Zobacz wÄ…tek - pomocy!co z gixxem moim???
NAS Analytics TAG

pomocy!co z gixxem moim???

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

pomocy!co z gixxem moim???

Postprzez oorbus » 28/12/2006, 14:06

Hej,

pytanie do znawców tematu.
mam gixa 750w, 92.wersja stukonna.
wypiepszyłem ograniczniki z gaźnikuf, i kicha się zaczeła.
mimo regulacji, grat "nie idzie".
około 8-9 tys dziura, powyżej szarpie.
leci około 160 i koniec. obojętnie na jakim biegu.

czy to może być jeszcze gdzieś blokowane? ( na module???)
acha, wszystkie dysze zgodnie ze specyfikacją, na luzie się wkręca spoko, ale jeździe się fatalnie....

pomocy
pozdrawiam
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
Avatar użytkownika
oorbus
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16


Postprzez oorbus » 28/12/2006, 15:03

hmmm, evil, co masz na mysli konkretnie?
rozbierałem te gaziory z 1000 razy.
napisałen na forumie gixxa, ale mi kolesie poradzili wsadzić te ograniczniki, i zastosować dyny i filtr k&n, ale to ni rozwiązanie moim skromnym.
jusz myślałem qpic gaziory od otwartej wersji i patrzeć...
ale już i tak wydałem pare euro na zaworki igliczkowe...diablo drogie do tej wersji:(

ech.. z kawą ni mam problemów a dużo starsza... [/list]
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
Avatar użytkownika
oorbus
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16


Postprzez spazz » 28/12/2006, 18:15

to pachnie ograniczeniem jakie jest w moim bandicie na gaznikach. 160 i ni luja wicej scierwo ni idzie. koles w suzuki w warszawce mi powiedzial ze to jest zblokowane na przepustnicach..
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Tomek. R » 28/12/2006, 23:06

Może coś pomogę choc moje doświadczenie dotyczy GS-a. Oprucz nowych dysz, przestawienia iglic, potrzeba było przerobic dekle gaźników bo przepustnice się nie otwierały do końca. Były "orginalnie" wklejone pierścienie dystansowe które blokowały przepustnice. Można było kupic nowe dekle ale ja przetoczyłem i było git.
Koszt całej operacji....20 zł. :lol:
Tomek. R
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 2/5/2006, 10:48
Lokalizacja: Police k. Szczecina

Postprzez spazz » 30/12/2006, 17:45

a to robiles samemu czy ktos ci to toczyl? i jak do tego doszedles panie tomaszu R?
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez oorbus » 30/12/2006, 18:56

no nic, będę grata rozkręcał, to powalcze z tym.
w sumie bez sensu tak jeździć kastratem...mały bandyta był zrywniejszy ( i szybszy) od gixxa
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
Avatar użytkownika
oorbus
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16

Postprzez Tomek. R » 31/12/2006, 00:28

Wiedzę przypadkiem w necie znalazłem a do tokarni miałem dostęp więc sam se to zrobiłem :D .
Tylko w larsonie dysze zamówiłem i tyle
Tomek. R
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 2/5/2006, 10:48
Lokalizacja: Police k. Szczecina

Postprzez spazz » 31/12/2006, 12:10

ze mnie mechanik raczej lipny wiec oddam sprzeta na wiosne do wartatu i niech chlopaki popatrza. mam nadzieje ze mnie to nie zrujnuje
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez oorbus » 31/12/2006, 12:54

problem w tym, że dysze mam takie jak w specyfikacji do wersji otwartej.
iglica wędrowała w różne położenia w ramach testów. w końcu trafiły na położenie zgodnie z danymi....

no ale b ędę lookał przy rozbiórce.

pozdro
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
Avatar użytkownika
oorbus
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16

Postprzez oorbus » 2/1/2007, 09:48

no więc jako,że wczoraj latałem gixem, opisze wam jak się lata:

w zakresie 4-5 tys mam przydławienie ( brak ciągu- dziura jakaś)
potem od 8 tys zaczyna się małe szarpanko, jakby byny nie dostawał :cry:
gaziory wyregulowane, nowy filtr powietrza,nowe świeczki, etc *** mam dość
:evil:
mimo odkręconej manety na maxa, grat idzie 140 na czwórce na szóstce około 160...parodia motocykla sportowego.....

acha nie mam plastikuf, jaki wpływ ma na to brak kanałów "ram air"?

no i co Wy na to?

pozdro
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
Avatar użytkownika
oorbus
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16

Postprzez Tomek. R » 2/1/2007, 10:56

A tak z ciekawości zapytam.
Dekle gażników sprawdzałeś? Nie ma tych wklejonych pierścieni co blokują pełne otwarcie przepustnicy?
Tomek. R
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 2/5/2006, 10:48
Lokalizacja: Police k. Szczecina

Postprzez oorbus » 2/1/2007, 12:29

jeszcze nie rozbierałem

czekam aż mi dach na garażu zrobią... :lol:
albo może rozkręcę....
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
Avatar użytkownika
oorbus
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16

Postprzez oorbus » 13/10/2007, 14:51

Wracam do tematu...bo ciągle go wałkuje

czy ktoś zna, gdzie można sie dowiedzieć, jakie ECU ( numery ) były wsadzane do danych roczników Gixxa???

znalazłem tylko to:

http://gsx-r.tatsuwo.org/e/modelcode-e.html
( BTW może sie komuś przyda :lol: )

nic tam nie ma o ECU, a zdaje sie były różne wstawiane...

pozdro
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
Avatar użytkownika
oorbus
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16

Postprzez kami07 » 13/10/2007, 21:58

Sprawdź te dekle gaźników brat miał to samo w tej wersji tyle ze 93 rok.. i tez przetoczyl tak jak Tomek i śmiga normalnie juz
"jeśli wolność to narkotyk to jestem ćpunem"
Avatar użytkownika
kami07
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 21/9/2006, 19:44
Lokalizacja: Zamość



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê