtr powietrza,nowe świeczki, etc *** mam dość
mimo odkręconej manety na maxa, grat idzie 140 na czwórce na szóstce około 160...parodia motocykla sportowego.....
acha nie mam plastikuf, jaki wpływ ma na to brak kanałów "ram air"?
no i co Wy na to?
pozdro
w zakresie 4-5 tys mam przydławienie ( brak ciągu- dziura jakaś)
potem od 8 tys zaczyna się małe szarpanko, jakby byny nie dostawał
gaziory wyregulowane, nowy filtr powietrza,nowe świeczki, etc *** mam dość
mimo odkręconej manety na maxa, grat idzie 140 na czwórce na szóstce około 160...parodia motocykla sportowego.....
acha nie mam plastikuf, jaki wpływ ma na to brak kanałów "ram air"?
no i co Wy na to?
pozdro
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
bez gratów.
-
oorbus - Świeżak
- Posty: 104
- Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16
Wracam do tematu...bo ciągle go wałkuje
czy ktoś zna, gdzie można sie dowiedzieć, jakie ECU ( numery ) były wsadzane do danych roczników Gixxa???
znalazłem tylko to:
http://gsx-r.tatsuwo.org/e/modelcode-e.html
( BTW może sie komuś przyda )
nic tam nie ma o ECU, a zdaje sie były różne wstawiane...
pozdro
czy ktoś zna, gdzie można sie dowiedzieć, jakie ECU ( numery ) były wsadzane do danych roczników Gixxa???
znalazłem tylko to:
http://gsx-r.tatsuwo.org/e/modelcode-e.html
( BTW może sie komuś przyda )
nic tam nie ma o ECU, a zdaje sie były różne wstawiane...
pozdro
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
bez gratów.
-
oorbus - Świeżak
- Posty: 104
- Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości